Najlepszy podklad matujacy do 25 zł...

1. Data: 2006-05-07 16:19:23

Temat: Najlepszy podklad matujacy do 25 zł...
Od: "tpi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam tlusta skore twarzy, pelno pryszczy i zaczerwien.... szukam dobrego,
taniego podkladu, dobrze kryjacego i matujacego...

2. Data: 2006-05-07 18:46:40

Temat: Re: Najlepszy podklad matujacy do 25 zł...
Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam tlusta skore twarzy, pelno pryszczy i zaczerwien.... szukam dobrego,
> taniego podkladu, dobrze kryjacego i matujacego...

> wyprobuj moze Excipial pigmentcreme firmy spirig jest to podobne troszke
do dermacoloru z tym ze jest szczegulnie przeznaczone do cery tradzkowej
jest to o konsystencji masci troszke ale nie zatyka porow ladnie kryje i
kosztuje ok 20 zl do kupienia w aptekach sa 2 werske jasniejsza i
ciemniejsza.
Achma

3. Data: 2006-05-11 22:58:07

Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Achma napisał(a):

> [...]
> jest to o konsystencji masci troszke ale nie zatyka porow ladnie kryje i
> kosztuje ok 20 zl do kupienia w aptekach sa 2 werske jasniejsza i

Możesz podać dokładną nazwę?

4. Data: 2006-05-20 11:56:38

Temat: Re: Najlepszy podklad matujacy do 25 zl...
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

No.1 - "LIRENE" - fluid matujacy ( najlepszy wg mnie to odcien
naturalny - normalny kolor ciala , nie za blady , nie za ciemny , nie
za suchy )
No.2 - "LIRENE" - "City matt " fluid matujaco-wygladzajacy , odcien
naturalny - ten mocniej matuje , dla mnie za mocno , bo np. ew.
zluszczenia na twarzy sa bardziej widoczne .

Zdecydowanie polecam ten pierwszy . Jest wg mnie najlepszy do skóry
tlustej i mieszanej .
Drugi - jesli zalezy Ci na mocnym efekcie matujacym , ale to
niekoniecznie daje zawsze dobre efekty - np. jak masz miejsca lekko
luszczace sie w niektórych suchszych partiach twarzy ..

5. Data: 2006-05-20 11:59:03

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

A , na potwierdzenie napisze jeszcze , ze ten pierwszy jest ciagle
podbierany przez moje obie córki :-) , to chyba o czyms swiadczy .
Musialam kupic , zeby mialy swoje - chwala sobie - no , na te
wypryski i zaczerwienienia :-)

Wybielanie zebow metoda laserowa? gdzie w krakowie?
KERASTASE maska na objetosć
Usunięcie owłosienia
Strawberrynet i paypal
Czy ktoś tu zamawiał???