Nadmierny wzwod

11. Data: 2001-12-11 09:34:12

Temat: Re: Nadmierny wzwod
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
news:9v3b9a$9ah$1@news.tpi.pl...
:
: ja! ja chce miec taki problem!:))
:
Ale On nie pisal, ze dlugo moze, tylko, ze dlugo "cierpi". Chciec, a
moc .... mala delikatna roznica ;o)
pozdr. Wilma

12. Data: 2001-12-11 23:12:36

Od: darqus <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Nie wiem dlaczego, ale wyjatkowo czesto nastepuje u mnie wzwod
pracia (chyba
> tak powinno sie to fachowo nazywac). Wystarczy, ze pomysle sobie o
jakiejs
> ladnej dziewczynie i juz sie zaczyna. Nie, zzebym byl jakims maniakiem
i cos
> wydumanego sobie wyobrazal - po prostu tak sie dosc czesto dzieje.

"szkalanka zimnej wody na "ptaszka" - tak muwi?a moja babcia

a.. moze zadzia?a

darqus
Darqus

"nosi? wilk razy kilka....."

13. Data: 2001-12-13 19:47:35

Temat: Re: Nadmierny wzwod -> blue balls
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam

> pracia (chyba
> jakiejs
> i cos
>

> "szkalanka zimnej wody na "ptaszka" - tak muwiła moja babcia
>
> a.. moze zadziała

Czesc.

Dzieki za dotychczasowe odpowiedzi.

Teraz juz wiem, co mi dolega - ktos to okreslil mianem "blue balls". Z tego co
sie doczytalem na stronach anglojezycznych, to po prostu bol jader z powodu
zbyt dlugo utrzymujacego sie w nich napiecia.

Ale, jesli moge, to wciaz mam jedna watpliwosc. Przeczytalem, ze bol zwiazany
z "blue balls" powinien minac po nastapieniu wytrysku nasienia. U mnie mija
tylko wzwod. A jadra w dalszym ciagu bola :(
Czy ktos sie spotkal kiedys z takim problemem?

I czy ktos zna polski odpowiednik "blue balls" ? Tylko prosze o termin
medyczny, a nie "niebieskie jaja" :)

Robert

14. Data: 2001-12-13 22:28:06

Od: "Leszek K." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "darqus" <d...@p...wp.pl> napisal w wiadomosci

> "szkalanka zimnej wody na "ptaszka" - tak muwiła moja babcia

To twoja babcia tez miala "ptaszka":-)))?

Skaza białkowa ....
thc a krazenie krwi
nadwrażliwośc jelita - pomocy
cysta ponawiam bo pilne - odnosi sie do kilku pytan
Cysta - ponawiam bo pilne