Nagły ból serca...

1. Data: 2005-04-25 14:58:08

Temat: Nagły ból serca...
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj zabolało mnie serce, trwało to może sekunde może dwie ale ból
był okropny. Przestraszyłam sie tego jak nie wiem. Leczę sie na
nadciśnienie. Zaraz po tym zmierzyłam sobie ciśnienie-95/75. Czy ten ból
móże być z czymś związany ...sama nie wiem co mam o tym myśleć.
Poradzcie ...Kasia

2. Data: 2005-04-26 10:26:24

Temat: Re: Nagły ból serca...
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-04-25, KASIA <k...@r...net> wrote:
> [...]
> nadciśnienie. Zaraz po tym zmierzyłam sobie ciśnienie-95/75. Czy ten ból
> móże być z czymś związany ...sama nie wiem co mam o tym myśleć.

A skad wiesz ze to bylo serce? W ktorym dokladnie miejscu bolalo?

3. Data: 2005-04-26 11:56:39

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Roskal napisał(a):

> A skad wiesz ze to bylo serce? W ktorym dokladnie miejscu bolalo?
No własnie bolało tam gdzie jest dserce...pod lewą piersią...
Kasia

Odczulanie miedzianymi kulami ...
Szpitale - oddzialy o podwyzszonym standardzie
Re: czy mo?na zaj?? w ci???
Dobre pasty na wrażliwe zęby
kłujący ból po prawej stronie klatki