czy naprawde mnikt nie uzywa plastrow VITA SLIM?

1. Data: 2005-12-06 13:05:10

Temat: czy naprawde mnikt nie uzywa plastrow VITA SLIM?
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisalam wczesniej na forum ale nikt mi nie odpisal:(
poprostu uzywam plastrow ale ciekawa jestem jakie zmiany odczuwaja
inni?prosze odpiszcie....

1. Data: 2005-12-06 13:23:04

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 6 Dec 2005 14:05:10 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@w...pl> i powiedziała:

> Napisalam wczesniej na forum ale nikt mi nie odpisal:(

Po pierwsze, to nie forum. Po drugie, może nikt nie używa. Po trzecie,
jest lepsza grupa - pl.misc.dieta.

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-12-06 23:59:49

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał(a):
> [...]
> wiadomość z adresu <k...@w...pl> i powiedziała:

> Po pierwsze, to nie forum. Po drugie, może nikt nie używa. Po trzecie,

ja dodam: po czwarte - jezeli mają one miec działanie "odchudzające" -
odpuść sobie, ściema jakich dużo....

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

dziwna wysypka
Gdzie sztruksowe spódnice [WROC]
Lampa Bioptron
krem na cerę naczyńkową na zim