Polak-do-wybicia-w-pień

From: "JaKasia" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Polak-do-wybicia-w-pień
Date: Mon, 15 Oct 2007 15:00:06 +0200
<fev9nj$65q$1@news.onet.pl> <feva91$q33$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@i...googlegroups.com>
<fevgia$d8m$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@i...googlegroups.com>
<fevhdj$f90$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@e...googlegroups.com>
<fevip9$j01$1@nemesis.news.tpi.pl> <fevjp6$919$1@atlantis.news.tpi.pl>
<fevlcm$evk$1@atlantis.news.tpi.pl> <fevmh6$74$1@nemesis.news.tpi.pl>
<fevn3v$l8i$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fevn3v$l8i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Manifestowanie narodowej przynależności - pięknie. Ale czy tylko o to
> chodzi? Występy na scenie, happeningi, festiwale - sama radość. Ja się
> zawsze zastanawiam, kiedy w Krakowie odbędą się wreszcie Dni Kultury
> Polskiej... To tak na marginesie ;-P

Ikselka, sorry, ale tym razem do ciebie bezposrednio:
r o z u m c i o d e b r a ł o !

> Mówisz o wypędzeniu Arian? Ale to była sprawa przekonań religijnych
> raczej. Żadne inne wypędzenie mi do głowy nie przychodzi.

Tia... ci w marcu '68 sami wyjechali. Wcale nie musieli.

No wiec rozumiem, ze w ten sam sposób Polacy-Polacy chca sie pozbyć
kolejnych nie-Polaków. Teraz rozumiem cel tej nienawiści - nienawidzieć
siebie nawzajem, zeby jak najwiecej ludzi wyjechalo (z własnej woli).

Pozostana potem ci najbardziej zdeklarowani Polacy-Polacy!
Alez będą mieli piekiełko, kiedy moca swojej nienawisci zaczną
znajdowac w sobie nawzajem nieczystosci rasowe w pietnastym
pokoleniu wstecz i obrzucać sie z tego powodu obelgami o nie-polskość!
Alez taki oskarzony Polak-Polak-Panslavista sie zapieni! :)))

Panslavisto, uważaj, aby zbyt wielu Polaków nie wyjechało,
bo staniesz sie celem ataków duzo silniejszych niz nasze
zwykłe polskie-obywatelskie. :)
Jak ci taki Polak-Polak dosra po twojej lini obrony
to sie w mysią dziurę nie wcisniesz! :))
Nie wybronisz sie, gdy ci wetkną praprapradziadka Niemca
w historię rodową.

Jeszcze bedziesz szukał pociechy i wsparcia u tych,
dla których rodowody są zbedne!
U tych, których wczesniej wygoniłeś!

> Aha. Gdyby nawet, to i tak o nic się nie obrażam.

I słusznie.

- JaKasia