NLP?

1. Data: 2002-04-26 17:05:53

Temat: NLP?
Od: " Qurtz" <q...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym poznać Wasze opinie na temet NLP. Byłem ostanio na
wykładzie niejakiego pana Andrzeja Batko, i odniosłem wrażenie, że niczego
nowego sie nie dowiedziałem, ale na pewno sie dowiem, gdy zapłacę za kurs
NLP.
Mimo to NLP wydaje mi się na tyle kuszące żeby spróbować sie załapać na
jakieś warsztaty... Tylko nie jestem pewien czy tam się zdobywa praktyczne
umiejetnosci. Moze znasz kogoś kto się był już na kurac NLP i coś o nich wie
(a może troszkę się zmienił ;) Pomożecie? :)

1. Data: 2002-04-26 17:30:41

Temat: Re: NLP?
Od: "Nigela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qurtz <q...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aac1dh$omk$...@n...gazeta.pl...
> (a może troszkę się zmienił ;) Pomożecie? :)
>
> Nie traktuj tego jako krytyki metody, a raczej jako anegdotę. Poznałam raz
człowieka, który po zrobieni certyfikatu( z NlP oczywiście)był swięcie przekonany,że
nic ani nikt nie ma przednim tajemnic.Chwilami poztrzegał siebie jako kogoś kto jest
ponad wszystkimi...

Pozdrawiam Nigela

1. Data: 2002-04-26 18:07:51

Od: "go" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wie
> (a może troszkę się zmienił ;) Pomożecie? :)

IMHO. Jako dodatek do innych umiejetności i na mistrzowskim poziomie bywa
skuteczne. Jak z każdym "narzędziem", najwiecej zależy od wykonawcy :)
Wkrótce spróbuję rzucić palenie po NLP'owsku. Jak wyjdzie to dam znać :)))

Pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2002-04-26 19:24:34

Od: "Qurtz" <q...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybyś mógł sprecyzowac co to znaczy, być na "mistrzowskim poziomie" w NLP
byłbym wdzieczny.

1. Data: 2002-04-26 19:30:08

Od: " Qurtz" <q...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem z tego, co napisałas, że ten człowiek miał wyższe mniemanie o swojej
wiedzy o ludziach. A potafił to jakoś udowodnić?

1. Data: 2002-04-26 19:40:31

Od: "Nigela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qurtz <q...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aac9s0$6q8$...@n...gazeta.pl...

1. Data: 2002-04-26 19:42:17

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowego sie nie dowiedziałem, ale na pewno sie dowiem, gdy zapłacę za kurs

:)) mialam przyjemnosc byc na kursach prowadzonych prze A. Batko. Dla mnie
część rzeczy jest fajna, ta ktora dotyczy stosowania "słów - kluczy"

inna cześć propozycji A. Batko do mnei nie trafia zupelnie, np na oststnim
spotkaninu niby oduczalam sie jesc slodycze, efekt tego taki, ze wlasnie jem
bez opamietania cukiereczki:) - pycha!

> [...]
wie
> (a może troszkę się zmienił ;) Pomożecie? :)

idz na kurs na peno zobaczysz fajne rzeczy, ale nie wiem ile z nich
wykorzystasz
Ewa

1. Data: 2002-04-26 19:42:47

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a, jeszcze jedno, tu mozesz troche znalezc
www.nlp.pl
Ewa

1. Data: 2002-04-28 11:37:45

Od: "Romek Wasielewski" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez bylem na tym wykladzie (ten kolo co nie chcial wchodzic na mt. everest
:)
dla mnie to rewelacja, od kilku lat sie tym interesuje i NLP b. mi pomoglo

pozdrawiam - Romek

Użytkownik " Qurtz" <q...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
umiejetnosci. Moze znasz kogoś kto się był już na kurac NLP i coś o nich
wie
> (a może troszkę się zmienił ;) Pomożecie? :)

Pomocy!
Jak ksiazka dla 45letniego faceta ktory zaczyna sie uczyc angielskiego ?
test osobowosci Cattella
Psychologia humanistyczna - ideologia XX - tego wieku?
problem 76, 77, 78, 79, 19934563, 5490695253 i 305