/NOT/ Zabezpieczenie domu

71. Data: 2007-12-13 13:19:41

Temat: Re: /NOT/ Zabezpieczenie domu
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
news:fjr4us$arf$1@nemesis.news.tpi.pl...
>W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0712130844500.9641@dimed.uhc.com.
pl

> Hejka. Jednego można być pewnym. Pies nie udaje swoich uczuć.
> Pozdrawiam szczerze Ja...cki

Mało się nie posikałem. :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

72. Data: 2007-12-13 13:38:43

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Jednego można być pewnym. Pies nie udaje swoich uczuć.

Skąd ta pewność? Psy mogą być mądrzejsze niż nam się wydaje...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

73. Data: 2007-12-13 13:47:08

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kuba pisze:

> Jesli nie potrafi sie wychowac psa (ulozyc),to mozna miec problemy.Ale
> jak w takim przypadku brac sie za wychowywanie dzieci ;)
> Z ciekawosci zapytam co pies moze zniszczyc w ogrodzie?

Widocznie nie masz pojęcia o wychowywaniu dzieci i o ogrodach. Zajmij
się dziećmi domem, ogrodem nie z pozycji fotela przyglądając się żonie,
potem wysnuwaj jakieś powalone teorie.
Na wychowanie psa ma się kilka miesięcy na wychowanie dziecka wiele lat.

Pozdrawiam
Kaśka

74. Data: 2007-12-13 17:57:18

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0712130844500.9641@dimed.uhc.com.
pl

> Hejka. Jednego można być pewnym. Pies nie udaje swoich uczuć.
> Pozdrawiam szczerze Ja...cki

Dobry kawał.
:-)
pozdr. szczerze rozbawiony Jerzy
--
Ciekawe czy ten wniosek powstał na bazie posiadania jednego psa.

75. Data: 2007-12-13 18:06:07

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk pisze:
> [...]

Wszystko?

> [...]
> potem wysnuwaj jakieś powalone teorie.
> Na wychowanie psa ma się kilka miesięcy na wychowanie dziecka wiele lat.

Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz (w czasie) w jednym i w drugim.
pozdr. Jerzy

76. Data: 2007-12-13 18:08:31

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:476135e3$0$11099$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Psy mogą być mądrzejsze niż nam się wydaje...

Hejka. "Od dawna w psychologii opisano przypadki, w których osoby o
nieco psychopatycznym rysie wchodziły w znacznie silniejsze związki
emocjonalne ze zwierzętami niż z ludźmi."
Pozdrawiam dornowato Ja...cki

77. Data: 2007-12-13 18:23:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
> [...]
> nieco psychopatycznym rysie wchodziły w znacznie silniejsze związki
> emocjonalne ze zwierzętami niż z ludźmi."

Zwłaszcza samice.

78. Data: 2007-12-13 18:25:15

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. "Od dawna w psychologii opisano przypadki, w których osoby o
> nieco psychopatycznym rysie wchodziły w znacznie silniejsze związki
> emocjonalne ze zwierzętami niż z ludźmi."

Ja nie o zoofilii, tylko o psach.

Pozdrowienia,
Michał

79. Data: 2007-12-13 18:45:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Ja nie o zoofilii, tylko o psach.

Ja też - o silniejszych związkach, a nie o sodomii...

80. Data: 2007-12-13 19:18:02

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk pisze:

> [...]
> potem wysnuwaj jakieś powalone teorie.
> Na wychowanie psa ma się kilka miesięcy na wychowanie dziecka wiele lat.

Widzisz,mam dzieci,duzy ogrod i duzego psa.Ba mam nawet dwa koty.
I przy tym wszystkim nie mam poronionych fobii.Za kazdym rogiem nie czai
sie na mnie duzy pies ktory chce mnie zjesc.

Drzewka teraz
bukszpan cięcie
choinka w donnicy
Czym podsypywac