Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?

1. Data: 2003-08-25 18:45:41

Temat: Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?
Od: "Davidian" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Pisze tu w imieniu mojej przyjaciolki, ktora wlasnie boryka sie z takim
problemem.
Cierpi na nadmierna potliwosc o dziwo tylko dloni??
Moze ktoras z Pan miala takie problemy i zna jakas skuteczna kurcje??na te
dosyc krepujaca dolegliwosc??
Chcialbym jej pomoc bo widze jak sie bidulka meczy z tym.
Proponowalem jej jakies mieszanki ziolowe, ale licze ze ktos tu pomoze :)

Pozdrawiam
Damian

2. Data: 2003-08-25 19:39:12

Temat: Re: Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?
Od: "Roland" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pisze tu w imieniu mojej przyjaciolki, ktora wlasnie boryka sie z takim
> problemem.
> Cierpi na nadmierna potliwosc o dziwo tylko dloni??

Przepraszam, ze sie wtryniam, ale jak juz taki temat jest poruszany, to osmiele
sie zapytac, czy istnieja jakies sposoby na bardzo mocne pocenie sie calego
ciala??? Mam taki wlasnie problem. Przy upalach, albo wysilku fizycznym po
prostu sie zalewam potem... Musze przyznac, ze jest to okropna dolegliwosc...

Pozdrawiam

Roland

3. Data: 2003-08-26 14:45:43

Od: "Zavrat" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roland" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> ciala??? Mam taki wlasnie problem. Przy upalach, albo wysilku fizycznym po
> prostu sie zalewam potem... Musze przyznac, ze jest to okropna

http://users.nethit.pl/forum/forum/czerwienienie/
http://www.czerwienienie.republika.pl/hiperhydroza.s
html
http://www.czerwienienie.republika.pl/hiperhydroza2.
shtml

Pozdrawiam
Zavrat

4. Data: 2003-08-29 22:28:55

Od: "pan_panda" <p...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

botox, ale zabieg co 1/2 roku po ok 2500 pln / 2 dlonie

Pilnie potrzebuje
BIOPSJA
[chirurgia] okolice rzepki - wazne !!
Żółtaczka a pocałunek????