NIBY GŁUPIE ALE...

1. Data: 2002-03-18 14:13:13

Temat: NIBY GŁUPIE ALE...
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie z gatunku nienajmądrzejszych ale jednak:-) Przy zazywaniu
tabletek antykoncepcyjnych istnieje minimalna ale jednak mozliwosc zajscia w
ciaze. Jak to mówia pechowcowi i w drewnianym kosciele cegla na glowe
spadnie:-) w zwiazku z tym moje pytanie - zakladajac ze zazywam tabletki
caly czas (tri minulet) jaki wplyw moga one miec na ewentualny płod?
ostatnio nie zglosilam sie po tabletki do ginekologa - recepte wypisal mi
ogólny, od paru dni mam nudnosci a mój maż chodzi caly szczesliwy ze jestem
w ciazy. Faceci:-)) Stad moje nietmądre pytanie - licze jednak na mądrą
odpowiedz:-))

HaNkA
--
"Zapamiętaj sobie, że mnie wszystko wolno i w stosunku do wszystkich"

GG 1119297

2. Data: 2002-03-18 14:40:45

Temat: Re: NIBY GŁUPIE ALE...
Od: "Monika B" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli pprzypuszczasz, ze mozesz byc w ciazy natychmiast przerwij
przyjmowanie tabletek. Zrob sobie test ciazowy (teraz sa one bardzo
dokladne - przktycznie 99% pewnosci). Pigulki moga byc niebezpieczne dla
plodu, moga hamowac jego rozwoj a w skrajnych przypadkach doprowadzic do
poronienia. Jesli okaze sie ze to falszywy alarm mozesz przeciez wrocic do
pigulek, a do tego czasu zastosujcie inne metody antykoncepcji. (a moze juz
nie potrzeba? :-)))
Pozdrawiam!

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
wiadomości news:a74slp$5l1$1@news.tpi.pl...

3. Data: 2002-03-18 15:48:50

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika B" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jesli pprzypuszczasz, ze mozesz byc w ciazy natychmiast przerwij
> przyjmowanie tabletek. Zrob sobie test ciazowy

jednak wybiore sie do lekarza:-))

a do tego czasu zastosujcie inne metody antykoncepcji. (a moze juz nie
potrzeba? :-)))

mój maz mówi to samo - ze nie trzeba:-)))

HaNkA CiĘzArÓwKa ( kto wie moze...) :-))

4. Data: 2002-03-19 14:51:42

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
moze zamiast bezsensownego przerywania tabletek NAJPIERW zrob sobie test
ciazowy a potem dopiero zastanow sie co dalej...
tabletki wcale nie maja takiego zgubnego dzialania na plod...
nudnosci nie sa pierwszy objawem ciazy... najczesciej spotyka sie brak
miesiaczki... a skoro ostatnia miesiaczke mialas prawidlowa (nic na ten
temat nie piszesz wiec pewnie tak) to nie bardzo widze czas w ktorym
mialaby sie rozwinac ciaza dajaca objawy nudnosci... a potrzeba na to kilku
tygodni...
i nie rozumiem dlaczego wypisanie recepty przez innego lekarza niz ginekolog
mialoby prowadzic do ciazy... preparat jest ten sam niezaleznie od recepty
i skutecznosc tez jest taka sama...

moim zdaniem maz sie zmartwi...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
wiadomości news:a75292$i3n$1@news.tpi.pl...

5. Data: 2002-03-19 15:29:33

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> i nie rozumiem dlaczego wypisanie recepty przez innego lekarza niz
ginekolog
> mialoby prowadzic do ciazy...

nie to mialam na mysli:-)) chodzilo mi o to ze obylo sie bez standardowych
badan, ktore zawsze przechodzilam :-)) swoja droga czemu leki
antykoncepcyjne sa na recepte skoro i tak sa na 100%? ostatnio wracalam sie
z dworca bo sobie zapomnialam tabletek a balam sie ze w miescie mojej
podrózy lekarz na pogotowiu nie bedzie sklonny mi przepisac recepty.
paranoja

HaNkA ZŁA

6. Data: 2002-03-19 17:43:44

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <h...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a77m9l$n3$...@n...tpi.pl...

> [...]
> z dworca bo sobie zapomnialam tabletek a balam sie ze w miescie mojej
> podrózy lekarz na pogotowiu nie bedzie sklonny mi przepisac recepty.

Czesc
Odplatnosc za lek nie ma nic wspolnego z umieszczeniem na liscie lekow
sprzedawanych na recepte.Tabletki antykoncepcyje niemoga byc lykane jak
draze orzechowe.Maja rowniez dzialania uboczne (na szczescie nieliczne i
zadko wystepujace) oraz istnieje pare przeciwskazan.Ulotka informujaca jest
dolaczona do kazdgo opakowania.Czasami warto przeczytac :))
A druga sprawa -lekarz pogotowai nie ma obowiazku przepisywania wszystkich
recept.Jezeli wypisze to jest to po prostu jego uprzejmosc.A swoja droga jak
to chcialas zrobic?Przyjechac na stacje pogotowai -znalezc jakiegos lekarza
a)nieopatrujacego ran b)niereanimujacego c) niecewnikujacego itd czy po
prostu wezwac pogotowie?:)))))
Pogotowie jest od PRZYPADKOW NAGLYCH -czyli zagrozenia zycia lub zdrowia.
Pozdrawiam Karolina

7. Data: 2002-03-19 18:06:32

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

>.Tabletki antykoncepcyje niemoga byc lykane jak draze orzechowe

no co ty nie powiesz? myslalam ze jest inaczej.:-)

>Maja rowniez dzialania uboczne (na szczescie nieliczne i
zadko wystepujace)

a który lek nie ma? poza tym po to sa wlasnie ulotki dolaczane do leków zeby
je czytac. co mi nie zdarza sie RZadko:-)

>A swoja droga jak to chcialas zrobic?Przyjechac na stacje
pogotowai -znalezc jakiegos lekarza

dokladnie. tak juz raz zrobilam w moim miescie. zgubilam tabletki wiec
pojechalam na pogotowie i poprosilam lekarza o wypisanie recepty. zrobil to
bez jakiegokolwiek ale. natomiast w tym wypadku jechalam do rejonu innej
kasy chorych- nie bylam pewna jak to jest rozwiazane a nie chcialam zostac z
niczym na miejscu

HaNkA WyJaŚNiAjAcA:-)

8. Data: 2002-03-19 18:14:45

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <h...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a77unb$sod$...@n...tpi.pl...

> no co ty nie powiesz? myslalam ze jest inaczej.:-)

No własnie tak pomyslalm skoro dziwisz sie ze sa sprzedawane na recepte
dlatego wyjasniam :)

> zadko wystepujace)
>
> a który lek nie ma? poza tym po to sa wlasnie ulotki dolaczane do leków
zeby
> je czytac. co mi nie zdarza sie RZadko:-)
No niestety ulotki czesto sa pisane jezykiem nieprzystepnym dla laika i
nieRZadko ( :)) pacjent mimo szczerych checi i tak nie rozumietego co
czyta.Na szczescie w jakis projektach sa przepisy ktore maja to zmienic.A to
nie pacjent po zakupieniu leku decyduje czy ma go przyjmowac i jak tylko
lekarz.Po to m.in sa recepty.
Pozdrawiam Karolina

9. Data: 2002-03-20 05:55:36

Od: "Michał \"QBA\"" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> A to
> nie pacjent po zakupieniu leku decyduje czy ma go przyjmowac i jak tylko
> lekarz.Po to m.in sa recepty.

Sugerujesz, ze recepta zadecyduje czy ja połkne lekarstwo czy nie? A moze
jeszcze recepta wsadzi mi je do buzi? (matrix) ;-)

Pozdrawiam,
QbA UbAWiOnY

10. Data: 2002-03-20 07:30:17

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał "QBA" <q...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a798ck$r5$...@n...onet.pl...

> Sugerujesz, ze recepta zadecyduje czy ja połkne lekarstwo czy nie? A moze
> jeszcze recepta wsadzi mi je do buzi? (matrix) ;-)

Tiaaaaaa.Radze ci starac sie dokladnie rozumiec sens uslyszanych i czytanych
slow i darowac sobie ich nadinterpretacje bo powiekszysz grono pacjentow
ktorzy czopki doodbytnicze kroja w plasterki.;)))))))))
Mysle ze dalsze zlosliwosci niemaja sensu na forum.Jak chcesz dalej sie
droczyc zapraszam na priva.
A w medycynie nic na sile.Kto nie chce sie leczyc -nie musi.Jego
decyzja.Tylko trzeba byc konsekwentnym.To oczywiscie powinno obowiazywac
obie strony(pacjent i lekarz).
Pozdrawiam Karolina

Meczaca sennosc w ciagu dnia
Czy "pierwszy raz" musi sprawic bol ?
postępujące zwyrodnienie powierzchni stawów
Sposób na hemoroidy
Modelowanie procesow fizjologocznych.