Strona główna Grupy pl.sci.psychologia NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;) Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)

Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)

From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)
Date: Thu, 09 Oct 2003 12:53:21 +0200
<blv936$ojm$1@atlantis.news.tpi.pl>
<v...@4...com>

Paul napisał:

> Nie watpie, ze tylek dupa powodowala zawsze duzo emocji u osob
> przeciwnej plci. A Anna Kurnikova, google, ~420 tysiecy. Czy ona
> cokolwiek kiedys wygrala?

Dobra - inaczej - chcesz, żeby ktoś otworzył twoją stronę i nie była ona
na 100 pozycji [to, że jest 420 tys. jest bardziej powodowane brakiem
rozeznania wśród autorów, ile już tych stron jest, albo pomijanie
elementu pozycjonowania] - kogo zamieszczasz - Kurnikovą, czy Kowalską z
naprzeciwka? Posługiwanie się znanymi nazwiskami to też element
autokreacji autora - sama Kurnikova ma tu rolę pasywną - autokreacji w
zakresie "bycia na topie", dużej oglądalności, rozpowszechniania
własnych poglądów [dostosowywania rzeczywistości do siebie] itd.

> Poprawia? Jak rozumiem podczas gry Kurnikova tez jest na zywo w TV
> poprawiana przez efekty specjalne? ;-)

Pisałem o pismach, a nie o TV. Kurnikovej chyba nigdy nie widziałem na
żywca, a może? - w każdym razie nawet w TV facet podlega złudzeniom -
starym sposobom kobiet - fetyszom [szpilki, pończochy], nie do końca
zakrytym częściom ciała [głęboki dekolt - patrzy się na dekolt, a nie na
piersi ;)], czy kreowaniem kształtów, które nie istnieją [faktyczne wady
ludzkiego widzenia] - zakładam np, że przez odpowiednie buty i kieckę
można "wyprostować" trochę nogi. Tylko, że wtedy można tylko powiedzieć
o kobiecie, że ma ekstra ciuchy i makijaż - o jej cielesności już nic,
oprócz szczupła lub gruba.

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)