| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2006-08-31 20:34:42
Temat: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamieCzy juz zauwazyliscie jak odzwierciedla sie w reklamach zmiane rol w
zwiazkach damsko-meskich ? Zobaczcie sobie spoty na temat zupek, sosow,
wybielaczy itp. Najpopularniejszy obecnie scenariusz reklamy FMCG jest taki:
1) Chlop zapieprza przy kuchni w domowych ciuchach albo pucuje do polysku
kibel, pewnie jest w wielkim stresie co partnerka powie gdy wroci po
ciezkiej harowie do domu.
2) W koncu whodzi Ona. Oczywiscie w kostiumiku, bo pracuje po 14 godzin w
biurze. A skoro maz i tak ma mniej platna prace, niech on sie zajmie domem,
zreszta i tak wczesniej konczy.
3) I dalej jest standard: Chlop zabiera lyzka zupke lub sos i daje do
sprobowania itp. Albo pokazuje jak to olsniewajaco czysty maja teraz kibel.
To on jest teraz tutaj panem i wladca !
Za kilka (?) nascie (??) lat pewnie schemat bedzie taki, ze dwoch tatusiow
reklamuje pieluchy dla ich swiezo adoptowanego synka itp.
Adameck
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2006-08-31 20:36:06
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamie> 2) W koncu whodzi Ona. Oczywiscie w kostiumiku, bo pracuje po 14 godzin w
Poprawiam sie zanim Wy zrownacie mnie z blotem. Uwierzcie mi prosze, ze
naprawde wiem jak sie pisze slowo: "wchodzi" :)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2006-08-31 21:28:21
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamieDnia Thu, 31 Aug 2006 22:34:42 +0200, Adameck napisał(a):
> Za kilka (?) nascie (??) lat pewnie schemat bedzie taki, ze dwoch tatusiow
> reklamuje pieluchy dla ich swiezo adoptowanego synka itp.
1. Jeśli małżeństwa homoseksualne adoptujące dzieci staną się znaczącym
segmentem rynku to może czasem się pojawi taka reklama, ale schematem
będzie nadal małżeństwo hetero a nie homo.
2. Homoseksualiści mogą także zaadoptować dziewczynkę - to już Cię mniej
interesuje? A co z lesbijkami - jeszcze mniej interesujące?
--
Immon
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2006-08-31 21:54:16
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamieAdameck wrote:
> Czy juz zauwazyliscie jak odzwierciedla sie w reklamach zmiane rol w
> zwiazkach damsko-meskich ? Zobaczcie sobie spoty na temat zupek, sosow,
> wybielaczy itp. Najpopularniejszy obecnie scenariusz reklamy FMCG jest taki:
> 1) Chlop zapieprza przy kuchni w domowych ciuchach albo pucuje do polysku
> kibel, pewnie jest w wielkim stresie co partnerka powie gdy wroci po
> ciezkiej harowie do domu.
> 2) W koncu whodzi Ona. Oczywiscie w kostiumiku, bo pracuje po 14 godzin w
> biurze. A skoro maz i tak ma mniej platna prace, niech on sie zajmie domem,
> zreszta i tak wczesniej konczy.
> 3) I dalej jest standard: Chlop zabiera lyzka zupke lub sos i daje do
> sprobowania itp. Albo pokazuje jak to olsniewajaco czysty maja teraz kibel.
> To on jest teraz tutaj panem i wladca !
>
> Za kilka (?) nascie (??) lat pewnie schemat bedzie taki, ze dwoch tatusiow
> reklamuje pieluchy dla ich swiezo adoptowanego synka itp.
Nie przypominam sobie ŻADNEJ takiej reklamy. Może Ty chcesz coś takiego
widzieć? No i: jaki to ma związek z "dwoma tatusiami"? Chcesz
sprowokować kolejną jałową dyskusję z gatunku "homoseksualizmowi mówimy
stop"?
PS: dlaczego twoja "męskość" tak cierpi, jak widzi mężczyznę w kuchni?
--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2006-09-01 01:21:38
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamieDnia Thu, 31 Aug 2006 23:54:16 +0200, es_ napisał(a):
> Nie przypominam sobie ŻADNEJ takiej reklamy. Może Ty chcesz coś takiego
> widzieć? No i: jaki to ma związek z "dwoma tatusiami"? Chcesz
> sprowokować kolejną jałową dyskusję z gatunku "homoseksualizmowi mówimy
> stop"?
>
> PS: dlaczego twoja "męskość" tak cierpi, jak widzi mężczyznę w kuchni?
Chyba wątkodawca nasłuchał się jakiegoś radia... Skutki porażenia (jak w
przypadku udaru słonecznego) zależą od pochłoniętej dawki i odporności
osobnika. ;)
--
Immon
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2006-09-01 06:04:23
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamie
>
> Nie przypominam sobie ŻADNEJ takiej reklamy. Może Ty chcesz coś takiego
> widzieć?
Ani to mnie grzeje ani ziebi. Jeszcze nie odczuwam potrzeby ogladania
konkretnych reklam. Moim zdaniem jeszcze kilka lat temu nikt nie pokusilby
sie o nakrecenie spotu w ktorym facet czysci kibel, a jednak one dzis
zostaly nakrecone, przeciez ich sobie nie zmyslilem.
[...] No i: jaki to ma związek z "dwoma tatusiami"? Chcesz
> sprowokować kolejną jałową dyskusję z gatunku "homoseksualizmowi mówimy
> stop"?
Bron Boze ! Ja to do nich nic nie mam. Homo wybralem przypadkowo. Chcialem
tylko zasygnalizowac, ze zmiana rol w rodzinie oraz samej definicji rodziny
moze miec odzwierciedlenie w reklamie. A jalowych dyskusji tez nie lubie
>
> PS: dlaczego twoja "męskość" tak cierpi, jak widzi mężczyznę w kuchni?
A kto powiedzial, ze ona tutaj cierpi. Tez jestem za partnerskimi zwiazkami.
A kuchni sie nie boje :)
>
> --
> "Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
> Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2006-09-01 06:07:27
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamie> Chyba wątkodawca nasłuchał się jakiegoś radia... Skutki porażenia (jak w
> przypadku udaru słonecznego) zależą od pochłoniętej dawki i odporności
> osobnika. ;)
>
> --
> Immon
Ja wiem, ze ONI maja najmocniejszy sygnal nadwaczy ze wszystkich stacji w
Polsce ale na szczescie nie musze ani ICH nie slucham. Po prostu zauwazylem,
ze model rodziny w reklamie nieco zmienil sie w ostatnim czasie. Nie mam
zamiaru tutuaj dyskutowac o homo, podalem jedynie przyklad. Uciekajmy tutaj
od ideologii, prosze.
Adameck
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
8. Data: 2006-09-01 09:15:56
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamie
Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ed7h55$ar6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy juz zauwazyliscie jak odzwierciedla sie w reklamach zmiane rol w zwiazkach
> damsko-meskich ? Zobaczcie sobie spoty na temat zupek, sosow, wybielaczy itp.
> Najpopularniejszy obecnie scenariusz reklamy FMCG jest taki:
> 1) Chlop zapieprza przy kuchni w domowych ciuchach albo pucuje do polysku
> kibel, pewnie jest w wielkim stresie co partnerka powie gdy wroci po ciezkiej
> harowie do domu.
> 2) W koncu whodzi Ona. Oczywiscie w kostiumiku, bo pracuje po 14 godzin w
> biurze. A skoro maz i tak ma mniej platna prace, niech on sie zajmie domem,
> zreszta i tak wczesniej konczy.
> 3) I dalej jest standard: Chlop zabiera lyzka zupke lub sos i daje do
> sprobowania itp. Albo pokazuje jak to olsniewajaco czysty maja teraz kibel. To
> on jest teraz tutaj panem i wladca !
>
> Za kilka (?) nascie (??) lat pewnie schemat bedzie taki, ze dwoch tatusiow
> reklamuje pieluchy dla ich swiezo adoptowanego synka itp.
>
> Adameck
A gdzie można zobaczyć tę reklame z kiblem? Bo takiej jeszcze nie widziałam :)
--
Pozdrawiam,
Yuki.
------------------------------------------------
Jesli "a" oznacza szczęście, to a = x + y + z;
x - to praca
y - rozrywki
z - umiejętnośc trzymania języka za zębami
[Albert Einstein]
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
9. Data: 2006-09-01 09:31:22
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamie
Użytkownik "Adameck" napisał:
> Po prostu zauwazylem, ze model rodziny w reklamie nieco zmienil sie w ostatnim
> czasie. Nie mam zamiaru tutuaj dyskutowac o homo, podalem jedynie przyklad.
> Uciekajmy tutaj od ideologii, prosze.
>
> Adameck
Hm.. Ja nic nie zauważyłam... Aczkolwiek widuje się mężczyzn w reklamach np.
zupki z kubka, ale nie widać ich tam w roli "kury domowej". Występują tu
częściej jako smakosze niż sami kucharze, a jeśli zdarzy się to drugie to
zauważyć można raczej sytuację, iż np. żona musiała załatwić pilną sprawę i
teraz radzić musi sobie sam.
BTW - ja osobiście uważam, że mężczyzna w kuchni i taki co czasami pomaga żonie
w jej codziennych zajęciach to nic niezwykłego. Pozatym jak tak stoi i próbuje
coś upichcić wygląda ROZKOSZNIE ;P
--
Pozdrawiam,
Yuki.
---------------------------------------------------
Jesli "a" oznacza szczęście, to a = x + y + z;
x - to praca
y - rozrywki
z - umiejętnośc trzymania języka za zębami
[Albert Einstein]
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
10. Data: 2006-09-01 09:47:10
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamieYukichiro wrote:
>> Po prostu zauwazylem, ze model rodziny w reklamie nieco zmienil sie w
>> ostatnim czasie. Nie mam zamiaru tutuaj dyskutowac o homo, podalem
>> jedynie przyklad. Uciekajmy tutaj od ideologii, prosze.
>
> Hm.. Ja nic nie zauważyłam... Aczkolwiek widuje się mężczyzn w reklamach
> np. zupki z kubka, ale nie widać ich tam w roli "kury domowej".
A mi przypomniała się reklama z panem, który przynosi z lodówki
ciężarnej żonie śniadanko do łóżka - i imho, to bardzo pozytywna reklama
: ) Ale też nie dostrzegam zjawiska "kurowacenia" mężczyzn w reklamach ; )
T
--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |