Data: 2006-09-01 09:15:56
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamie
Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ed7h55$ar6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy juz zauwazyliscie jak odzwierciedla sie w reklamach zmiane rol w zwiazkach
> damsko-meskich ? Zobaczcie sobie spoty na temat zupek, sosow, wybielaczy itp.
> Najpopularniejszy obecnie scenariusz reklamy FMCG jest taki:
> 1) Chlop zapieprza przy kuchni w domowych ciuchach albo pucuje do polysku
> kibel, pewnie jest w wielkim stresie co partnerka powie gdy wroci po ciezkiej
> harowie do domu.
> 2) W koncu whodzi Ona. Oczywiscie w kostiumiku, bo pracuje po 14 godzin w
> biurze. A skoro maz i tak ma mniej platna prace, niech on sie zajmie domem,
> zreszta i tak wczesniej konczy.
> 3) I dalej jest standard: Chlop zabiera lyzka zupke lub sos i daje do
> sprobowania itp. Albo pokazuje jak to olsniewajaco czysty maja teraz kibel. To
> on jest teraz tutaj panem i wladca !
>
> Za kilka (?) nascie (??) lat pewnie schemat bedzie taki, ze dwoch tatusiow
> reklamuje pieluchy dla ich swiezo adoptowanego synka itp.
>
> Adameck
A gdzie można zobaczyć tę reklame z kiblem? Bo takiej jeszcze nie widziałam :)
--
Pozdrawiam,
Yuki.
------------------------------------------------
Jesli "a" oznacza szczęście, to a = x + y + z;
x - to praca
y - rozrywki
z - umiejętnośc trzymania języka za zębami
[Albert Einstein]
|