testy skory

1. Data: 2003-12-03 10:55:58

Temat: testy skory
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W aptece na Krakowskim Przedmieściu (W-wa), naprzeciwko
UW, siedzi dziewczyna i robi badania skóry, wg tego dobiera
kremy Dermedic. Nigdy nic od nich nie miałam, wzięłam próbki
kremu nawilżającego, pod oczy i ochronnego na mróz.
Dziewczyna zaklinała się, że wysypki na pewno nie dostanę ;-)

Krycha ryzykantka

1. Data: 2003-12-03 20:35:20

Temat: Re: testy skory
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Dec 2003 11:55:58 +0100, Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote:
[...]

wiesz, zaklinac sie to kazdy potrafi :) wiec trzymam kciuki za brak wysypki :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-04 08:38:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> (...)
> : Dziewczyna zaklinała się, że wysypki na pewno nie dostanę ;-)
> wiesz, zaklinac sie to kazdy potrafi :) wiec trzymam kciuki za brak wysypki :)

Dzisiaj rano użyłam kremu nawilżającego o przedłużonym działaniu.
Czuję się trochę jak kaskaderka, już parę lat od niesławnej próby z Erisem,
nie próbowałam kremów rodzimej produkcji.

Krycha

chwale - YR i Soraya
The Body Shop
Roz Bourjois dla ciemnowlosej Kruszyny
jakies dobre tanie solariun/Szczecin
do dermatologa czy chrurga plastycznego?