chwale - YR i Soraya

1. Data: 2003-12-03 09:11:22

Temat: chwale - YR i Soraya
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kupilam sobie na polepszenie nastroju krem opalizujacy YR Opale Nacree i
bardzo mnie milo zaskoczyl.
Bardzo lekki, na twarzy zachowuje sie jak typowy krem a nie podklada. Dobrze
sie rozmarowuje, ladnie pachnie, bardzo wydajny no i najistotniejsze bardzo
ladnie twarz sie rozblyska od niego.
Mam wrazenie ze zycia nabiera.
Jedna zauwazalna wada: po nalozeniu kremu trzeba twarz przypudrowac bo
swieci sie niemilosiernie (znaczy nic a nic nie matuje).
Rodzinka roznice na plus zauwazyla od razu, chlop tez. Siostra delikatnie
szepnela nwet, ze chetnie by cos takiego pod choinka znalazla :)
Cena bez rabatow 42 zl za 40ml.
A tu link: http://tinylink.com/?JueXT7w1X9

Druga pochwała dla maseczki z serii Ultra Nawilżenie Sorayi.
Koszt ok. 10 zl za 75ml a efekty sa.
Bardzo dobrze nawilza, blyskawicznie sie wchlania, wiec nie ma koniecznosci
usuwania nadmiaru preparatu z twarzy. Bardzo jednolita konsystencja wrecz
kremowa, bardzo mily delikatny zapach.
Polecam. I chyba skusze sie na inne preparaty z tej serii.
Link: http://www.soraya.com.pl/produkty_ultra_06.html
--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2003-12-03 18:24:17

Temat: Re: chwale - YR i Soraya
Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Dobrze
> sie rozmarowuje, ladnie pachnie, bardzo wydajny no i najistotniejsze

a jak z nawilzanie czy wysuszaniem?
masz juz jakies doswiadczenia w tym kierunku.......?
pozdr

1. Data: 2003-12-04 07:49:17

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> a jak z nawilzanie czy wysuszaniem?
> masz juz jakies doswiadczenia w tym kierunku.......?
> pozdr

Troche nawilza, ale bardziej natluszcza. na mojej suchej skorze jest ok, nie
wiem jak na innych.

m.

The Body Shop
Roz Bourjois dla ciemnowlosej Kruszyny
jakies dobre tanie solariun/Szczecin
do dermatologa czy chrurga plastycznego?
prostowalnica teflonowa czy na pare?