mascara Palomy (chwalę)

1. Data: 2003-10-23 05:52:34

Temat: mascara Palomy (chwalę)
Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam ostatnio mascarę Palomy "Mascara Surround". Kolor nr 3 bakłażanowy
taki. Prawde mówiąc chciałam kupić Celii (ma bardzo pochlebne opinie na
Wizażu) ale pani namówiła mnie na tą Palomy. Miała rację! Ma świetną
szczoteczkę, taką gęstą, nie nabiera za dużo tuszu, pięknie rozczesuje rzęsy
pozostawiając lekką warstwę tuszu. Po pierwszym pociągnięciu efekt był bardzo
delikatny, ale można nakładać ile się pragnie. Nie zlepia się i nie osypuje.
Wytrzymał wczoraj prawie cały boży dzień bez żadnych zmian. I to wszystko za
ok.12 zł! Wrocławiankom od razu podpowiem, że tusz ten kupiłam w drogerii na
rogu Oławskiej (tam gdzie dawniej był sklep meblowy "Tukan").
W tymże sklepie pani pokazała mi najnowszy cud Kojo -cienie jedwbiste o
przedłużonej trwałości. One naprawdę są jedwabiste, poza tym można
manipilowac kolorem - jak mocniej sie rozetrze - to jest taka opalizująca
delikatnie poświata, jak więcej się nabierze - kolor jest intensywniejszy.
Pięknie się nakładają i dodają taakiego blasku oczom ! :-) Czy naprawdę takie
trwałe to zobaczy - właśnie od rana testuję. Aha, kolorki na palecie są takie
bardziej intensywne (to by mnie od razu przestraszyło) ale na oczach
rewelacja. Cena 13 zł.
Uff, ale się rozpisałam, ale chciałam się z Wami podzielić, bo podczytuję Was
stale a piszę bardzo rzadko, więc musiałam się jakoś zrehabilitować :-)
Pozdrawiam Klub Kosmetoholiczek - R.

1. Data: 2003-10-23 05:58:01

Temat: Re: mascara Palomy (chwalę)
Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniaszka <r...@g...pl> napisał(a):

> W tymże sklepie pani pokazała mi najnowszy cud Kojo -cienie jedwbiste o
> przedłużonej trwałości.

O rany, chyba jeszcze śpię - ten cud cieniowy robi JOKO a nie żadne Kojo-
przepraszam :-)
R.

1. Data: 2003-10-23 07:21:37

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> O rany, chyba jeszcze śpię - ten cud cieniowy robi JOKO a nie żadne Kojo-
> przepraszam :-)

Rechrechrechrech :)))))) A ja juz mialam blysk w oku :)
Fajnie, ze piszesz o tym tuszu. Mi wlasnie konczy sie 2000 kalorii. Czy to
jakas inna Paloma niz taka zwykla? To znaczy czy to jakas nowa seria tuszow?
Bo jedna taka Palome mialam (pogrubiajacy, czarny) i szczerze mowiac byl
fatalny :(

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-23 08:01:01

Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> napisał(a):
> [...]
> Bo jedna taka Palome mialam (pogrubiajacy, czarny) i szczerze mowiac byl

Jakaś nowa podobno. Dokładnie nie wiem, bo nigdy nie miałam Palomy (oprócz
pomadki w płynie polecanej przez Ciebie zresztą). Ta mascara surround ma na
opakowaniu takie coś - "Supertrwała mascara zapewniająca niezmienność i
piękno makijażu przez 24 godziny. Nowoczesna, prefekcyjnie modelująca i
podkręcająca rzęsy. Precyzyjna szczoteczka surround o krzyżowo ułożonych
włoskach i technologia micrglass pozwalają na wielokrotną aplikację,
wydłużenie i pogrubienie rzęs". Imponujące, co ? :-)
A cień się trzyma i jest pięęęknyyyyyyy...
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2003-10-23 08:09:16

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakaś nowa podobno. Dokładnie nie wiem, bo nigdy nie miałam Palomy (oprócz
> pomadki w płynie polecanej przez Ciebie zresztą).

Oj, nie nie. Polecala ja Kropelka :) Ja tej pomadki w zyciu nie mialam :)

> [...]
> włoskach i technologia micrglass pozwalają na wielokrotną aplikację,
> wydłużenie i pogrubienie rzęs". Imponujące, co ? :-)

Kolana sie pode mna ugiely :)) A czarne tez sa?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-23 08:40:21

Od: "Nika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniaszka <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> podkręcająca rzęsy. Precyzyjna szczoteczka surround o krzyżowo ułożonych
> włoskach i technologia micrglass pozwalają na wielokrotną aplikację,

A że wyprodukowana w laboratoriach NASA nie napisali? ;-)
Niby śmieję się z napisów na opakowaniach kosmetyków, ale cholera zawsze
troche w podświadomości w nie wierzę. Zachęciłaś mnie, chociaż doświadczenia
z maskarami Palomy mam podobnie jak Kruszyna b.złe i już wielokrotnie
zarzekałam sie, że nigdy więcej polskiej kolorówki.

Nika

1. Data: 2003-10-23 08:50:28

Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno są, ale ten bakłażan na moich rzęsach taki bardziej w czerń
wpadający:-) A ten tusz Palomy co używałas, to faktycznie taki okropny był?
Od razu czy po jakimś czasie? Pytam pełna podejrzeń co od mojego nowego..:-)
R.

1. Data: 2003-10-23 09:49:02

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
był?
> Od razu czy po jakimś czasie? Pytam pełna podejrzeń co od mojego

Wytrzymal dwa dni. Strrrrrrasznie sie osypywal, sklejal rzesy, kserowal czy
co tam jeszcze, a, wiem, nie przetrzymywal nawet drobnej mzawki. Masakra.
Kosztowal 10 zl, ale i tak nie warto bylo :( Uzywalam jej pozniej do brwi,
az w koncu wyrzucilam.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-23 14:54:41

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

......> W tymże sklepie pani pokazała mi najnowszy cud Kojo -cienie
jedwbiste o
> przedłużonej trwałości. ....

Hmm szukalam jakis informacji na wizazu - czy chodzi o te cienie?
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=a2091befbd4f3e54f5
dd2c3fa67f2bd6&cmd=details&itemid=2950

pozdrawiam i gratuluje zakupow :)

Kasia

1. Data: 2003-10-23 17:55:50

Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia z BBPR <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Hmm szukalam jakis informacji na wizazu - czy chodzi o te cienie?
> http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?

Nie wiem. Informacje trochę by sie zgadzały ale zdjęcie zupełnie nie to. Ten
cień, który kupiłam jest w okrągłym otwieranym pudełeczku, wieczko
przezroczyste ze złotym napisem JOKO,reszta koloru opakowania...hm..takiego
złoto-miedzianego. Na odwrocie jest napis: "Colour Collection. Nie osypujące
się jedwabiste cienie do powiek o przedłużonej trwałości."
Wiesz, kiedy ekspedientka roztarła mi je na dłoni to one faktycznie takie
jedwabiste są :-) Po dzisiejszym dniu "noszenia" stwierdzam, że bez bazy
trzymały sie cały dzień, ale późnym popłudniem lekko przyblakły, co zresztą
też było interesującym efektem bo lekko zmieniły barwę. Ech ,trzeba to
samemu spróbować, bo opis to wiesz... na każdym inaczej to wszystko wygląda
i "smakuje".
Podrawiam - R.

Dziwna cera
szampon przeciwlupiezowy 2 w 1 Avon
Pracownia Sukien Ślubnych i Wieczorowych
prześmiardłe buty:(
Buty