nerwopatia stawu lokciowego?

11. Data: 2009-02-21 19:28:59

Temat: Re: nerwopatia stawu lokciowego?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale co tu zabiegowac jak nic nie wykryto??????

ciesnia nadgarstka.......

kurde bieniek

12. Data: 2009-02-21 20:00:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Feb 2009 20:28:59 +0100, bartek wrote:

> ale co tu zabiegowac

To nie ja proponowałem ortopedę (czyli chirurga od kości/stawów)

> jak nic nie wykryto??????

Bo trzeba przewodnictwo nerwowe zrobić.
Może to EMG o którym piszesz, to właśnie ma ENeG być :)

> ciesnia nadgarstka.......

Aaa - zespół cieśni nadgarstka masz na myśli?... To się cieśń nazywa,
nie ciesnia. :D

> kurde bieniek

Kurde co? :D

m.

13. Data: 2009-02-21 21:00:26

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wygladasz na takiego co by cos wiedzial :)

emg
badanie obwodowe nerwow ale pod katem ciesni........
a tu w gre wchodzi zgiety lokiec ciagle........
cos mi to podchodzi pod cos innego niz ta ciesnia

ale czy to lokiec tenisisty czy ciesn cos powinno bolec niby a mnie nic nie
boli, sila ta sama, zanikow miesni nie ma.

taki bioenergoterapeuta powiedzial
oczyscic jelita,
oczyscic nerki pic depolizyne i fitolizyne
i lyzeczke soli dziennie wiecej bo niby mam mala wchlanialnosc soli

moze to byc to???????

teraz zajadam sie centrum omega o3, magnezem, pije te wywary.....
ale czy to ma sens ????
bioenergo jest z pily ponoc dobry i znany....
ale nie wiem czy w to wierzyc?

14. Data: 2009-02-21 21:13:39

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek wrote:

> teraz zajadam sie centrum omega o3, magnezem, pije te wywary.....
> ale czy to ma sens ????
> bioenergo jest z pily ponoc dobry i znany....
> ale nie wiem czy w to wierzyc?

lepiej walnij sobie dodatkowo silne dawki B complex, do tego B12 i kwas
foliowy w silnych dawkach (nie ma ich w typowym B complex). Przynajmniej
częściowo są w stanie czasami regenerować uszkodzenia nerwów obwodowych, a
witaminy z grupy B działają synergicznie (jedne potrzebują drugich). Omega
3 jak najbardziej, do tego GLA (olej z wiesiołka albo ogórecznika), kolejny
składnik komórek nerwowych - do kupienia w sklepach ze zdrową żywnością,
ten apteczny jest koszmarnie drogi. Czy pomoże - nie wiadomo, bo nie znamy
przyczyny, ale na pewno nie zaszkodzi.

bioenergo można sobie z czystym sumieniem odpuścić.

15. Data: 2009-02-21 21:32:11

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem po serii 10x b12 1000mg domiesniowo......

jak narazie nie widze efektow, a moze jednak juz bym wogole nie mial
rak......

16. Data: 2009-02-21 21:44:12

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek <f...@w...pl> napisał(a):

> cos mi to podchodzi pod cos innego niz ta ciesnia

Uparłeś się jak osioł - sorry, ale nie mogę!!!

___ta pieśń____ ____ta cieśń____

Jeśli ty z taką uwagą słuchasz lekarzy, jak czytasz - to nie dziwię się, że
nic do ciebie nie dociera.

> ale czy to lokiec tenisisty czy ciesn cos powinno bolec niby a mnie nic nie
> boli, sila ta sama, zanikow miesni nie ma.

Myślisz, że od razu wszystkie mięśnie ci zanikną? To trwa, niestety, trochę.

> [...]

> teraz zajadam sie centrum omega o3, magnezem, pije te wywary.....

> bioenergo jest z pily ponoc dobry i znany....

Nie wiem, co sądzić o twoich bólach - ale z pewnością jesteś świetnym
materiałem do wyciągania pieniędzy. Wszystko ci można wmówić i wszystkiego
spróbujesz - poza solidną diagnostyką.

Od dawna się mówi, że trzeba mieć dobre zdrowie, żeby chorować.

> Użytkownik "Marek Bieniek" napisał

Miałam robione badanie przewodnictwa nerwowego i tak właśnie zostało ono
nazwane: EMG /?/

Ania

17. Data: 2009-02-21 22:11:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> Ciekawa sugestia. Mogę spytać w jakim celu?...
> Jeśli już koniecznie musi być zabiegowiec, to raczej neurochirurg IMHO.

niby skad ten zabiegowiec? rehabilitacja nie oznmacza zabiegu a
specjalizacja zgola inna

--
The Gnome

18. Data: 2009-02-21 22:13:23

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> To nie ja proponowałem ortopedę (czyli chirurga od kości/stawów)

cos co sie pokielbasilo, jak ja ostatnio bylem u ortopedy traumatologa
to byl daleko od zabiegow bo na oddziale nieortopedycznym, nie czytaj
moze z pieczatek

--
The Gnome

19. Data: 2009-02-21 22:19:48

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> aha
> odbylem juz 4 zabiegi
> magnetronic i laser...... nic nie daje
> moze jednak lokcie bede tam wstawiac?

ja ja wolsvagen

--
The Gnome

20. Data: 2009-02-21 22:26:44

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Feb 2009 23:11:22 +0100, gazebo wrote:

> niby skad ten zabiegowiec? rehabilitacja nie oznmacza zabiegu a
> specjalizacja zgola inna

Ortopedia i traumatologia to specjalność zabiegowa. Rehabilitacja to
osobna specjalność.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

Zespół Brugada
co zawiera papieros
odpis recepty
Zajecia sportowe dobre dla kregoslupa