Myśl dobrze o innych

21. Data: 2010-10-05 09:06:47

Temat: Re: Myśl dobrze o innych
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4caae5ab$0$22795$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
Mysl-dobrze-o-innych/

> Ja zgadłam od razu. :)

Teraz to kazdy tak powie.

22. Data: 2010-10-05 09:14:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-05 11:03, Ghost pisze:

> Intencje to nie cechy.

Intencje to nie cechy, ale w artykule mowa jest o cechach. A intencje
często wypływają z naszych cech, są w każdym razie ściśle powiązane.

> Ale czytaj ze zrozumieniem, przeciez zadzrosc nazwalem emocja. Chodzilo
> o to, ze jesli jakas cecha wzbudza w Tobie zazdrosc, to z z powodu tej
> emocji nie mozna danej cechy nazwac zla.

OK. To mógłbyś podać jakiś przykład "złej cechy", która wzbudza
_uzasadnione_ złe emocje?

Ewa

23. Data: 2010-10-05 09:16:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-05 11:06, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

Mysl-dobrze-o-innych/

> Teraz to kazdy tak powie.

Masz złe intencje, ot co. ;-P

Ewa

24. Data: 2010-10-05 09:18:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> często wypływają z naszych cech, są w każdym razie ściśle powiązane.

> OK. To mógłbyś podać jakiś przykład "złej cechy", która wzbudza

Upierdliwosc?

25. Data: 2010-10-05 09:18:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysl-dobrze-o-innych/

> Masz złe intencje, ot co. ;-P

Dorabiasz ideologie... bo Cie nie stac.

26. Data: 2010-10-05 09:23:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

Mysl-dobrze-o-innych/

> Dorabiasz ideologie... bo Cie nie stac.

(patrzy i myśli: no i wreszcie dwa logiczne typki wpadły na siebie. Ale będą
mieć zabawę....

I zaczęła im zazdrościć.... w całym swoim brakiem logiki i niezliczonymi
"logicznymi" skokami w bok.
Przynajmniej sobie... popatrzę :-P pomyślała....

I oddała resztkę kawy psu, który jest nałogowym kawoszem i dopomina się o
"porannego" gula.

Po czym pociągnęła nosem, utarła go sobie osobiście i wzięła się do pracy.
Bo co z tego, że człowiek pociągający jak cholera - tyrkac trzeba.

MK)

27. Data: 2010-10-05 09:35:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-05 11:18, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

Mysl-dobrze-o-innych/

> Dorabiasz ideologie... bo Cie nie stac.

A możesz powiedzieć w takim razie, co Cię powstrzymało przed tym, żeby
powiedzieć "jak każdy"?

Ewa

28. Data: 2010-10-05 09:36:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-05 11:18, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Upierdliwosc?

Znowu zła intencja. Ci z dobrymi nazywają tę cechę dociekliwością. ;)

Ewa

29. Data: 2010-10-05 10:00:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu zła intencja. Ci z dobrymi nazywają tę cechę dociekliwością. ;)

Ale to sa dwie rozne rzeczy. Czyzbys opacznie do siebie ja wziela?

30. Data: 2010-10-05 10:02:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysl-dobrze-o-innych/

> A możesz powiedzieć w takim razie, co Cię powstrzymało przed tym, żeby
> powiedzieć "jak każdy"?

Nic, byc moze dlatego, ze w ogole mi to do glowy nie przyszlo.

He...he młot na schizofreników
Palikot
CZY XL TAK UMIE...?
Aiszy