nerwopatia stawu lokciowego?

1. Data: 2009-02-20 07:35:16

Temat: nerwopatia stawu lokciowego?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
po krotce, od okolo miesiaca dretwieja mi palce dloni obu 2 male lub
reszta,
objaw wystepuje w fazie spoczynku tzn kiedy leze, odpoczywam na brzuchu lub
plecach.
warunek odgrywa tutaj zgieta reka w lokciu w zaleznosci jak jest zgieta te
palce dretwieja.

nie mam zadnych bolow, zanikow miesni, nic nie boli wszystko ok, sila ta
sama, wszystko wykonuje normalnie.

jestem po serii b12 1000mg 10x, + sadamil.

opinie 2 neurologw

jeden mowi ze lokiec tenisisty
drugi ze ciesnia nadgarstka
a jeszcze inny ze brak soli przeczyscic jelita, lyzeczke soli dziennie
wiecej.....

6 marca mam badanie emg

czekac spokojnie do badania czy cos robic w tym kierunku ?

2. Data: 2009-02-20 07:51:22

Temat: Re: nerwopatia stawu lokciowego?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> [...]
> palce dretwieja.
>
> nie mam zadnych bolow, zanikow miesni, nic nie boli wszystko ok, sila ta

nie opierasz przypadkiem lokcia na biurku lub cos w tym stylu? przy
kompie na przyklad?

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

3. Data: 2009-02-20 17:21:58

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

opieram
czesto gadam przez telefon w aucie tez opieram
ale to by tyle trzymalo
stara msie nie opierac....

4. Data: 2009-02-20 17:28:00

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha
odbylem juz 4 zabiegi
magnetronic i laser...... nic nie daje
moze jednak lokcie bede tam wstawiac?

5. Data: 2009-02-20 18:26:02

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bartek napisał:
> opieram

No to masz przyczynę. Wiem z własnego doświadczenia, nie wiem, jak długo
miałam zwyczaj opierać łokieć na biurku, i dodatkowo przygniatać go
ciężarem głowy.
Takie dolegliwości nie mijają od razu, u mnie ustąpiły po ok. 1,5 roku.

Joanna

6. Data: 2009-02-21 11:04:37

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

powaznie to moze byc to ???/
a jakas rehabilitacja czy cos?

czy magnetronic na lokiec cos pomoze?
bo narazie mam na nadgarstki........

dzis np jak spalem na plecach reka na brzuchu i zdretwiala cala...........
wyprostowalem
i bylo ok

7. Data: 2009-02-21 18:26:23

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> powaznie to moze byc to ???/
> a jakas rehabilitacja czy cos?
>
> czy magnetronic na lokiec cos pomoze?
> bo narazie mam na nadgarstki........

usun przyczyne a potem sie rehabilituj, jasne, ze mozesz sobie zrobic
operacje :)

--
The Gnome

8. Data: 2009-02-21 18:32:53

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak tyu przyczyne ustalic
jak 2 neurologow mowi co innego a trzeci zaznajomiony lekarz jeszcze cos
innego
samo emg nic nie wykryje no chyba ze to ciesnia ale mnie nic nie boli ,
robie pompki, wysilek jest, sila ta sama zero zaniku miesni,
poprostu dretwieje ale mimo tego ze zdretwiala ruszac nia moge......... no i
sie budze noca...

9. Data: 2009-02-21 18:33:49

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> [...]
> robie pompki, wysilek jest, sila ta sama zero zaniku miesni,
> poprostu dretwieje ale mimo tego ze zdretwiala ruszac nia moge......... no i

idz do ortopedy

--
The Gnome

10. Data: 2009-02-21 19:04:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Feb 2009 19:33:49 +0100, gazebo wrote:

> [...]

Zaznajomionego lekarza można pominąć. Proponuję trzeciego neurologa
zapytać :)

No pewnie, że nie wykryje. W ogóle wykonywanie EMG w tym przypadku jest
jak dla mnie nietrafione. Ja bym zaproponował ENeG.

Że to co?...

Nie musi.

> idz do ortopedy

Ciekawa sugestia. Mogę spytać w jakim celu?...
Jeśli już koniecznie musi być zabiegowiec, to raczej neurochirurg IMHO.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

Zespół Brugada
co zawiera papieros
odpis recepty
Zajecia sportowe dobre dla kregoslupa