Nagrody na psp

11. Data: 2006-11-05 16:20:40

Temat: Re: Nagrody na psp
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

uookie; <1...@f...googlegroups.c
om> :

> Zakompleksionemy16, że każdy ma jakieś kompleksy, i zostanie
> nagrodzona dwoma dniami nietykalności na grupie ;)

Nie bój nic - z pomysłodawcą, kolegą PD, jak na razie nie dzielę łoża,
więc obstrukcja realizacji Jego pomysłu nie grozi mi postem seksualnym.
;) Czyli mówiąc krótko - z nagrody nici. ;)

Flyer

--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

12. Data: 2006-11-05 19:21:14

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nuria napisał(a):
> Czuję, że będzie z tego seks!
>

> --
> Pozdrawiam, Nuria
>
> "Tego dnia skończyłam dwadzieścia cztery lata, świadoma, że to, co w
> moim życiu najlepsze, było już za mną".

hehe... ja jak straciłem dziewictwo w wieku 23 lat to pomyslałem, że
osiągnąwszy tę największą z legalnych rozgoszy, mogę jakby co,
odejść wreszcie w stan spoczynku bez wyrzutów sumienia (bo nic
bardziej pysznego już mnie nie spotka). szybko okazało się, że
odbyty stosunek nie poprawił moich notowań na arenie
międzygatunkowych zmagań o utrzymanie ciągłości populacji (wpadki
nie było), i choć przejście inicjacji nie było dla mnie (jak się
może niektórym teraz wydawać) wymuszone kwestią męskiego honoru,
to jakoś nie odnalazłem w prokreacji czynnika motywującego do
dalszej klasycznej egzystencji i stworzenia tej najmniejszej
społecznej komórki... nie będę jednak zaprzeczał, że seks
rozumiany jako odwzajemnione, podparte szczerym uczuciem dzielenie się
sobą i przyjemnością z drugim człowiekiem, to najwyższe stadium
współistnienia w społeczeństwie, jakie udało mi się osiągnąć
;)

pewnie nie takiej reakcji się spodziewałaś proponując mi dyskretnie
seks ;P ale z moimi reakcjami jest tak, że nie odrazu są odpowiednio
czytelne, bo chciałem dodać, że może nie wszystko co w życiu
najlepsze jest już za Tobą. możemy przecież sobie dogodzić
pobudzając w sobie na wzajem jakieś drzemiace w nas (czasem może
wstydliwe, a gdy już pobudzone, to niepohamowane) zwierzęce
instynkty, albo rozpalając w sobie do utraty racjonalizmu romantyczną
fascynację przekolorowanymi ideałami. oczywiście nic Ci nie
imputuje; zakładam tylko (bo tak mi łatwiej samemu być w tej kwesti
szczerym) powołując się na cytowane credo z twojego podpisu, że
przydałby Ci się jakiś ekscentryk ;)

pozdrawiam
Ł.

13. Data: 2006-11-05 20:00:39

Od: Nuria <n...@c...wiatru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Nov 2006 11:21:14 -0800, uookie napisał(a):

> [...]
> osiągnąwszy tę największą z legalnych rozgoszy, mogę jakby co,
> odejść wreszcie w stan spoczynku bez wyrzutów sumienia (bo nic

Ja, skończywszy lat 27, wiem już na pewno, że nic lepszego mnie nie spotka,
gdyż...

> szybko okazało się, że
> odbyty stosunek nie poprawił moich notowań na arenie
> międzygatunkowych zmagań o utrzymanie ciągłości populacji (wpadki
> nie było),

... nie przewiduję wpadki ani podejmowania świadomych wysiłków, żeby
wrzucić do wspólnej puli jakąś część moich znakomitych genów.
Nie poznam zatem uroków macierzyństwa.

> [...]
> to jakoś nie odnalazłem w prokreacji czynnika motywującego do
> dalszej klasycznej egzystencji i stworzenia tej najmniejszej

Sądzę, że w Twoim przypadku przyjdzie jeszcze pora i na to.

> [...]
> sobą i przyjemnością z drugim człowiekiem, to najwyższe stadium
> współistnienia w społeczeństwie, jakie udało mi się osiągnąć

Zgrabnie to ująłeś.

> pewnie nie takiej reakcji się spodziewałaś proponując mi dyskretnie
> seks ;P

Manipulujesz, uosiu. ;)
To nie była propozycja.
Brak dyskrecji zaś to najmniejszy z moich minusów. Bezpośredniość
natomiast, granicząca z bezczelnością czy nagannym wedle niektórych u
kobiety brakiem wyrafinowania, to najmniejszy z moich plusów.

> [...]
> imputuje; zakładam tylko (bo tak mi łatwiej samemu być w tej kwesti
> szczerym) powołując się na cytowane credo z twojego podpisu, że

No to już za bardzo barokowe, nawet zważywszy na moje uwielbienie dla fraz
rozwlekłych a zawiłych... Dziesięć linijek na to, by wyrazić, że przydałby
mi się bolec, to perwersja! ;)

PS Sygnaturek nie dobieram. Zdaje się na wyczucie Dialoga. Tym razem
również mnie nie zawiódł.
--
Pozdrawiam, Nuria

"Następnego dnia w biurze rozniosła się plotka, że Nuria Monfort jest
lesbą".

14. Data: 2006-11-05 20:40:23

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"uookie" <u...@g...com> wrote in message
ps.com...

>w sumie racja. z tych kar i nagród to namnożą się tylko podziały,
>powstanie rozwarstwienie klasowe, a do celowo kasty.

I kurwa dobrze. Tak jak w zyciu - komus sie nie podoba to niech wypierdala.
Nikt tutaj nikogo pod pistoletem nie trzyma.

Rozumiem ze to byl akurat zart.......
--

Bluzgacz
GG:5015

15. Data: 2006-11-05 20:41:53

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> a czemu to Kolezanka katuje żołądkową?

Bo zoladkowa jest rewekurwalacyjna.
Polecam.

16. Data: 2006-11-05 20:57:37

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> "Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> Bo zoladkowa jest rewekurwalacyjna.
> Polecam.

były czasy Szopenhauera: wino, kobiety i śpiew,
a widzę, że optujesz za czasami Niemena: kurwy, ćwiara i gitara ;-)

h.

17. Data: 2006-11-05 22:05:20

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> a widzę, że optujesz za czasami Niemena: kurwy, ćwiara i gitara ;-)

Widze ze chcesz sie wprosic - to dobrze, bo mam tylko cwiare i gitare

18. Data: 2006-11-06 07:35:34

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> "Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> Widze ze chcesz sie wprosic - to dobrze, bo mam tylko cwiare i gitare

niestety, konkurencji paniom robić nie będę - za ciężki to dla mnie kawał
chleba.
Poza tym nie lubię wódki.

h.

19. Data: 2006-11-06 13:04:05

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

To nic nie da! To sie nie uda! :)

A powaznie - POPIERAM!

Duch

20. Data: 2006-11-07 09:14:15

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 04.11.2006 - autor: Przemysław Dębski - treść:
> Za jedną merytoryczną poradę przyznawany będzie tytuł kandydata na maestro

Mow mi maestro.

intuicja!podyskutujmy na serio:)
Zepsucie polskiej mlodziezy na przykladzie magazynu TAC
zondam usuniencia troli z grupy
eutanazja
5. Nie zabijaj