RE: Kupilam i czesc przetestowalam, wiec sie wykwicze..;-) [dlugi e jak na mnie;-)]

1. Data: 2003-12-03 12:55:48

Temat: RE: Kupilam i czesc przetestowalam, wiec sie wykwicze..;-) [dlugi e jak na mnie;-)]
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

szamponow ich ani odzywek nie odwazylam sie kupic,
bo ostatnio moje wlosy sa strasznie zniszczone [nie mam pojecia
od czego :( ], a nie wierze raczej, zeby dzialaly cuda,
ale zakupilam zel pod prysznic kokosowy i...
no ladny. troche za slodki ten zapach, mniej slodki jest
kokos z YR, ale jednak ladnie pachnie, tylko ze nic poza tym.
Zel jak zel. Nie zauwazylam, zeby jakos wysuszal, ale nawilzac
czy natluszczac tez mu nie w glowie. Skora nie jest po nim
gladsza, czy tez aksamitna ;> No jak dla mnie jedyna rzecza,
ktora go jakos wyroznia jest zapach, nic innego ciekawego nie ma.

I pytanie do Tib: ile zaplacilas za Treatment Wax w GC? Duze jest
to opakowanie?

--
s...@c...pl
s...@o...pl