Re: NLP?

Data: 2002-04-26 19:42:17
Temat: Re: NLP?
Od: "Ewa" <e...@p...fm>

> Chciałbym poznać Wasze opinie na temet NLP. Byłem ostanio na
> wykładzie niejakiego pana Andrzeja Batko, i odniosłem wrażenie, że niczego
> nowego sie nie dowiedziałem, ale na pewno sie dowiem, gdy zapłacę za kurs
> NLP.

:)) mialam przyjemnosc byc na kursach prowadzonych prze A. Batko. Dla mnie
część rzeczy jest fajna, ta ktora dotyczy stosowania "słów - kluczy"

inna cześć propozycji A. Batko do mnei nie trafia zupelnie, np na oststnim
spotkaninu niby oduczalam sie jesc slodycze, efekt tego taki, ze wlasnie jem
bez opamietania cukiereczki:) - pycha!

> Mimo to NLP wydaje mi się na tyle kuszące żeby spróbować sie załapać na
> jakieś warsztaty... Tylko nie jestem pewien czy tam się zdobywa praktyczne
> umiejetnosci. Moze znasz kogoś kto się był już na kurac NLP i coś o nich
wie
> (a może troszkę się zmienił ;) Pomożecie? :)

idz na kurs na peno zobaczysz fajne rzeczy, ale nie wiem ile z nich
wykorzystasz
Ewa