Na kanale Club - dieta Atkinsa

31. Data: 2006-06-09 12:41:46

Temat: Re: Na kanale Club - Dieta Atkinsa cz. 1
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e6botk$70e$1@inews.gazeta.pl...

> I tyle sie, droga Sowo, dowiedzialas. Tylko gdzie ja zapodzialem te nasza
> trabe? ;)))

No, dowiedziałam się, nie ważne co piszę, ważne co mam w lodówce. :P

> Dzieki za wstawiennictwo, szczegolnie w sytuacji, w ktorej zaczynam czuc
> sie tutaj jak persona non grata.

Marcin, Ty sie tak nie czujesz, tylko tak jesteś tu faktycznie traktowany.
Nie ma co wybielać faktów.
W sumie dziwię się , ze ciągle masz cierpliwość, mnie się nawet nie chce na
ogół tu zaglądać.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

32. Data: 2006-06-09 14:22:54

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal

> Nie tylko nie unikamy, ale wręcz przybliżamy sobie choroby serca jeżeli
> mięsień sercowy bedzie czrpał energię z glukozy (węglowodanów).
> Mięsień sercowy lepiej pracuje jeżeli energia człowieka jest z tłuszczów
> zwierzęcych (smalec, masło, tłusta śmietana).

Jak widac statystyki nie kłamią.
Dzieki zmniejszeniu spozycia tluszczow zwierzecych (udalo?) sie poprawic stan
naszych serduszek.
Czy ja to dobrze zrozumialam?

> Przeglądając "Książkę Kucharską" z 1972 roku zauważyłem, że łój wołowy jest
> w niej "obecny". Jeszcze wtedy ludzie nie byli tacy chorzy jak dzisiaj.

Nie byli!
Ale wtedy też nie bylo tyle cudownych diet.
I nie bylo az takiej nagonki na tluszcze (oczywiscie zwierzece)
I mimo zjadania tych tłuszczów nie bylo tylu otylych:)

> A we
> wstępie tej książki pisało, że człowiek powinien zjadać ok. 50 g białka,
> głównie zwierzęcego. Takie były zalecenia Owczesnego Instytutu żywienia.

Dobrze by bylo przesledzic te wszystkie zalecenia.

> Tak, można nazwać dietę Atkinsa dietą cud w stosunku do diety ogólnie
> obowiązującej.

Trudno mowic o diecie ogolnie obowiązującej;)
Mało kto przestrzega tego typu "obowiązków"
.ana

33. Data: 2006-06-09 14:58:07

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Dobrze by bylo przesledzic te wszystkie zalecenia.

> Trudno mowic o diecie ogolnie obowiązującej;)
> Mało kto przestrzega tego typu "obowiązków"

Kobieto czy ty czasami czytasz jakies teksty zamieszczane na stronach tej
twojej cudownej, tluszczowej diety????

Dla kogo wiec wypisujecie te idityzmy o tym ze ktos wam zabrania jesc tluszcze?

Za czsow komuny nie moglas kobieto jesc tluszczy i miesa, bo byly po prostu
niedostepne, tak jak i inne produkty zywnosciowe na rynku.
Nawet na wsiach nie jadlo sie zbyt wiele miesa i tluszczy, a ludzi grubych tam
nie bylo.
Wiec o czym ty tutaj bredzisz???

Zalecen Istytutu Zywienia nikt nigdy nie przestrzegal, nie przestrzega i nie
bedzie przestrzegal, bo ludzie wlasnie wola szukac nonsensownych diet typu
dieta optymalna.

Kwasniewski dobrze wiedzial co robi piszac te swoje belkotliwe teksty
o tematyce dietetycznej, kiedy m.innymi napisal, cytuje z pamieci:

Ilekroc jakis czlowiek wymysli cos wyjatkowo glupiego, to zaraz znajdzie sie
cala masa durni, ktorzy ta glupote z entuzjazmem podejma:))

.i pan Kwasniewski tutaj mial niewatpliwie 100% racje....na niewiedzy,
glupocie, nieuczciwosci i zwyklej ciemnocie robi sie nadal najwieksze intersy
w Polsce !

A jakas ksiazke o tych Hunzach, to ty wreszcie kobieto przeczytalas???
Czy nadal wierzysz w to co pan Kwasniewski ci opowiedzial o nich w swoich
"dzielach"?

Jeff

34. Data: 2006-06-09 15:03:58

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A jakas ksiazke o tych Hunzach, to ty wreszcie kobieto przeczytalas???
> Czy nadal wierzysz w to co pan Kwasniewski ci opowiedzial o nich w swoich

Nie trzeba nieraz napracowac się aby odpowiedzieć na Pański post, bo mozna
go scharakteryzować jednym słowem - BEŁKOT

Pozdrawiam Jurek M.

35. Data: 2006-06-09 15:26:25

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Nie trzeba nieraz napracowac się aby odpowiedzieć na Pański post, bo mozna
> go scharakteryzować jednym słowem - BEŁKOT

> Pozdrawiam Jurek M.

Przeciez Pan uwielbia belkotliwe teksty, wiec nie rozumiem dlaczego ten tekst
Panu sie nie podoba??

Widze, ze Pan wyjatkowo niedokladnie zna ksiazki swego mistrza.

Toz to istny cymes i niezla kiepela go opracowala, szkoda tylko, ze tak malo
na temat macy w tych dzielach napisano....:P
Podobno teraz na Ukraine mistrz sie przeprowadza, bo w Polsce jego geniusz
jest niedoceniany...wiadomo z Polakami wszystko mozna robic, ale do czasu:)

Jeff

36. Data: 2006-06-09 17:11:44

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> <j...@n...pl> napisał(a):

Pana geniusz mnie przerasta Panie Jeff, muszę to przyznać. Mam propozycję,
nie wchodźmy sobie w drogę na tej grupie.
Nie komentujmy wzajemnie swoich wypowiedzi.
Pozdrawiam Jurek M.

37. Data: 2006-06-09 20:45:40

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Pana geniusz mnie przerasta Panie Jeff, muszę to przyznać. Mam propozycję,
> nie wchodźmy sobie w drogę na tej grupie.
> Nie komentujmy wzajemnie swoich wypowiedzi.

Przykro mi, ale panskiej propozycji jednak nie przyjme.
Mam inne plany w stosunku do optyszarlatanskiej szajki.

Pozdrawiam Jeff

38. Data: 2006-06-10 07:18:02

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jeff napisal

> Kobieto czy ty czasami czytasz jakies teksty zamieszczane na stronach tej
> twojej cudownej, tluszczowej diety????

Sporadycznie.

> Dla kogo wiec wypisujecie te idityzmy o tym ze ktos wam zabrania jesc
> tluszcze?

Na optystronach nikt.

> Za czsow komuny nie moglas kobieto jesc tluszczy i miesa, bo byly po prostu
> niedostepne, tak jak i inne produkty zywnosciowe na rynku.

Pan tę "komunę" zna z okresu kartkowego?

> Nawet na wsiach nie jadlo sie zbyt wiele miesa i tluszczy, a ludzi grubych tam
> nie bylo.

Jak pan wie opty..... też nie jadają zbyt wiele tych produktów.

> Wiec o czym ty tutaj bredzisz???

O życiu w realu panie Jeff.
O zwykłym, codziennym życiu.

> Zalecen Istytutu Zywienia nikt nigdy nie przestrzegal, nie przestrzega i nie
> bedzie przestrzegal, bo ludzie wlasnie wola szukac nonsensownych diet typu
> dieta optymalna.

Jak im te zalecenia nie pomagają ........

> [...]
> glupocie, nieuczciwosci i zwyklej ciemnocie robi sie nadal najwieksze intersy

I nie tylko w Polsce.

> A jakas ksiazke o tych Hunzach, to ty wreszcie kobieto przeczytalas???
> Czy nadal wierzysz w to co pan Kwasniewski ci opowiedzial o nich w swoich
> "dzielach"?

Panie Jeff Hunzowie mnie nie interesują.
Bliżsi mi są nasi rodzimi górale.
.ana

39. Data: 2006-06-10 12:53:15

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

Witam Pania

> Pan Jeff napisal

> Sporadycznie.

Hmmm.... no i co ja mam Pani na to odpowiedziec, skoro Pani sie nie interesuje
eksperymentalna dieta ktora Pani stosuje????

Moze powiem tylko tyle, ze generalnie wiekszosc ludzi w taki sam sposob
interesuje sie oficjalnymi zaleceniami dietetycznymi, jak Pani swoja dieta
eksperymentalna.

> Na optystronach nikt.

Prosze Pani zaden normalny dietetyk nigdy nikomu nie zabranial generalnie jesc
tluszczy. Oficjalna piramida dopuszcza zjadanie tluszczy, a ograniczenia
dotycza tylko wskazan odnosnie ilosci zjadanych tluszczy i ich typu tzn.nalezy
nie przesadzac z tluszczami nasyconymi (ale to tez jest sprawa indywidualna,
bo niektorzy ludzi moga ich zjadac wiecj bez szkody dla zdrowia, niestety
jednak nie wszyscy moga tluszczami nasyconymi obrzerac sie bezkarnie).

> Pan tę "komunę" zna z okresu kartkowego?

A czy to takie wazne z jakiego okresu ja znam? Znam i wiem jak bylo.

ta nie bylo.

> Jak pan wie opty..... też nie jadają zbyt wiele tych produktów.

Nie wszyscy droga Pani, nie wszyscy....jak zwykle teoria sobie a zycie
sobie... Zreszta wyglada to dokladnie tak samo jak z przestrzeganiem
oficjalnych zalecen piramidy zdrowia....bo ludzie juz tacy sa i nic sie na to
nie poradzi.....dopiero jak sie czlowiek rozchoruje to nawet mocz pije i
wlasna kupe by zjadl, byle byc zdrowym.

> O życiu w realu panie Jeff.
> O zwykłym, codziennym życiu.

Co robia w zyciu ludzie to wiadomo, ale tego sie raczej radykalnie zmienic nie
da bo czlowiek jest istota przewrotna w swej naturze.....dlatego wazna jest
jednak profilaktyka, edukacja i pewne uregulopwania prawne niektorych spraw,
np. obecnie wprowadza sie totalny zakaz palenia papierosow we wszystkich
ogolnodostepnych miejscach publicznch, aby ochronic niepalacych (szczegolnie
dzieci) przed tymi osobnikami Homo Sapiens, ktorzy nie moga zaakceptowac faktu
iz papierosy sa szkodliwe dla zdrowia pomimo, ze tyle na ten temat sie mowi i
pisze.

> Jak im te zalecenia nie pomagają ........

A jak im maja pomagac skoro ich nawet nie znaja i nigdy ich nie probowali
zastosowac??

> I nie tylko w Polsce.

Hmmm....tak ma Pani racje ze nie tylko w Polsce.....ale cos takiego jak
ideologia ktora podlaczono do diety Kwasniewskiego, to ja pierwszy raz w zyciu
widze;)))

> Panie Jeff Hunzowie mnie nie interesują.
> Bliżsi mi są nasi rodzimi górale.

A to wielka szkoda, ze Pania nie intersuja Hunzowie, bo to wlasnie tez Gorale.
Skoro jednak Pania interesuja polscy Gorale, to powinna Pani dokladnie
wiedziec jak oni sie zywia i jaki tryb zycia prowadza(albo raczej jak sie
kiedys zywili i jaki tryb zycia prowadzili) i to niestety raczej niewiele ma
wspolnego z dieta ktora propaguje pan Kwasniewski.

Ponizej podaje Pani porzyklad jaki typ pozywienia i przede wszystkim ILE
powinno sie zjadac pozywienia w/g zalecen piramidy zdrowia:

http://www.mypyramid.gov/downloads/MyPyramid_Food_In
take_Patterns.pdf

A tutaj mozna zobaczyc animacja piramidy zrowia (nie wiem tylko czy Pani
program pozwopli ta animacje odebrac):

http://glinki.com/?l=fnkomt

Ps.Waznym elementem zdrowego trybu zycia jest ruch i nie obzeranie sie ponad
miare, wtedy dieta zalecana przez oficjalna piramide na pewno bedzie zdrowa.
Jedynie, jak juz pisalem. mozna sobie pozwolic na pewne dziwactwa dieteyczne
jesli chcemy szybko schudnac, bo robimy to zazwyczaj krotko).

Jeff

40. Data: 2006-06-10 13:25:08

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

> jednak nie wszyscy moga tluszczami nasyconymi obrzerac sie bezkarnie).

Sorry, ale teraz zauwazylem blad w tekscie, oczywiscie chodzi o obzeranie.

dieta rozdzielna
Do czego TLUSZCZ ?
mleko...najgorszy napój dla człowieka
zatwardzenie