proteza szkieletowa a mostek

1. Data: 2009-02-22 19:25:09

Temat: proteza szkieletowa a mostek
Od: puzji <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwa ubytki po prawej i lewej stronie dolnej szczęki.
Co polecacie na wypełnienie : protezę szkieletową czy mostek?
Podobno w mostku trzeba sąsiednie zęby spiłować ... z kolei w protezie
szkieletowej jest taka szyna prowadząca z prawej na lewą stronę ...
zapewne niewygodna :-(
Polećcie co lepsze?

2. Data: 2009-02-22 22:44:21

Temat: Re: proteza szkieletowa a mostek
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puzji" :
[...]

proteza szkieletowa

m.

3. Data: 2009-02-25 10:07:54

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "puzji" :
> Polećcie co lepsze?
>
> proteza szkieletowa

a jeszcze lepszy implant

4. Data: 2009-02-25 17:01:53

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

puzji <m...@i...pl> napisał(a):

> Mam dwa ubytki po prawej i lewej stronie dolnej szcz=EAki.
> Co polecacie na wype=B3nienie : protez=EA szkieletow=B1 czy mostek?

implant.

i.

5. Data: 2009-02-25 18:26:48

Od: puzji <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie ze implant jest najlepszym rozwiazaniem ale kosztuje 5-6
tys .... a na tyle mnie nie stac :-((

6. Data: 2009-02-25 19:13:29

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puzji" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
> [...]
Podobno w mostku trzeba sąsiednie zęby spiłować ... z kolei w protezie
szkieletowej jest taka szyna prowadząca z prawej na lewą stronę ...

To zależy od numeru zęba. Podobno dolnych siódemek nie warto wypełniać
jeżeli pacjentowi ich brak nie dokucza.
S*

7. Data: 2009-02-27 09:37:45

Od: lechu32 <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 20:25, puzji <m...@i...pl> wrote:
> [...]
> Podobno w mostku trzeba sąsiednie zęby spiłować ... z kolei w protezie
> szkieletowej jest taka szyna prowadząca z prawej na lewą stronę ...

ja bym wybrał proteze szkieletową, pomęczył się troszkę i odkładał na
implanty,
jeśli oszlifujesz zęby obok brakujących to predzej czy później czeka
cię leczenie kanałowe, a po ok. 2-3 latach możliwe że te zęby też
wypadną a wtedy koszty będą jeszcze większe,
lechu

8. Data: 2009-02-27 21:19:53

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

puzji <m...@i...pl> napisał(a):

> Pewnie ze implant jest najlepszym rozwiazaniem ale kosztuje 5-6
> tys .... a na tyle mnie nie stac :-((

to teraz duzo zalezy jak duza jest luka po brakujacych zabach, bo niekiedy
im dluzsza przerwa tym bardziej odpada most. Wtedy lepiej proteze
szkieletowa. Jesli nie chcesz pilowac zebow, wybierz szkieletowke. Moze sie
przyzywczaisz do metalu, klamer itp. Dobrze wykonany most jest dla pacjenta
wygodniejszy, trzeba tylko pamietac o dobrej higienie pod mostkiem.

i.

RTG klatki piersiowej, a przeziębienie.
temat okulistyczny
Alternatywa dla leku