!NADŻERKA!

1. Data: 2001-03-06 08:09:24

Temat: !NADŻERKA!
Od: "marzenaj" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze, mam do was ogromną prośbę!
Jestem przed zabiegiem usunięcia nadżerki i nie wiem jaką metodę wybrać.
Lekarz ginekolog wymienił mi wypalanie, laseroterapię, krioterapię i
wycinanie, która z nich jest najlepsza? Na czym dokładnie polega wycinanie,
czy jest to zwykłe wycinanie skalpelem czy też jakimś innym urządzeniem?
Która z metod jest najbardziej pewna?
Proszę napiszcie wszystko co wiecie na ten temat.
Pzdr
Marzena

2. Data: 2001-03-06 16:57:02

Temat: Re: !NADŻERKA!
Od: "Agu" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałąm wypalaną (parę miesięcy temu) i po problemie nie ma śladu. O
innych metodach niestety nic mi nie wiadomo. Pozdrowienai Agu

3. Data: 2001-03-06 20:27:36

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

Witaj
wszystkich informacji o leczeniu nadzerki dowiesz sie na b...@g...pl
napisz wszystkie wyniki (gl. cytologia) i inne jakie masz
pozdro

4. Data: 2001-03-13 01:10:40

Od: "Ania i Darek" <k...@m...atr.bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy masz dziecko lub dzieci, a jesli nie, czy masz zamiar je miec???To
pytanie jest dosc wazne wedlug mnie, jesli chodzi o likwidacje nadzerki.

5. Data: 2001-03-13 15:30:32

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

nie tak wazne jak to jaki byl wynik badania cytologicznego, czy byly brane
wycinki?
ile lat ma pacjentka? ludzie - naprtawde nie mozna pomoc pacjentowi zebrania
wywiadu, zbadania go, porozmawiania...
metody leczenia nadzerek - opisane sa w wielu podrecznikach, chociazby
"onkologia ginekologiczna" red. M. Spaczynski, U&P 1997

6. Data: 2001-03-16 11:50:27

Od: "Marzena" <m...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania i Darek" <k...@m...atr.bydgoszcz.pl> napisał w
wiadomości news:98jrtf$74u$1@korweta.task.gda.pl...
> Czy masz dziecko lub dzieci, a jesli nie, czy masz zamiar je miec???To
> pytanie jest dosc wazne wedlug mnie, jesli chodzi o likwidacje nadzerki.

Mam 31 lat i dwoje dzieci. W przyszłości mam zamiar mieć jeszcze dzieci
pzdr

--
Marzena

wplyw szczepienia przeciw WZW na wyniki badan ?
Ciekawe(?) pytanie
Zapalenie Miesnia sercowego
upiorne mycie zebow
szczepionka przeciw WZW