Na ratunek przesuszonej cerze/długie/

1. Data: 2004-01-14 21:12:53

Temat: Na ratunek przesuszonej cerze/długie/
Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nabiegałam się ostatnio po aptekach w swoim niedużym mieście, oj nabiegałam.
Wszystko za sprawą tego, że nie mogłam sobie dobrać kremu do cery ogólnie
mieszanej, ale teraz wyjątkowo przesuszonej /aaa... jak byłam ostatnio na
regulacji kosmetyczka spytała - w związku z tym problemem, czy teraz
szczególnie mocno nie przeżywam jakiejś życiowej sytuacji; to, ze przeżywam,
wcale mnie jakoś nie uspokoiło/. Zatem - byłam tu i tam, także u znajomych,
którzy aptekę prowadzą. Wróciłam z kilkunastoma próbeczkami znanych i mniej
/?/ znanych firm. Wypróbowałam kilka:

1. Ocerin: krem zalecany dla skóry suchej, wrażliwej z odczynem zapalnym
2. Ocerin plus: krem zalecany dla cery wrażliwej z oczynem zapalnym /oba
firmy Oceanic/.

Nic rewelacyjnego dla mnie: owszem, wydajne, nawet nie pozostawiają
"błysków", skóra już po nałożeniu jest wyraźnie gładsza, bardziej "miękka",
ale - chociaż nie ma zapachu intensywnego, ten który ma mi nie odpowiada,
jakiś taki medyczny

3. Hydrain 2- krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu /firmy
Dermedic/

Jest bardzo wydajny, chyba ewentualnie na noc- bo ma "medyczny" /znowu:)/
zapach i pozostawia na skórze bardzo świecące ślady /czyli nie pod podkład
:( / Efekt rano wyczuwalny - skóra miękka, gładka, nawilżona.

4. Vichy Oligo 25

Poza ładniutkim bladołososiowym kolorkiem i dość miłym zapachem mnie nie
zachwyca - trochę świeci, nawilża tak jak i Nivea Soft

5. Forte 25+ /Dr Irena Eris/ - krem detoksykująco - nawilżający na dzień
dobry

Nie będę chciała co dzień mówić mu dzień dobry, bo dla mnie okazał się nie
za dobry :); jednak ogólnie może być - zapach ok, nawilża ładnie, nie
świeci.

6. Iwostin - krem nawilżający dla skóry wrażliwej, alergicznej i szczególnie
suchej.

Dla mnie super: bez zapachu, dobrze się wchłania, nawilża i lekko matuje
jednocześnie, idealny pod podkład.

Wczoraj kupiłam!:) - 150 ml/27,56 w aptece. Kosmetyk, podobnie jak Vichy
oparty na wodzie termalnej. Dla mnie super /ale...mam jeszcze inne próbki i
może będzie jeszcze coś extra? :)/

Pozdrawiam - Magnolia.

1. Data: 2004-01-14 21:53:14

Temat: Re: Na ratunek przesuszonej cerze/długie/
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NelaBad" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> jednocześnie, idealny pod podkład.
>
> Wczoraj kupiłam!:) - 150 ml/27,56 w aptece. Kosmetyk, podobnie jak Vichy

Jestes pewna ze 150ml? Wydaje mi sie, ze on ma 70 ml. Zarowno ten
nawilzajacy, jak i intensywnie nawilzajacy z filtrami... Ale faktycznie
kremik bardzo przyjemny, tez go lubie.

Z kosmetykow aptecznych do skory przesuszonej polecam jeszcze Avene Hydrance
Optimale. Rowniez oparty na wodzie termalnej. Do skory normalnej i
mieszanej. Swietnie sie wchlania, nie zostawia tlustego filmu. IMO lepiej
nawilza niz Iwostin. Po jego nalozenie czuje sie, ze sie zafundowalo skorze
spora dawke nawilzenia, taki nawilzajcy kompresik ;) Bardzo fajny.

1. Data: 2004-01-14 21:58:36

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

NelaBad <m...@p...com> napisał(a):
> [...]
> podobnie jak Vichy oparty na wodzie termalnej. Dla
mnie
> super /ale...mam jeszcze inne próbki i może będzie

Przylaczam sie do pochwal. IMO z aptecznych kremow
nawilzajacych chyba najlepszy (rowniez w wersji
wzbogaconej -Riche). Chwale takze maseczke nawilzajaca
Iwostinu - nie potrzeba jej zmywac, swietnie nawilza,
daje mily efekt swiezosci . Oba kosmetyki, moim
zdaniem, nie wywoluja podraznien, nawet wrazliwej
skory.
Nina

1. Data: 2004-01-14 22:11:34

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zefirka <z...@i...pl> napisał(a):

> Jestes pewna ze 150ml? Wydaje mi sie, ze on ma 70 ml.
> Zarowno ten nawilzajacy, jak i intensywnie
nawilzajacy z
> filtrami...

Wg napisu na opakowaniu: intensywny krem nawilzajacy o
przedluzonym dzialaniu (z filtrami) ma 75 ml. Zwykly
tyle samo. Maseczka 50 ml.
Nina

1. Data: 2004-01-15 15:43:28

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes pewna ze 150ml? Wydaje mi sie, ze on ma 70 ml. Zarowno ten
> nawilzajacy, jak i intensywnie nawilzajacy z filtrami...

Iwostin krem nawilżający dla skóry wrażliwej, alergicznej i szczególnie
suchej mam na pewno 150 ml /duża tuba, bo i ja dużo zuzywam:)/. Tym bardziej
cieszy za tę cenę. Mam przed sobą ulotkę i ten drugi to dokładnie "połówka",
czy 75ml. Natomiast intensywny nawilżający z filtrami UV jest dostępny tylko
o pojemności 75 ml. Pozdrawiam Magnolia.

1. Data: 2004-01-15 15:45:54

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
skorze
> spora dawke nawilzenia, taki nawilzajcy kompresik ;) Bardzo fajny.

A cene też ma "fajną"? :) Magnolia.

1. Data: 2004-01-15 17:48:52

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

NelaBad <m...@p...com> napisał(a):
> [...]
> przed sobą ulotkę i ten drugi to dokładnie "połówka",
czy
> 75ml. Natomiast intensywny nawilżający z filtrami UV

No to rzeczywiscie tanio zaplacilas. W mojej aptece, w
ktorej kupowalam preparaty Iwostin, tuba 75 ml
nawilzajacego kosztowala ok 22 zl, natomiast 75 ml
intensywnie nawilzajacego z filtrami ok 27 zl. Musze
przy okazji zapytac o cene tuby 150 ml tego bez
filtrow.
Nina

1. Data: 2004-01-15 17:57:53

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cene też ma "fajną"? :) Magnolia.

Cena standardowa jak na te marke. Kosztuje ok 60 zl za 40 ml. Chwale sobie
rowniez jego wersje z filtrami 15 UVA/UVB. Jest nieco ciezszy, zostawia
lekki filmik, dobry jako krem ochronny. Iwostin, owszem, polubilam, ale
pamietam ze musialam spoooro go nakladac, zeby dobrze nawilzyc twarz
(blyskawicznie sie wchlania, a raczej "ulatnia" ;). Mam tu na mysli ten
intensywnie nawilzajacy. "Intensywnie"- to zdecydowana przesada jak na jego
mozliwosci..

1. Data: 2004-01-19 17:03:34

Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moją ulubioną metodą ratunkową na przesuszenie skóry (mieszana wrazliwa)
jest maseczka Galenica z wyciagiem z drzewa arganiowego (można jako maseczke
lub jako krem na dzień). Cena do przyjecia - 80 zł.

1. Data: 2004-01-19 17:13:08

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elcia W." <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
maseczke
> lub jako krem na dzień). Cena do przyjecia - 80 zł.

Krem Physiogel.
Po pierwszym uzyciu maseczki z glinki zrobił mi się "krokodyl" wokół ust.
Posmarowałam Physiogelem raz i po sprawie. Małą tubkę (10 ml za 6 zł) mam
juz od 2 miesiecy i stosuję na ewentualne podrażnienia. Polecam.

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

Uprzejmie donosze...