wyniki cytologii

1. Data: 2003-08-25 19:14:15

Temat: wyniki cytologii
Od: "Agnieszka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
bardzo prosze o kontakt osobe ktora moze mi cos powiedziec na temat raka
macicy lub szyjki macicy. mam zle wyniki cytologii (III A) nawet po
zastosowaniu lekarstw. teraz czeka mnie pobranie wycinka, chcialabym
wiedziec jakie moga byc moje dalsze losy a niestety lekarze nie sa zbyt
rozmowni, wydaje mi sie ze nie slysze rzeczowych informacji a tylko czarne
scenariusze ktorymi chca mnie zalamac albo pocieszenia ("prosze sie nie
martwic na zapas, wszystko bedzie ok").
dziekuje za odzew
pozdrawiam serdecznie

2. Data: 2003-08-25 20:23:28

Temat: Re: wyniki cytologii
Od: "slavo" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sytuacja nie jest tragiczna. Wycinki z szyjki macicy pobiera sie z
towarzyszeniem kolposkopii( rodzaj mikroskopu oceniajcego szyjke ´´in vivo´´.
Material wysylany jest do bad. histopatologicznego. W zaleznosci od wyniku
czeka Pania
1/nic czyli kontrolna cytologia za 6 m-cy wsparta badaniem przeciwcial anty-
HPV, czyli wirusa brodawczaka ludzkiego, ktory czesto jest odpowiedzialny za
zmiany na szyjce macicy
2/konizacja chirurgiczna sz.m.
3/gdy zmiana na sz.m. nie jest wycieta w granicach zdrowych tkanek- nawet
wyciecie macicy

Przede wszystkim prosze zachowac spokoj. Zapewne jest Pani pod stala kontrola
lekarska. Pewnie skonczy sie na diagnostyce.
Gdybym wyrazil sie niezbyt jasno jestem do dyspozycji.
Slavo

3. Data: 2003-08-25 21:04:14

Od: "Zydek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie, ja też miała złe wyniki podobne do Twoich i okazało się ze to
daleko jeszcze do nieszczęścia...

4. Data: 2003-08-26 09:53:51

Od: "kijes" <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama tez niedawno miala III. Wystarczyl antybiotyk i jest OK. Nie martw
sie. Wszystko bedzie dobrze.

Użytkownik "Zydek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Spokojnie, ja też miała złe wyniki podobne do Twoich i okazało się ze to
> daleko jeszcze do nieszczęścia...
>
> Użytkownik "Agnieszka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?
Pilnie potrzebuje
BIOPSJA
[chirurgia] okolice rzepki - wazne !!
Żółtaczka a pocałunek????