Re: Na Gdansk!!!

1. Data: 2005-08-27 13:15:04

Temat: Re: Na Gdansk!!!
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jestem juz w domku!, wrocilem z koncertu! ...bylem, ...zobaczylem, i
dostalem olsnienia! cos genialnego - takie widowisko oglada sie raz w zyciu.
Siedzialem na specjalnym podescie i razem z adrenalina podnosila sie moja
Polska swiadomosc. To niesamowite ze historii moze nauczac francuz za pomoca
muzyki, swiatla i telebimow. Moim zdaniem bylo tam 200 tys ludzi,
prawdopodobnie puscili "lewe bilety". Chociaz nie spotkalem nikogo z grupy
(bylem w dalszym sektorze) ale i tak czulem sie ze jestem wsrod swoich.

pozdrawiam
Arek

2. Data: 2005-08-27 13:34:10

Od: mm <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jedynie 10% to była ładna muzyka. Reszta interesowała jednynie znawców
tego specyficznego stylu muzyki. Za wiele tonów się powtarzało w kółko.

3. Data: 2005-08-27 13:49:58

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

Byłam ( po wiekich przebojach dotarlam z corka do sektora B1) zobaczyłam,
wzruszylam sie...bardzo..
cudowne przezycie..teraz w kolko puszczam z kasety wideo koncert, zeby
jeszcze raz i kolejny raz poczuc sie jak wczoraj..
pozdrawiam Anka
_______________

www.kosmetycznykram.pl zapraszam

4. Data: 2005-08-27 16:56:38

Od: Maciej Bogucki <n...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mm napisał:
> Jedynie 10% to była ładna muzyka. Reszta interesowała jednynie znawców
> tego specyficznego stylu muzyki. Za wiele tonów się powtarzało w kółko.

Sądzę, że dla tych którzy oglądali to w TV było ta takie sobie raczej
kiebskawe widowisko. Ale będący na miejscu zobaczyli naprawdę kawał
artyzmu. Jak przedstawić kosmos w 21" ;) Chodź sam wolę Vangelisa chylę
czoła przed tym co zrobił wczoraj JMJ.

5. Data: 2005-08-27 17:26:53

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Dla tych co nie byli a chca cos zerknac i posluchac :
http://www.itvp.pl/jarre/# kliknac na probe generalna.

6. Data: 2005-08-27 18:17:11

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-27 18:56,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Maciej
Bogucki napisał(a):

[ciach]

> [...]
> kiebskawe widowisko. Ale będący na miejscu zobaczyli naprawdę kawał
> artyzmu. Jak przedstawić kosmos w 21" ;) Chodź sam wolę Vangelisa chylę

Dobry Wieczór

Maciek Ja z racji oddalenia od Gdańska słuchałem koncertu w Trójce (
Polskie Radio ) Zrobił na mnie wrażenie. Może dlatego że nie były to
nowości tylko sprawdzone rzeczy podane w " nowym sosie" poza wyjątkami
oczywistymi i związanymi z rocznicą "S". Na koniec części artystycznej
powiem że też wole Vangelisa :-).

Cieszą mnie słowa Arka że ten koncert :

>(...) razem z adrenalina podnosila sie moja
> Polska swiadomosc. To niesamowite ze historii moze nauczac francuz za pomoca
> muzyki, swiatla i telebimow.

Polecam Książki pewnego poddanego Korony Brytyjskiej Normana Davisa
ten to dopiero uczy historii Polski. Lojalnie ostrzegam dzieła są
ogromne objętościowo ( w większości przypadków). Ale warto przez nie
przebrnąć.
--
Piotr
Wykreślić ze świata przyjaźń... To jakby zagasić słońce na niebie, gdyż

7. Data: 2005-08-27 21:01:37

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M:) napisał(a):
[...]
> [...]
> nowości tylko sprawdzone rzeczy podane w " nowym sosie" poza wyjątkami
> oczywistymi i związanymi z rocznicą "S". Na koniec części artystycznej

Kto wie czy mimo tej 'multimedialności' radio nie maiło przewagi nad
TV. Radio to wyobraźnia a TV?? ;)

[...]
> Polecam Książki pewnego poddanego Korony Brytyjskiej Normana Davisa ten
> to dopiero uczy historii Polski. Lojalnie ostrzegam dzieła są ogromne
> objętościowo ( w większości przypadków). Ale warto przez nie przebrnąć.

Ma ktoś może jakieś pdf'y tego człeka?? Jego kniżkl są dość drogie.

8. Data: 2005-08-28 07:08:50

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-27 23:01,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Maciej
Bogucki napisał(a):

> Kto wie czy mimo tej 'multimedialności' radio nie maiło przewagi nad
> TV. Radio to wyobraźnia a TV?? ;)
>
> Ma ktoś może jakieś pdf'y tego człeka?? Jego kniżkl są dość drogie.

Dzień Dobry

Tak radio miało tę przewagę nad TV że mogłem się skupić na muzyce a
próbowałem koncert oglądać w TV. i Uciekłem po 5 minutach.
Co do Książek Normana D to korzystam z Biblioteki Powiatowej choć mam
tez 2 pozycje w domu niestety nie mam Skanera żeby zrobić Pdfa :(
__
Piotr M:-)
Nauczono mnie,że droga wiodąca do postępu nie jest ani szybka ani prosta
Maria Skłodowska -CUrie[1867-1934]

9. Data: 2005-08-28 08:44:29

Od: mm <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze odnośnie idei koncertu. Solidarność miała hasło "socjalizm - tak,
wypaczenia - nie". Faktycznie mamy "socjalizm - nie, wypaczenia - tak".
Nie wiem czy byłoby takie zainteresowanie zmianami ustrojowymi gdyby
ludzie wiedzieli że przez dwadzieścia lat będziemy mieli bezrobocie 18%
bez możliwości otrzymania pracy przez osoby niepełnosprawne.

10. Data: 2005-08-28 09:13:55

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

mm pisze:

> Jeszcze odnośnie idei koncertu. Solidarność miała hasło "socjalizm - tak,
> wypaczenia - nie". Faktycznie mamy "socjalizm - nie, wypaczenia - tak".

- idea jest szczytna - ale jak ktos szuka dziury w calym to znajdzie.
solidarnosc miala jedno podstawowe haslo: wolnosc. dzieki temu mozesz sobie
pisac co chcesz na grupie i nikt ci tego zazle nie ma i nikt ciebie i
rodziny ci nie wsadzi za poglady. jezeli zadajesz jednak pytanie czy to jest
wazniejsze od chleba, to mowie - tak! kazdy ma swoja szanse jeden bedzie
zapijal sie co dzien, a inny bedzie ciezko pracowal, no a ktos inny bedzie
kradl.

> Nie wiem czy byłoby takie zainteresowanie zmianami ustrojowymi gdyby
> ludzie wiedzieli że przez dwadzieścia lat będziemy mieli bezrobocie 18%
> bez możliwości otrzymania pracy przez osoby niepełnosprawne.

- tak... to moze jednak lepiej niech ci panstwo zorganizuje oboz pracy pod
nazwa: spoldzielnia inwalidow. a innym w KIZ niech wpisze zadna praca (tak
jak ja mialem) i po problemie ON. a teraz okazuje sie ze ten biedny kulawy
juz ze zmienionym wpisem - ma swoja firme, pracuje, zatrudnia, placi
podatki - i obecnie ma problem, bo nie moze znalesc dobrego lokalu
handlowego. moze tak bys pomyslal i zamiast wspominac "te dobre czasy" kiedy
inwalidzi mieli SUPER PRZYWILEJE!!! tzn. mozliwosc zakupow bez kolejki
(pomijajac fakt kolejek), dodatkowy przydzial na kartki (pomijajac fakt ich
istnienia), darmowy wozek inwalidzki (tylko ze ojciec wozil zawsze klucze i
czesci zapasowe bo wozek sie na ulicy rozpadal), i wiele innych przykladow
tych wspanialych czasow.

pozdr.
Arek

[NTG] Dźwięki systemowe