Strona główna Grupy pl.rec.uroda zwroty w Avonie

Grupy

Szukaj w grupach

 

zwroty w Avonie

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 1


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2003-12-03 19:15:53

Temat: zwroty w Avonie
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie do konsultantek Avonu:
Czy jeżeli zwróciłam jakiś produkt, to czy jego wartość zostanie odjęta z
bieżącej faktury i będę miała po prostu mniej do zapłacenia, czy saldo
będzie mniejsze w przyszłym zamówieniu? Proszę o odpowiedź.

--
Ligeia

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


1. Data: 2003-12-03 19:22:06

Temat: Re: zwroty w Avonie
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bqlcpp$1dmq$1@mamut.aster.pl...
> Mam takie pytanie do konsultantek Avonu:
> Czy jeżeli zwróciłam jakiś produkt, to czy jego wartość zostanie odjęta z
> bieżącej faktury i będę miała po prostu mniej do zapłacenia, czy saldo
> będzie mniejsze w przyszłym zamówieniu? Proszę o odpowiedź.

W przyszłym zamówieniu..

--
Olik
d...@w...pl
GG 2040785


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-03 19:52:34

Temat: Re: zwroty w Avonie
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> news:bqlcpp$1dmq$1@mamut.aster.pl...
>> Mam takie pytanie do konsultantek Avonu:
>> Czy jeżeli zwróciłam jakiś produkt, to czy jego wartość zostanie
>> odjęta z bieżącej faktury i będę miała po prostu mniej do
>> zapłacenia, czy saldo będzie mniejsze w przyszłym zamówieniu? Proszę
>> o odpowiedź.
>
> W przyszłym zamówieniu..

To kiepsko. Dzięki za odpowiedź.

--
Ligeia

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-03 20:43:55

Temat: Re: zwroty w Avonie
Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:
> Mam takie pytanie do konsultantek Avonu:
> Czy jeżeli zwróciłam jakiś produkt, to czy jego wartość zostanie
> odjęta z bieżącej faktury i będę miała po prostu mniej do zapłacenia,
> czy saldo będzie mniejsze w przyszłym zamówieniu? Proszę o odpowiedź.

Raczej w nastepnym, a moze byc i jeszcze pozniej - zwlaszcza teraz w
ferworze przedswiatecznym :( Zalezy jak szybko to do nich dojdzie...

A jak wygladaja Wasze zamowienia - dostajecie wszystko, co zamowilyscie? Bo
u mnie znowu sie zaczyna - ze tego nie ma, tamtego tez nie...


--
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-03 20:53:55

Temat: Re: zwroty w Avonie
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "tufi" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bqlhkf$ihb$1@topaz.icpnet.pl...
> Raczej w nastepnym, a moze byc i jeszcze pozniej - zwlaszcza teraz w
> ferworze przedswiatecznym :( Zalezy jak szybko to do nich dojdzie...
> A jak wygladaja Wasze zamowienia - dostajecie wszystko, co zamowilyscie?
Bo
> u mnie znowu sie zaczyna - ze tego nie ma, tamtego tez nie...

Norma... Odbieram paczkę w COK, od razu otwieram i lecę do sklepu kupować,
to czego nie ma w paczce. Choć ostatnio i tak było lepiej niż np. przed
rokiem.

--
Olik
d...@w...pl
GG 2040785


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-03 20:55:31

Temat: Re: zwroty w Avonie
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tufi wrote:
> A jak wygladaja Wasze zamowienia - dostajecie wszystko, co
> zamowilyscie? Bo u mnie znowu sie zaczyna - ze tego nie ma, tamtego
> tez nie...

Ja nie mam żadnych problemów, ale też większość rzeczy kupuję w sklepie.

--
Ligeia

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-03 21:55:14

Temat: Odp: zwroty w Avonie
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>
> A jak wygladaja Wasze zamowienia - dostajecie wszystko, co zamowilyscie?
Bo
> u mnie znowu sie zaczyna - ze tego nie ma, tamtego tez nie...
>
u mnie bardzo często nie ma już kosmetyków z oferty netto:-( chociaż składam
zamówienie jak najwcześniej... Nie rozumiem jak już na początku mogą pisać,
że "produkcja zakończona, proszę już nie zamawiać"... Czemu nie mogą
wyprodukować więcej... Denerwuje mnie to, bo na coś się np. nastawię, czekam
z niecierpliwością na paczkę, w końcu ją otwieram, patrzę a tu informacja,
że produkcja już zakończona! wwwrrrrr....

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-04 07:00:18

Temat: Re: zwroty w Avonie
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Aneczka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bqlltl$ije$1@news.onet.pl...
> u mnie bardzo często nie ma już kosmetyków z oferty netto:-( chociaż
składam
> zamówienie jak najwcześniej... Nie rozumiem jak już na początku mogą
pisać,
> że "produkcja zakończona, proszę już nie zamawiać"... Czemu nie mogą
> wyprodukować więcej...

Bo w ofercie netto są kosmetyki, których już NIE produkują. Jakieś resztki.
Dlatego sprzedają je tak tanio i są trudno dostępne
Jezeli zostalo 100 sztuk a konsultantek jest polowa ludzkosci, to niuc
dziwnego.

>Denerwuje mnie to, bo na coś się np. nastawię, czekam
> z niecierpliwością na paczkę, w końcu ją otwieram, patrzę a tu informacja,
> że produkcja już zakończona! wwwrrrrr....

Gdy moje klientki cos zamawiaja z nneto 3 razy uprzedzam, ze moze tego
akurat nie byc.
--
Olik
d...@w...pl
GG 2040785


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-04 11:52:40

Temat: Odp: zwroty w Avonie
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo w ofercie netto są kosmetyki, których już NIE produkują. Jakieś
resztki.
> Dlatego sprzedają je tak tanio i są trudno dostępne
> Jezeli zostalo 100 sztuk a konsultantek jest polowa ludzkosci, to niuc
> dziwnego.

ale to właśnie chyba nie jest tak do końca. Bo oni te kosmetyki specjalnie
produkują... Teraz np. zamówiłam wodę toaletową intrigue i ma ona datę
produkcji: 14.11.2003, tak samo maseczka mango: 6.11.2003... I wszystkie
kosmetyki a oferty netto mają bardzo świeżą datę produkcji... Dlatego nie
rozumiem, czemu nie mogą ich wyprodukować taką ilość, aby starczyło dla
wszystkich zamawiających...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-04 14:32:29

Temat: Re: zwroty w Avonie
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Aneczka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bqn6vo$7a$1@news.onet.pl...
> ale to właśnie chyba nie jest tak do końca. Bo oni te kosmetyki specjalnie
> produkują... Teraz np. zamówiłam wodę toaletową intrigue i ma ona datę
> produkcji: 14.11.2003, tak samo maseczka mango: 6.11.2003... I wszystkie
> kosmetyki a oferty netto mają bardzo świeżą datę produkcji... Dlatego nie
> rozumiem, czemu nie mogą ich wyprodukować taką ilość, aby starczyło dla
> wszystkich zamawiających...

No to moze konczą się składniki danych kosmetyków?
Już sama nie wiem..
A korzystasz z oferty internetowej?

--
Olik
d...@w...pl
GG 2040785


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ] . 2 ... 5


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

[Pytanie] Jakie wg Was są najlepsze salony manicure
zakupy w Avonie- relacja:)
pędzel do pudru
RE: Kupilam i czesc przetestowalam, wiec sie wykwicze..;-) [dlugi e jak na mnie;-)]
troche glupie pytanie - perfumy

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

[market] Officeshoes.pl - czarny piątek zaczyna się u nas w czwartek :)
Dlaczego włosy rosną tak wolno?
Jaki krem na noc?
Łuszczyca...
opiekunka dziecięca

zobacz wszyskie »