Prosze o opinie o 2 firmach

1. Data: 2005-08-24 21:22:05

Temat: Prosze o opinie o 2 firmach
Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zaczne od tego ze jutro sie wyprowadzam (wreszcie na swoje JUPPII!!
:) wiec nie bede mogl przeczytac odpowiedzi napisanych po 9 rano :( Bylbym
wdzieczny za szybkie odpowiedzi.
Czy ktos zna amerykanskie firmy Heartway i Pride Mobility ? Bardzo
przypasowaly mi 2 wozki elektryczne produkowane przez te firmy ale boje sie
ze kupie jakas tandete i nie wiem co robic. Ze znanych firm moim wymaganiom
odpowiada tylko jeden z Invacerow ale wolalbym jednak jeden z tamtych bo
spelniaja w 100% moje wymagania. Z pegaza korzysta sie raz na baaaardzo
dlugo i nie stac mnie teraz na blad. Bardzo prosze o opinie o tych firmach,
przede wszystkim chodzi mi o trwalosc, jakosc, sami wiecie...

Pozdrawiam
Marcin