NIE WYBIERAJCIE PO !!!

41. Data: 2007-10-15 12:56:16

Temat: Re: NIE WYBIERAJCIE PO !!!
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2007 14:01:08 +0200, JaKasia napisze:

> Tych wrogów sam tworzysz, najpierw we własnej wyobraźni, a potem w
> rzeczywistosci (nawet owieczka się wkurzy, gdy bedziesz ją uporczywie
> wyzywac od baranów).
>
> A potem cała energia narodu skierowana zostaje na szturchania z
> sąsiadami, zamiast na kulture, sztukę czy rozwoj ekonomiczny.
>
> Głupie, szkodliwe, niemoralne!

czasem się zastanawiam, czy ci którzy sieją paranoję, to po prostu
paranoicy czy raczej wykorzystujący skłonność do niej psychopaci

42. Data: 2007-10-15 13:00:06

Temat: Polak-do-wybicia-w-pień
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Manifestowanie narodowej przynależności - pięknie. Ale czy tylko o to
> chodzi? Występy na scenie, happeningi, festiwale - sama radość. Ja się
> zawsze zastanawiam, kiedy w Krakowie odbędą się wreszcie Dni Kultury
> Polskiej... To tak na marginesie ;-P

Ikselka, sorry, ale tym razem do ciebie bezposrednio:
r o z u m c i o d e b r a ł o !

> Mówisz o wypędzeniu Arian? Ale to była sprawa przekonań religijnych
> raczej. Żadne inne wypędzenie mi do głowy nie przychodzi.

Tia... ci w marcu '68 sami wyjechali. Wcale nie musieli.

No wiec rozumiem, ze w ten sam sposób Polacy-Polacy chca sie pozbyć
kolejnych nie-Polaków. Teraz rozumiem cel tej nienawiści - nienawidzieć
siebie nawzajem, zeby jak najwiecej ludzi wyjechalo (z własnej woli).

Pozostana potem ci najbardziej zdeklarowani Polacy-Polacy!
Alez będą mieli piekiełko, kiedy moca swojej nienawisci zaczną
znajdowac w sobie nawzajem nieczystosci rasowe w pietnastym
pokoleniu wstecz i obrzucać sie z tego powodu obelgami o nie-polskość!
Alez taki oskarzony Polak-Polak-Panslavista sie zapieni! :)))

Panslavisto, uważaj, aby zbyt wielu Polaków nie wyjechało,
bo staniesz sie celem ataków duzo silniejszych niz nasze
zwykłe polskie-obywatelskie. :)
Jak ci taki Polak-Polak dosra po twojej lini obrony
to sie w mysią dziurę nie wcisniesz! :))
Nie wybronisz sie, gdy ci wetkną praprapradziadka Niemca
w historię rodową.

Jeszcze bedziesz szukał pociechy i wsparcia u tych,
dla których rodowody są zbedne!
U tych, których wczesniej wygoniłeś!

> Aha. Gdyby nawet, to i tak o nic się nie obrażam.

I słusznie.

- JaKasia

43. Data: 2007-10-15 13:28:53

Temat: Re: Polak-do-wybicia-w-pień
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ikselka, sorry, ale tym razem do ciebie bezposrednio:
> r o z u m c i o d e b r a ł o !

Najmądrzejszym też się to czasem zdarza, nie?
Ale czemu nie chcesz Dni Kultury Polskiej w Krakowie?
;-P

> [...]
> kolejnych nie-Polaków. Teraz rozumiem cel tej nienawiści - nienawidzieć
> siebie nawzajem, zeby jak najwiecej ludzi wyjechalo (z własnej woli).

Ale kto się chce kogo pozbyć? No, teraz to Tobie odebrało :-D

> [...]
> znajdowac w sobie nawzajem nieczystosci rasowe w pietnastym
> pokoleniu wstecz i obrzucać sie z tego powodu obelgami o nie-polskość!

Wizja, jak inne. Trochę bardziej straszna ;-P

> [...]
> to sie w mysią dziurę nie wcisniesz! :))
> Nie wybronisz sie, gdy ci wetkną praprapradziadka Niemca

To i mnie prapradziadka Czecha by też musieli :-D

> Jeszcze bedziesz szukał pociechy i wsparcia u tych,
> dla których rodowody są zbedne!
> U tych, których wczesniej wygoniłeś!

O matko, kogo Panslaw wygania/wygonił???

> I słusznie.

No, bo inaczej byśmy się zaczęły nawzajem wyganiać i co by to było?
A mamy zamiar?
To czego się bać Apokalipsy?

--
XL wiosenna

44. Data: 2007-10-15 18:34:52

Od: Werreq <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Nie wybiera się przegranych !!!
>
> Wybierzcie PRZED !!!
>
> POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW !!!

Jeżeli ja na kogoś będę głosować to tylko i wyłącznie na PO, oni ten
kraj jeszcze mogą "podnieść". A Ty nie mów kto co ma wybierać, bo przez
takich jak Ty w Polsce nawet pracy i opieki zdrowotnej nie ma. Spadaj!
I daj Polakom samym decydować. Ja głosuję na PO, im ufam - reszta miała
okazję i nic nie osiągnęli a jeszcze więcej kasy wzięli i co z opieką?
Wypad z rządu PIS i podobne partiem. Wystrzelcie kaczki, z nich to
przynajmniej obiad (tłusty dla bezdomnych) będzie. Pozdro

45. Data: 2007-10-15 19:02:13

Temat: Re: Mała, głupia, wkurwiona
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 13:11, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Chyba nie myślimy o tych samych "trupach" ;-P
> Bo ja za MOJĄ Polskę oddałabym SWOJE życie - aha?

Chyba nie rozumiesz twierdzenia 'po trupach do celu'...
Ale to bylo do przewidzenia - wszystko jedno gdzie, byleby sie
policytowac... Cala Ty ;P
Ja juz wracam pod miotelke... :)

--
Fragile

46. Data: 2007-10-15 19:35:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Ja wymieniłam dokładnie TE dwie grupy - są one niesłychanie aktywne w
> manifestowaniu właśnie swojej nie-polskości. Ale też nie mowie, że im
> nie wolno. Chodziło mi o zupełnie coś innego przecież.

> Dlaczego miałaby stracić obywateli? Czy my wyrzucamy kogokolwiek? A mamy
> zamiar?

> Czyli jednak też rozgraniczasz Polaków od nie-Polaków? ;-P

wielonarodowosci.

> Kanada to były kolonie. To nie stare, zasiedziałe państwo, jak Polska.
> Tam są inne uwarunkowania - i narodowościowe, i każde inne.

> Nie zajmuję się Jego Polską. Niekoniecznie jest taka, jak moja. Ale to
> nas nie dzieli. I to samo czuję w stosunku do innych. Nie atakuj mnie
> pod kątem moich rzekomych podziałowych poglądów, bo takich nie mam. Ja
> zauważam pewne zjawiska, które mnie niepokoją i to wszystko. Mam prawo
> się niepokoić? - mam.
>
> --
> XL wiosenna

Jakoś nikt nie pyta Indian kanadyjskich czy Eskimosów o opinię na temat
obcych, którzy najechali ich krainę zabrali tereny, ogołocili ze zwierzyny i
wymordowali 90% tubylców.

47. Data: 2007-10-15 19:38:11

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Jakoś nikt nie pyta Indian kanadyjskich czy Eskimosów o opinię na temat
> obcych, którzy najechali ich krainę zabrali tereny, ogołocili ze zwierzyny i
> wymordowali 90% tubylców.

Nie jesteś moim mężem, a mówisz to samo, co on...

--
XL wiosenna

48. Data: 2007-10-15 19:39:03

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie jesteś moim mężem, a mówisz to samo, co on...

...oczywiście słusznie, słusznie! On ma zawsze rację...
:-)

--
XL wiosenna

49. Data: 2007-10-15 20:06:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jesteś moim mężem, a mówisz to samo, co on...

Bo my już prawie jesteśmy w roli Indian - przez sektę mosków, czyli
Moise-Chazarów.

50. Data: 2007-10-15 21:05:23

Temat: Demagogia
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...oczywiście słusznie, słusznie! On ma zawsze rację...
> :-)

Zaraz zaraz - jak to SŁUSZNIE?

Prawda jest, ze "nikt nie pyta Indian kanadyjskich czy Eskimosów
o opinię na temat obcych, którzy najechali ich krainę zabrali tereny,
ogołocili ze zwierzyny i wymordowali 90% tubylców." ???

A skąd wiecie, ze nikt nie pyta???
Co to za demagogia???

Nic o kontekscie - jak w kabarecie - wystarczy rzucic haslo
a wszyscy myśla, ze rozumieja i za Chiny sie nie przyznaja,
ze w tym nie ma za grosz sensu.

A taka historyjkę i Indianach mozna podciągną pod każdą
ideologie, w dodatku zarówno "za" jak i "przeciw".

- JaKasia

Re: odkryłem!
psychosynteza - cz. 10
CUD SOLIDURNOSCI