NLP

21. Data: 2017-05-21 21:57:50

Temat: Re: NLP
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Większym od bycia rasistą i faszystą?

> Ty nawet nie widzisz sarkazmu.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

No i jak, drogi Piotrze! Pokażesz mi ten ciąg przyczynowo- skutkowo pomiędzy
walczącą o cos feministką a tym, że osoba z niej się nabijająca jest
antypolską świnią? Dasz radę jeszcze w tym roku? Może w przyszłym?

--
Chiron

22. Data: 2017-05-21 22:18:23

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> analfabeci) go nadal rozumieli. Jeśli nie uprości się języka, to coraz
> większa część ludzi przestanie go w ogóle rozumieć. A to doprowadzi do
> dalszego załamania postępu technologicznego, bo coraz mniej ludzi będzie
> komunikatywnych, więc nie będą w stanie nawet obsługiwać czy naprawiać
> coraz bardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń.
> Nie mówiąc już o tym, że i zapotrzebowanie na ich twórców się zmniejszy, a
> i liczba tych twórców będzie maleć automatycznie wraz ze wzrostem przewagi
> liczbowej nie-twórczych jednostek, tzw. konsumentów, coraz głupszych jak

Wynalazek druku był jednym z fundamentów jednolitego języka na danym
obszarze. Kto umiał czytać- a więc elita- dostosowywał się do tego języka
pisanego. Za nimi oczywiście szli naśladowcy- warstwy niższe. W miarę
upowszechniania się nauki pisania- zintensyfikowało się tworzenie
jednolitego języka. Tam, gdzie nie było pism w danym języku (np Irlandia)-
język rozwijał się w sposób swobodny. Do dziś ludzie osiedli od wieków w
irlandzkiej wiosce na północy mówią w sposób mało zrozumiały (lub
niezrozumiały) dla mieszkańców wioski oddalonej o 40 km. W Norwegii, gdzie
nie pisano długo w tym języku- wykształciły się 2 różne jego dialekty- i oba
nie posiadają właściwie żadnych reguł. I jakoś się ze soba porozumiewają
:-). Oczywiście to, co się dziś dzieje- sprzyja obserwowanemu przecież
ogromnemu chaosowi semantycznemu. Słowa- nie wiadomo za czyją przyczyną-
nagle zmieniają znaczenie. I to trudno nie odnieść wrażenia, że jest to
robione w sposób przemyślany. Zupełnie odrywa się je od ich korzeni, tego,
co znaczyły w historii- często jeszcze bardzo niedawnej. I tak nagle okazało
się, że homoseksualista to już nie sodomita.Faszysta przestał być
socjalistą, został prawicowcem- i to skrajnym. Kto dziś w ogóle zdaje sobie
sprawę, skąd wziął się podział na lewicę i prawicę? Kogo to interesuje?
Znalazło się też wielu badaczy Biblii, którzy odczytywać chcą jej znaczenie
nie za pośrednictwem starożytnej greki, łaciny czy hebrajskiego- ale
aktualnych przekładów, w których pewne wyrazy już trochę zmieniły swoje pola
semantyczne. Nie dzieje się więc nic nowego pod Słońcem. Już Konfucjusz
pisał, że naprawę społeczeństw należy rozpocząć od naprawy pojęć. No bo
jeśli słowa nie znaczą tego, co znaczyć powinny- to nie będzie zrobione to,
co ma być zrobione. Zapanuje więc kompletny chaos i pomieszanie. Czyli- to,
co mamy teraz.

--
Chiron

23. Data: 2017-05-21 22:19:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Czyli mam nie porównywać się z Jezusem..
> Każdy ma swoje wady, pod jednym względem jeden jest lepszy w tym i w tym
> , ale gorszy w tym i w tym.
> Ale należy odróżnić wady które NALEŻY zmienić i te które nie należy.
> Trzeba mieć siłę abym pogodził się z tym czego zmienić nie mogę, odwagę
> aby abym zmienił to co mogę i mądrość abym potrafił odróżnić jedno od
> drugiego. ;-)

Do tych trzech rzeczy wystarczy jedna - mądrość. Ona daje (lub zastępuje)
siłę i odwagę.
:-)

24. Data: 2017-05-21 22:26:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> już dawno minęły te czasy, gdy miałem kompleksy niższości wobec moich
> znajomych...

I dobrze. Nawet wobec Jezusa nie miej kompleksów, bo On był tym
mega-silniejszym w zaletach. I tak nie można Mu dorównać. Ale zawsze można
Go zaczepić i potrenować - W ZALETACH :-))
Jak z ojcem w dzieciństwie - kto silniejszy w mocowaniu na rękę. I tak nie
wygrasz, ale nigdy nie jesteś od Niego gorszy.

25. Data: 2017-05-21 22:28:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Większym od bycia rasistą i faszystą?

> Ty nawet nie widzisz sarkazmu.

Sarkazm może o miałeś w zamiarach, ale ci zginął w bełkocie.
Idź się môwić i pisać naucz, żebyś nie musiał już tej czapki "ubierać".

26. Data: 2017-05-22 01:02:36

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-21 o 22:28, Ikselka pisze:

> Sarkazm może o miałeś w zamiarach, ale ci zginął w bełkocie.

Możesz się tak pocieszać.

> Idź się môwić i pisać naucz, żebyś nie musiał już tej czapki "ubierać".

Widzę, że nie wyciągnęłaś żadnych wniosków z tego co ci napisałem
ostatnio. Nadal będziesz wyć ze szczęścia, gdy uda ci się przyłapać mnie
na jakiejś drobnej literówce czy nic nie znaczącym błędzie.

Ale to nie spowoduje, że nagle przestaniesz być tępą rasistowską szują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2017-05-22 01:10:56

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-21 o 21:57, Chiron pisze:
> [...]
>
> No i jak, drogi Piotrze! Pokażesz mi ten ciąg przyczynowo- skutkowo
> pomiędzy walczącą o cos feministką a tym, że osoba z niej się nabijająca

Jest oczywisty. Psujesz opinię normalnym Polakom. Tylko świnie tak się
nabijają.
I tylko antypolskie świnie nie widzą związku. Normalnym ludziom nie ma
potrzeby tego tłumaczyć aż tak bardzo łopatologicznie.

> Dasz radę jeszcze w tym roku? Może w przyszłym?

Dasz radę to zrozumieć jeszcze w tym roku? Może w przyszłym?
Nie bój się myśleć. Myślenie to nie opętanie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2017-05-22 01:19:14

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-21 o 19:20, Ikselka pisze:

> Przy ocenie chodzi bardziej o ciężar tych wad. Jeden bije,
> inna obmawia, inny nie szanuje matki, następny zdradza żonę, inny kradnie w
> sklepie, inny nie wie, że spuszczając w nocy ścieki do rzeki truje całe
> miasta... Można niby próbować oceniać, która wada gorsza

Czy bycie rasistką jest lepsze czy gorsze od spuszczania ścieków?

I drugie pytanie. Czy jeżeli rasistka uznaje za wadę kradzież w sklepie,
to jest wiarygodna, czy raczej można to uznać za bełkot?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-05-22 07:12:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2017 o 22:26, Ikselka pisze:
> [...]
> Jak z ojcem w dzieciństwie - kto silniejszy w mocowaniu na rękę. I tak nie
> wygrasz, ale nigdy nie jesteś od Niego gorszy.

zgadzam się

30. Data: 2017-05-22 07:47:23

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dasz radę to zrozumieć jeszcze w tym roku? Może w przyszłym?
> Nie bój się myśleć. Myślenie to nie opętanie.

Majstersztyk dwójmyślenia! Orwell to wszystko przewidział! Kviat- no ale
miałeś posługiwać się metodami wypracowanymi przez pana Boola, a także
retorów rzymskich i greckich. A ty tu wyskakujesz z marksizmem
intelektuwalnym. Twoje rozumowanie- aby nie wymyślać jakiegoś paszkwilu na
ciebie- jest rozumowaniem typu:
"tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie". Przecież- idąc twoim tokiem
"rozumowania"- mogę np napisać o tobie dokładnie wszystko. Np
"Psujesz opinię normalnym Polakom. Tylko świnie tak się nabijają z innych. I
tylko antypolskie świnie nie widzą związku". Dotyczyć to może dokładnie
wszystkiego, co napisałeś. A nawet tego, czego nie napisałeś.
Teraz poproś kogoś, kto jeszcze skończył szkołę przed reformą wprowadzającą
gimnazja, żeby ci powiedział, czy tak jest- czy nie.

--
Chiron

Humor (kompleksy)
Cel naszego istnienia.
Cel naszego istnienia
Kraj Rad szczęśliwych, on na zawsze zostanie...
Już zabijają