Naczyńka na nogach

1. Data: 2005-01-26 08:35:15

Temat: Naczyńka na nogach
Od: "Malgosia Kowalska" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najskuteczniej zapobiegać pojawiającym się na nogach naczyńkom. Wiem, że
to może być genetyczne.

1. Data: 2005-01-26 08:45:35

Temat: Re: Naczyńka na nogach
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najskuteczniej zapobiegać pojawiającym się na nogach naczyńkom. Wiem, że
> to może być genetyczne.

łykac rutinoscorbin, smarowac kremami ,ćwiczenia -pływanie ,nie nosic
ciasnych skarpet ,rajstop itp ,zdrowe jedzonko.
p.

1. Data: 2005-01-26 08:46:27

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najskuteczniej zapobiegać pojawiającym się na nogach naczyńkom. Wiem, że
> to może być genetyczne.

jeszcze nie wylegiwac sie w gorących kapielach,najlepiej szybki letni
prysznic ,opłukiwac zimna woda nogi.
p.

1. Data: 2005-01-26 12:05:39

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

Wiem, że

> łykac rutinoscorbin, smarowac kremami ,ćwiczenia -pływanie ,nie nosic
> ciasnych skarpet ,rajstop itp ,zdrowe jedzonko.
> p.

No wlasnie, a ja sie zastanawiam jak jest z tym Rutinoscorbinem. Slyszalam
opinie, ze rutyny jest tam tyle co kot naplakal.
Ada

1. Data: 2005-01-26 12:33:36

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada <a...@w...pl> napisał(a):
> No wlasnie, a ja sie zastanawiam jak jest z tym Rutinoscorbinem. Slyszalam
> opinie, ze rutyny jest tam tyle co kot naplakal.

tego to nie wiem, ale wit. C też chyba wzmacnia naczynia krwionośne. poza
tym, jeśli już, to Cerutin - o wiele tańszy, a skład ten sam.

1. Data: 2005-01-26 12:35:06

Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Ada, a któżby!) wyklepał:

> No wlasnie, a ja sie zastanawiam jak jest z tym Rutinoscorbinem. Slyszalam
> opinie, ze rutyny jest tam tyle co kot naplakal.

No jeśli jest w nazwie, to chyba więcej niż gdzie indziej, nie? Z
opakowania cerutinu (o identycznym składzie, co rutinoskorbin): "25mg
rutozydu i 100 mg kwasu askorbowego". Tu:
http://www.luskiewnik.gower.pl/vitaminum.html podają, że dzienne
zapotrzebowanie wynosi 20mg, ale tu:
http://www.jurek.gdynia.ids.pl/witaminy.html, że jest nieustalone. Więc
trzeba spytać lepszego eksperta, ale wydaje mi się, ze tak czy owak
rutyny w tych tabletkach jest tak całkiem całkiem! :-)

Pozdrawiam
M.
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2005-01-26 19:09:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgosia Kowalska" <m...@i...pl> wrote in message
> Jak najskuteczniej zapobiegać pojawiającym się na nogach naczyńkom. Wiem, że
> to może być genetyczne.

owszem jest to genetyczne. podobne profilaktyka jak
przy zylakach, leczeniem najlepsze laserowe czy tez
skleroterapia.

iwon(k)a

1. Data: 2005-01-26 20:18:31

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgosia Kowalska" <m...@i...pl> wrote in message
> Jak najskuteczniej zapobiegać pojawiającym się na nogach naczyńkom. Wiem,
że
> to może być genetyczne.

1. Podobno nie wolno zakladac nogi na noge :-)
2. Naczynka, a nie naczyńka.

ss

pokierujcie...
Wlosy chyba sa juz zmeczone