Alternatywa dla leku

1. Data: 2009-02-22 06:18:19

Temat: Alternatywa dla leku
Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Nie wiem czy jest to dobre miejsce na moje zapytanie. Jesli nie,
prosze powiedziec czy moglbym zaczerpnac pomocy w zwiazku z moim
zapytaniem.

Mieszkam obecnie w USA i uzywam nastepujacego szamponu przepisanego
przez dermatologa: http://img8.imageshack.us/img8/1010/lek.jpg
Lek ten daje bardzo dobre efekty,ale jego mankamentem jest strasznie
wysoka cena ($120 za butelke.) Niedlugo lece do Polski i bardzo
chcialbym wiedziec czy w naszym kraju mozna kupic tanszy odpowiednik
tego leku (bez receptu lub na recepte). Bardzo prosze o pomoc.
Poniewaz jest to dla mnie bardzo wazne postaram sie w jakis fajny
sposob odwdzieczyc osobie ktora mi pomoze.

2. Data: 2009-02-22 07:02:43

Temat: Re: Alternatywa dla leku
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

e...@g...com pisze:
> [...]
> Poniewaz jest to dla mnie bardzo wazne postaram sie w jakis fajny
> sposob odwdzieczyc osobie ktora mi pomoze.

30 sekund googlania - na Twojej butelce jest napisane, że to ciclopirox.
Pierwszy link w google:
http://www.jestemchory.pl/inter.via?id=305&VSID=bdce
f7a6

I masz preparaty z tym środkiem.

Jest jeden szampon - Stieprox - znowu wracasz do google i dowiadujesz
się, że możesz go kupić tu:
http://www.domzdrowia.pl/45172,stieprox-1-5-15-mg-g-
szamp-leczn-100-ml.html

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

3. Data: 2009-02-22 13:46:13

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:gnqsgg$iq5$1@news.interia.pl...

> [...]
>
> I masz preparaty z tym środkiem.
>
> Jest jeden szampon - Stieprox - znowu wracasz do google i dowiadujesz się,

120USD i 40zł. Podejrzewam, ze w jakims innym bantustanie sprzedaja i po
15-20zł. napisz jeszcze ile płacisz za wizyte u lekarza w USA. W naszym
Bantustanie to powiedzmy 30-40USD za recepte na ten specyfik.

4. Data: 2009-02-23 02:13:25

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 08:46, "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> 15-20zł. napisz jeszcze ile płacisz za wizyte u lekarza w USA. W naszym
> Bantustanie to powiedzmy 30-40USD za recepte na ten specyfik.

Bardzo dziekuje za pomoc. z Pawlem skontaktuje sie wkrotce w celu
odwdzieczenia sie:) Wizyta kosztuje okolo $40. Pozdrowienia

5. Data: 2009-02-23 14:56:25

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <english.convers> napisał:
> Bardzo dziekuje za pomoc. z Pawlem skontaktuje sie wkrotce w celu
> odwdzieczenia sie:) Wizyta kosztuje okolo $40. Pozdrowienia

tylko w USA dostajesz zwrot tej wizyty z ubezpieczenia a u nas nie:O(

Laserowa korekcja ZEZA - Trójmiasto
krzywa zelazowa
Test USR - po jakim czasie pozytywny ?
puchniecie palca