Re: NOWY ASTEROID BIEZY W KIERUNKU ZIEMI!

1. Data: 2000-02-09 17:32:10

Temat: Re: NOWY ASTEROID BIEZY W KIERUNKU ZIEMI!
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WitchSA8 <w...@a...com> wrote in message
news:20000209021850.00977.00002271@ng-fo1.aol.com...
> New Data Shows Asteroid May Miss Earth
[...]

Czy jakiś lekarz może przepisać mu tabletki na przeczyszczenie (asteroidowi, czy też
WitchSA8 - mnie jest wszystko jedno)?

Pozdrawiam

Maseł

2. Data: 2000-02-11 01:53:20

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Maseł" napisał(a):

> [...]
>
> Czy jakiś lekarz może przepisać mu tabletki na przeczyszczenie (asteroidowi, czy
też WitchSA8 - mnie jest wszystko jedno)?

Mniemam, że to raczej jakieś firmy farmaceutyczne produkujšce środki uspokajajšce
wpuściły tę informację do grupy medycznej.
No ale ma nas ominšć, też mi atrakcja :-(
Chyba, że nasza Ziemka ścišgnie go swojš nieziemskš urodš i zrobi nam jakšś czarnš
dziurę (w ziemi) i czarny horyzont na
kolejne latka. Dinozaury z pewnościš wyginš.
M.A.

Immuran
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III
Kasa