Nadmierne pocenie ciała - czego brakuje?

1. Data: 2007-05-30 09:33:19

Temat: Nadmierne pocenie ciała - czego brakuje?
Od: "Daniel J." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 29 lat. Moje ciało nadmiernie się poci. Gdy innym pot leci z czoła w
normalnej ilości mi cieknie czasami strumieniem. dzieje się przy wysiłku,
podczas upałów itp. Dodam że prowadzę aktywny tryb życia (siatkówka,
siłownia itp.) i jest to dla mnie dość niewygodne. jakich minerałów, witamin
mi brakuje?

2. Data: 2007-05-30 17:14:23

Temat: Re: Nadmierne pocenie ciała - czego brakuje?
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel J." <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podczas upałów itp. Dodam że prowadzę aktywny tryb życia (siatkówka,
> siłownia itp.) i jest to dla mnie dość niewygodne. jakich minerałów,

To ja sie moze podepne do pytania, bo mam calkiem podobny problem, tyle, ze
chodzi o pocenie sie w czasie snu.
Niewazne, czy jestem przykryty koldra, czy samym przescieradlem, czy spie
nago czy w pizamie, nie ma znaczenia tez jaka jest temperatura w
pomieszczeniu, to zawsze budze sie mokry (glownie na plecach). Nie snia mi
sie tez koszmary, wiec pocenie sie z powodu silnych przezyc emocjonalnych
podczas snu tez odpada.
Ktos domysla sie jaka moze byc tego przyczyna?

Qkam

3. Data: 2007-05-30 17:55:50

Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> szukaj wiadomości tego autora

Daniel J. pisze:
> Mam 29 lat. Moje ciało nadmiernie się poci. Gdy innym pot leci z czoła w
> normalnej ilości mi cieknie czasami strumieniem.

Wydaje mi się, że to cecha indywidualna. Ja odkąd pamiętam pocę się
najbardziej ze wszystkich (na pewno od czasów liceum). Po 90 minutach
gry w koszykówkę mogę wyżymać swoją koszulkę. Dosłownie.
Mam 24 lata i się już się do tego przyzwyczaiłem. Jednak jeżeli to brak
jakiejś substancji, to chętnie ją uzupełnię. Odżywiam się normalnie. Nie
pije kawy (w ogóle) ani herbaty.

Matt Z

4. Data: 2007-05-31 06:20:16

Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podczas upałów itp. Dodam że prowadzę aktywny tryb życia (siatkówka,
> siłownia itp.) i jest to dla mnie dość niewygodne. jakich minerałów,

Podobno picie zdaje sie szalwii moze troche pomoc. Poszukaj na necie, bo nie
jest to pozbawione chyba skutkow ubocznych.
--
Olleo

5. Data: 2007-05-31 15:03:00

Od: alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno picie zdaje sie szalwii moze troche pomoc. Poszukaj na necie, bo nie
> jest to pozbawione chyba skutkow ubocznych.
> --
> Olleo

Trochę pomaga, ale przy dłuższym stosowaniu mogą wystąpić objawy uboczne
ze strony przewodu pokarmowego. Trzeba by było robić co jakiś czas
przerwę w zażywaniu.

Pozdrawiam
Alkmina

drzenie palca.
Kłucie pod prawym żebrem
Neurologopeda w Bielsku?
Lizosomy - budowa błony
przemiana materii - co to wlasciwie jest?