NTG komunikacja niewerbalna

1. Data: 2003-10-23 10:42:28

Temat: NTG komunikacja niewerbalna
Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie moge znalesc dokladny opis tzw "mowy ciała " w necie?bylam na randce i
musze cos sprawdzic odnosnie dloni rozmowcy
pozdrowionka
nicolla

1. Data: 2003-10-23 11:08:27

Temat: Re: NTG komunikacja niewerbalna
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nicolla" <n...@o...pl> skrev i meddelandet

(przyznaje ze rece mi opadaja... AgaS, czy wiesz teraz o co mi chodzilo
wczesniej ? No smietnik!)

> gdzie moge znalesc dokladny opis tzw "mowy ciała " w necie? bylam na
randce i
> musze cos sprawdzic odnosnie dloni rozmowcy

czy uwazasz, ze umieszczenie w temacie sformulowania NTG usprawiedliwia
robienie z grupy smietnika????

zeby nie bylo zem zlosliwa, podam linki (nizej).....

1. Wchodzisz na strone: http://www.google.se/advanced_search?hl=pl

2. w pozycjia "ze wszystkimi slowami" wpisujesz "mowa ciala"

3. klikasz enter i dostajesz....

4. ...ponad 1000 linkow
(tu sa te linki: http://tinylink.com/?j2S54x8iw8),
ktore w ciagu paru minut mozesz sprawdzic pod katem trafnosci z wybranym
zagadnieniem.

calosc operacji: max 10 min.

powodzenia na kolejnych randkach :-)

PS. tu konkretny link z listy jw.:
http://teem.mowa.webpark.pl/#

pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-10-23 11:09:54

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-23 13:08:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz **madzik** skreślił te oto słowa:

> randce i
>
> czy uwazasz, ze umieszczenie w temacie sformulowania NTG usprawiedliwia
> robienie z grupy smietnika????

Moze zasubskrybowanie pl.sci.psychologia jest za trudne?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-23 16:10:57

Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> gdzie moge znalesc dokladny opis tzw "mowy ciała " w necie?bylam na randce
> musze cos sprawdzic odnosnie dloni rozmowcy

Wiem :(. Koledze pociły się trochę. To naprawdę nic nie znaczyło. Radzę
zastosować jakiś puder higroskopijmy.

PA

farba do wlosow
przepraszam Bardzo