Myolastan-pomoc w gimnastyce(jodze)

1. Data: 2009-02-23 22:21:12

Temat: Myolastan-pomoc w gimnastyce(jodze)
Od: "Julia F." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpadł mi do głowy taki pomysł. Ćwiczę jogę - postępy idą powoli,
zawsze najtrudniej jest wykonać pierwszy raz dana pozycję (np.
prawidłowy mostek). A co by było jakby łyknąć np. Myolastan.
Rozluźniłyby się mięśnie szkieletowe i powinno być dużo łatwiej. Czy
znają Państwo takie przypadki stosowania w tym celu tego lub podobnych
leków?
Pozdrawiam
JF

2. Data: 2009-02-24 11:42:42

Temat: Re: Myolastan-pomoc w gimnastyce(jodze)
Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia F." <j...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Genialne zważywszy na efekt uspakajająco nasenny. Co prawda lekarze
informują o niekorzystnym wpływie na tego leku na żołądek ale co tam, cel
uświęca środki.

Życzę sukcesów w jodze wspartej tabletkami.

3. Data: 2009-02-24 11:43:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Feb 2009 14:21:12 -0800 (PST), Julia F. wrote:

> [...]
> Rozluźniłyby się mięśnie szkieletowe i powinno być dużo łatwiej. Czy
> znają Państwo takie przypadki stosowania w tym celu tego lub podobnych

Proponuję pavulon, lepiej zwiotczy.

BP, NMSP.

m.
(Skąd się biorą tacy ludzie?.. :( )
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

4. Data: 2009-02-25 02:47:16

Od: "ST- LM" <s...@k...ltm.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Rozumiem, że poza osiągnięciem określonej pozycji nie zamierzasz
prowadzić przez kilka godzin dalszej aktywności fizycznej typu jakiś
spacer...
oczywiście w miarę zażywania leku ten czas będzie się zwiększał, aż
osiągiesz pełen ideał - zdolność wyłącznie do ćwiczeń jogi
ST

5. Data: 2009-02-25 15:46:49

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
> Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

Czepiasz sie. Ja tu widze twórcze podejście do medycyny. Myslisz, ze tacy
jogowie hinduscy, zwijajacy sie w pentelke nie przyjmują wspomagaczy. :-)

6. Data: 2009-02-27 14:51:11

Od: "Julia F." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiście w miarę zażywania leku ten czas będzie się zwiększał, aż
> osiągiesz pełen ideał - zdolność wyłącznie do ćwiczeń jogi

Zawsze najtrudniej jest pierwszy raz wykonac jakas pozycje "zeby sie
przelamac", pozniej juz mozna dazyc zwyklym wysilkiem do tego co sie
osiagnelo przy pomocy "wspomagacza". Zreszta moje pytanie wynikalo z
informacji na ulotce "zastosowania leku w rehabilitacji".

7. Data: 2009-02-27 20:52:20

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Feb 2009 06:51:11 -0800 (PST), Julia F. wrote:

> [...]
> osiagnelo przy pomocy "wspomagacza". Zreszta moje pytanie wynikalo z
> informacji na ulotce "zastosowania leku w rehabilitacji".

Tu akurat chodzi o zmniejszenie spastyczności bądź patologicznie
wmożonego napiecia mięśniowego. Zdrowy człowiek nie ma ani jednego, ani
drugiego.

m.

8. Data: 2009-02-27 22:25:10

Od: "Julia F." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu akurat chodzi o zmniejszenie spastyczności bądź patologicznie
> wmożonego napiecia mięśniowego. Zdrowy człowiek nie ma ani jednego, ani
> drugiego.

Po pierwsze nie ma ludzi zupelnie zdrowych, kazdemu cos w ukladzie
miesniowo-szkieletowym dolega (z wiekiem wychodzi i zaczyna bolec, gdy
wada sie poglebia), a po drugie - stresy zycia codziennego powoduja
zaciskanie sie i sztywnienie miesni - a ktoz z nas zyje bezstresowo?
Cwiczenia ukazuja jaki mamy naprawde stan miesni. Gdy je cwiczac
rozluznimy i pozniej wroca do stanu poprzedniego, to wyraznie
zaobserwowac mozemy roznice.

9. Data: 2009-02-27 22:30:35

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" napisał w wiadomości

> Tu akurat chodzi o zmniejszenie spastyczności bądź patologicznie
> wmożonego napiecia mięśniowego. Zdrowy człowiek nie ma ani jednego, ani
> drugiego.

A mi lekarz przepisał sirdalud na podejrzewane przez niego zapalenie stawu
krzyżowo-biodrowego. Czy to leczy? Czy może lepsze są masaże?
Pozdr.
A.

10. Data: 2009-02-28 08:57:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Feb 2009 23:30:35 +0100, ffiona wrote:

> A mi lekarz przepisał sirdalud na podejrzewane przez niego zapalenie stawu
> krzyżowo-biodrowego. Czy to leczy? Czy może lepsze są masaże?

Pewnie chciał przerwać błędne koło (ból -> zwiększone napięcie ->
większy ból -> jeszcze większe napięcie...). A masaże też są ok.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

suszona wolowina, a pasozyty
Usuwanie prętów Endera
ajurweda - wyjazd
proteza szkieletowa a mostek