NOWE NABYTKI...

21. Data: 2009-12-19 13:05:58

Temat: Re: NOWE NABYTKI...
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Tam ukradziono tablicę pamiątkową.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

ukradłaś że wiesz?

22. Data: 2009-12-19 18:02:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał:

> ukradłaś że wiesz?

Widzę, że Ci te kilka postów wymienionych z towarzyszką Ikselką mocno
zaszkodziło. Bardziej niż zwęglona hemiceluzoza.

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-12-19 18:22:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Dec 2009 19:02:15 +0100, Aicha napisał(a):

> Widzę, że Ci te kilka postów wymienionych z towarzyszką Ikselką (...)

Widzisz we mnie towarzyszkę - coś Ci zaszkodziło...
--

Ikselka.

24. Data: 2010-01-05 06:22:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Widzisz we mnie towarzyszkę - coś Ci zaszkodziło...

Opary absurdu.

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2010-01-05 19:04:57

Od: betonowy janusz <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> No to masz dodatkowe 3 godziny wolnego czasu codziennie. Warto było.

ROTFL :D

peklowanie
jaka patelnia?
nalewka z owocow suszonych