Re: NIE WYBIERAJCIE PO !!!

From: Ikselka <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NIE WYBIERAJCIE PO !!!
Date: Mon, 15 Oct 2007 14:37:42 +0200

JaKasia pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Naprawdę?
> Nie-polskosci czy moze po prostu swojej narodowej przynaleznosci?
> To nie to samo!

Manifestowanie narodowej przynależności - pięknie. Ale czy tylko o to
chodzi? Występy na scenie, happeningi, festiwale - sama radość. Ja się
zawsze zastanawiam, kiedy w Krakowie odbędą się wreszcie Dni Kultury
Polskiej... To tak na marginesie ;-P

> Wyglada na to, ze im jednak nie wolno,
> bo to jest rozumiane jako nie-polskość.

> Zdarzało sie w historii...

Mówisz o wypędzeniu Arian? Ale to była sprawa przekonań religijnych
raczej. Żadne inne wypędzenie mi do głowy nie przychodzi.
Raczej sprowadzenie (np. Krzyżaków, Tatarów) ;-P

> Poprawiam się: "Polacy-Polacy" mają ten nawyk. :)
> Inaczej - Polacy Panslavisty.

Polacy Panslavisty to pewna jego wizja. Czy się ziści - to zależy też
(na szczęście czy niestety - nie wypowiem się) od tych nie-Panslavisty :-)

> Ja w tej rozmowie ani słowa o tobie wszak. :)

Aha. Gdyby nawet, to i tak o nic się nie obrażam.

> Masz.

No i wszystko na ten temat :-)

--
XL wiosenna