Nadciąga Unia uciekajmy !

1. Data: 2004-04-01 20:30:11

Temat: Nadciąga Unia uciekajmy !
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Telewizja Białoruska oddział Warszawa podała dziś informację,
jakoby miał zostać wprowadzony od maja podatek "grillowy"
od powierzchni urządzenia stojącego w ogrodzie.
Nie wygląda to na prima aprilisowe jaja, bo nawet
minister Żelichowski o tym mówił, że w Unii tak jest, to i
u nas będzie.Cholera jak tak dalej pójdzie to ja założę
Niezależny Front Grillowy. ;-) .
Czy ktoś się przyłączy?
pozdr.Alex

1. Data: 2004-04-01 20:53:01

Temat: Re: Nadciąga Unia uciekajmy !
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Apr 2004 22:30:11 +0200 I had a dream that Aleksander Kłosiewicz
<s...@w...pl> wrote:
> [...]
> minister Żelichowski o tym mówił, że w Unii tak jest, to i
> u nas będzie.Cholera jak tak dalej pójdzie to ja założę

Jednak Polacy są wyjątkowo pozbawieni poczucia humoru i naiwni...

1. Data: 2004-04-01 20:56:33

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c4hu3v$iim$2@as1-173.starogard.dialup.inetia.pl>,
"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> wrote:

> Telewizja Białoruska oddział Warszawa podała dziś informację,
> jakoby miał zostać wprowadzony od maja podatek "grillowy"
> od powierzchni urządzenia stojącego w ogrodzie.

Nareszcie jakiś sposób na tę smrodliwą plagę.

Władysław

1. Data: 2004-04-01 21:04:20

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 01 Apr 2004 22:56:33 +0200 I had a dream that Wladyslaw Los <w...@o...pl>
wrote:
> Nareszcie jakiś sposób na tę smrodliwą plagę.

No rzeczywiście, grillowanie to grzech śmier...dzący, tak?

1. Data: 2004-04-01 21:15:43

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@p...icsr.agh.edu.
pl>,
Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:

> No rzeczywiście, grillowanie to grzech śmier...dzący, tak?

Jaki grzech. Zwykły smród.

Władysław

1. Data: 2004-04-01 23:54:51

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Jednak Polacy są wyjątkowo pozbawieni poczucia humoru i naiwni...

W razie watpliwosci pozostaje zawsze sprawdzic w http://MrGrill.pl ...

Poleca (nie bezinteresownie!)

Zbyszek

1. Data: 2004-04-02 08:59:30

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 01 Apr 2004 23:15:43 +0200 I had a dream that Wladyslaw Los <w...@o...pl>
wrote:
> Jaki grzech. Zwykły smród.

Wiesz, miliony Polaków mają inne zdanie. To, że Ty czegoś nie lubisz,
nie oznacza od razu, że jest to "zwykły smród".

1. Data: 2004-04-02 10:28:00

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości

> Wiesz, miliony Polaków mają inne zdanie. To, że Ty czegoś nie lubisz,
> nie oznacza od razu, że jest to "zwykły smród".
Na codzień nie zgadzam się z opiniami Władysława, ale tu muszę Mu przyznać
rację. Grillowanie to smrodliwe marnowanie mięsa i innych darów Bożych, do
tego szkodliwe dla zdrowia, rakotwórcze i dym zanieczyszcza środowisko
naturalne. Co dalsze przy tych druciakach siedzą siedza chorobliwie opasłe
całe rodziny żrąc nieprzytomnie i chlejąc nadmierne ilości taniego podłego
piwa. A i jeszcze nazywają to relaksem... hyhyhy
likaon

1. Data: 2004-04-02 11:28:39

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote in
message news:slrnc6qag4.m1b.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl...
> Wiesz, miliony Polaków mają inne zdanie. To, że Ty czegoś nie lubisz,
> nie oznacza od razu, że jest to "zwykły smród".

I tu się mylisz. Jeśli Władysław coś mówi, to tak właśnie jest. Twoje
osobiste preferencje nie mają tu nic do rzeczy.

;-)

Hania

1. Data: 2004-04-02 12:48:43

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

likaon wrote:

> [...]
> całe rodziny żrąc nieprzytomnie i chlejąc nadmierne ilości taniego podłego
> piwa. A i jeszcze nazywają to relaksem... hyhyhy

Chyba nigdy nie jadles/as niczego dobrego z grilla i stad ten mocny
negatywny sad. A przeciez tak samo mozna zniszczyc dobry kawalek miesa w
piekarniku, jak i na grillu. Problem polega na tym, ze masa ludzi nie
umie sie poslugiwac grillem, nie wie co, jak i dlaczego...

Gdy uprawiaja ten niszczacy proceder w kuchni w swoich mieszkaniach -
nie ma swiadkow. Gdy grilluja na wolnym powietrzu - zaczyna byc problem
spoleczny.

Ja sam, zamiast narzekac, zbieram opinie o dobrych produktach, wyszukuje
i chce lansowac przepisy i techniki, ktore nawet poczatkujacemu
grillowiczowi powinny sie udac.

A czy sam grill smierdzi, czy pachnie?... Jasne, ze jak ktos uzywa
chemicznych przyspieszaczy i brykietow z konskiego lajna, to sie zgodze,
ale jesli porzadnego czystego wegla drzewnego, to sie juz roznimy
odczuciami.

Pozdrawiam, Zb.

Kiedy piec mazurek?
pascha ;)
Wielkanocne przepisy dla wegetarianina i nie tylko
sałatka z razowym makaronem (kolanka)
Królik/baranek wielkanocny