Nail Tek - prosze o opinie.

1. Data: 2005-12-06 13:35:49

Temat: Nail Tek - prosze o opinie.
Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od kiedy "zdjełam" (bo nie sama) akryl z paznokci przypominają one cieńki
papier, łamia się na potęgę, jeszcze w połowie pazura, co wboli, a czasami i
krwawi i rozdwajają się jak szalone. Łykam silicę, wcześniej Skrzypovitę
chyba, smaruję olejkami, moczę w ciepłej oliwie, maluję odżywkami Killys i nic
nie pomaga, więc postanowiłam sięgnąć po Nail Tek własnie, bo i dermatolog
powiedziała, że dobre i na wizażu chwalą pod niebiosa. No i nie wiem. Bo koszt
tej odżywki jest dość wysoki i nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto.
Miał ktoś doczynienia z tym specyfikiem? Chodzi mi dokładnie o Nail Tek II
INTENSIVE THERAPY.
Będę wdzięczna za wszelkie opinie.

hiver

1. Data: 2005-12-06 15:45:57

Temat: Re: Nail Tek - prosze o opinie.
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi napisał(a):
> postanowiłam sięgnąć po Nail Tek własnie, bo i dermatolog
> powiedziała, że dobre i na wizażu chwalą pod niebiosa.

Dolaczam sie do pochwal.

> No i nie wiem. Bo koszt
> tej odżywki jest dość wysoki i nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto.

Cena dla klienta jest niestety narzucona przez importera. Dokladnie nie
moze byc nizsza, niz 127,50 zl.

> Miał ktoś doczynienia z tym specyfikiem? Chodzi mi dokładnie o Nail Tek II
> INTENSIVE THERAPY.

Uzywalam "dwojki", daje efekty. Tylko trzeba byc cierpliwym, bo pierwszy
efekt moze byc np. dopiero po miesiacu. Po kilku miesiacach regularnego
uzywania (jedna buteleczka wystarczy)nie powinnas miec zadnych watpliwosci.
Zdarzaja sie osoby, ktore nie zauwazyly efektow. Moze akurat w ich
przypadku ten preparat nie zadzialal, a moze nie stosowaly go sumiennie.
To jednak mniejszosc.

> Będę wdzięczna za wszelkie opinie.

Moja opinia jest taka, ze odzywka warta jest tej ceny ;) Radze Ci jednak
zajrzec na Allegro, bo tam sprzedaja osoby sprowadzajace ja bezposrednio
z USA. A ze tam sa duzo tansze, to sprzedaja je np. po tyle:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75808194 Zdarzalo mi sie
widziec je jeszcze o 15 zl taniej. Trzeba trafic.

Pozdrawiam:)
Aduś

1. Data: 2005-12-06 16:17:41

Od: "hihi" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś <4...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> uzywania (jedna buteleczka wystarczy)nie powinnas miec zadnych watpliwosci.

Od 3 miesięcy walczę z tymi pozostałościami po akrylu i tylko czekam aż
rsośnie mi chory paznokieć, więc miesiąc jeszcze wytrzymam...

> [...]
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75808194 Zdarzalo mi sie
> widziec je jeszcze o 15 zl taniej. Trzeba trafic.

Zasadniczo to właśnie o kupnie na allegro myslałam, ale wczoraj, oglądając
aukcje, do której link podałaś zaczęłam się zastanawiac, czy nie jest to może
podróbka w tak niskiej cenie? Bo podobno i to podrabiają.

hiver

1. Data: 2005-12-06 17:34:10

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi napisał(a):
> oglądając
> aukcje, do której link podałaś zaczęłam się zastanawiac, czy nie jest to może
> podróbka w tak niskiej cenie? Bo podobno i to podrabiają.

Wiem tylko, ze taka cena jest mozliwa. Moja kolezanka ma kogos, kto
przysyla jej te odzywki i wlasnie mniej wiecej za tyle sprzedaje je w
salonie.

Przestrzegam Cie tylko przed kupnem Formuly Xtra. Jest to bardziej
intensywny odpowiednik II. Zdaniem producenta jest jednak zbyt mocna
jesli paznokcie po tipsach sa zniszczone. Nie wiem co sie wtedy dzieje,
paznokcie chyba nie odpadaja?! ;] Probowalam wypytac sie milego pana na
szkoleniu z tej firmy, ale jakos migal sie od odpowiedzi ;>

I jeszcze male wtracnie z mojej strony: Nie latwiej i lepiej dla
paznokci byloby rozpuscic akryl w zmywaczu acetonowym lub czystym
acetonie. Jak opowiadasz w jakim stanie sa teraz Twoje paznokcie, to az
mnie ciarki przechodza :( Zycze im szybkiego powrotu do zdrowia ;)

Aduś

1. Data: 2005-12-06 18:12:11

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał

> I jeszcze male wtracnie z mojej strony: Nie latwiej i lepiej dla paznokci
> byloby rozpuscic akryl w zmywaczu acetonowym lub czystym acetonie.

Nie miałam na to szans, bo... w sumie z własnej głupoty poszłam do
manikiurzystki (??jak to sie nazywa??), żeby mi zdjęła akryl, który źle
dopełniła i mam za swoje. Spiłowała mi akryl z kilkoma warstwami paznokcia,
przez co teraz on prawie nie rośnie... 3 miesiące na ledwo pół nowego...

Jak opowiadasz w jakim stanie sa teraz Twoje paznokcie, to az
> mnie ciarki przechodza :( Zycze im szybkiego powrotu do zdrowia ;)

To sobie wyobraź, że przed akrylem miałam zdrowe, dość długie paznokcie, ale
z czystej babskiej próżności i braku czasu nałożyłam akryl - bo szybko, bo
lakier nie schodzi, bo czemu nie spróbować. No i tak skutecznie mnie ta
"moja" manikiurzystka zniechęciła do sztucznych pazurów, że jak tylko własne
powrócą do zdrowia, to nigdy więcej ;-)

hiver

1. Data: 2005-12-06 19:09:27

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi napisał(a):
> Nie miałam na to szans, bo... w sumie z własnej głupoty poszłam do
> manikiurzystki

Zajmuję się paznokciami i zawsze bardzo się dziwiłam, że klientki nie za
bardzo chcą przychodzić na zdjęcie tipsow. Nie chce im się, szkoda im
pienędzy. Wolą to zrobić same odgryzając masę przed telewizorem.
Podejrzewam jednak, ze niejedna wyszla na tym lepiej niz Ty po wizycie u
tej pani :)

> No i tak skutecznie mnie ta
> "moja" manikiurzystka zniechęciła do sztucznych pazurów, że jak tylko własne
> powrócą do zdrowia, to nigdy więcej ;-)

Nie mam zamiaru Cię przekonywać, ani nie uważam się za mistrzynię tipsów
- to po prostu smutne, że jest tyle osób, które partaczą tą robotę.
Psują w ten sposób opinię i tipsom, i manikiurzystkom.

Pozdrawiam:)
Aduś

1. Data: 2005-12-06 19:17:12

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> to po prostu smutne, że jest tyle osób, które partaczą tą robotę. Psują w
> ten sposób opinię i tipsom, i manikiurzystkom.

Po nałożeniu przez 3 tygodnie było świetnie. Ładnie nałożony, kształt taki
jaki chciałam, żadne łopaty, delikatny francuski, itd. Pierwsze dopełnienie
skończyło się odpadnięciem paznokcia przy zapinaniu zamka torebki, jeszcze w
gabinecie, więc poprawiła i zaczęła tłumaczyć, że to wina tłustej płytki
itd. Nie znam się, więc nic nie mówiłam. Godzinę po wyjściu z gabinetu
odpadł drugi pazur. Poszłam tam następnego dnia i zapytałam czy może mi je
zdjąć w jakiś delikatny sposób. No i do dziś mnie paznokcie bolą.
Naturalnie mam długą i kształtną płytkę paznokcia. Jeśli wrócą do stanu
sprzed akrylu, to nie będę czuła potrzeby powtarzania tych zabaw.

hiver

czy naprawde mnikt nie uzywa plastrow VITA SLIM?
dziwna wysypka
Gdzie sztruksowe spódnice [WROC]
Lampa Bioptron
krem na cerę naczyńkową na zim