Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...

51. Data: 2013-12-09 23:31:04

Temat: Re: Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Dec 2013 23:21:45 +0100, ikka napisał(a):

> tak tak, o twoim, o swiata, nie masz argumentow, to zaczynamy sie obrzucac?

ZaczynamY??? - Ty zaczęłaś: "(...)rowniez twoj koniec, glupia kobieto."

> no moge cie powyzywac, ale po co? przeczytasz i bedziesz tak samo
> glupia jak jestes.
> wiec cie edukuje, ale bystroscia i umiejetnoscia myslenia to faktycznie
> nie grzeszysz.

Spoko, Ciebie spokojnie dystansuję, "glupia kobieto."
--
XL

52. Data: 2013-12-09 23:31:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Dec 2013 23:22:40 +0100, ikka napisał(a):

> teraz ci powiem, ze tylko ci sie tak wydaje :)

Jest gorzej - Tobie się tylko wydaje, że coś mi mówisz 33333-]
--
XL

53. Data: 2013-12-09 23:35:39

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/09/2013 11:31 PM, Ikselka wrote:

> ZaczynamY??? - Ty zaczęłaś: "(...)rowniez twoj koniec, glupia kobieto."

tak, wiem ty zawsze sie liczysz ze slowami. prawda jest taka, ze jestes
zwykla chamka, ktora wyzywa kogo tylko moze. wlasciwie taki jest twoj
sens istnienia w necie. byc moze w realu tez.
wiec sie odstosunkuj.

> Spoko, Ciebie spokojnie dystansuję, "glupia kobieto."

sprobuj :)
powodzenia, niech cie ksiadz poblogoslawi, bo na razie kiepsko ci
idzie:)

54. Data: 2013-12-10 07:22:05

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
No i widzisz wzieła ciebie na logikę ,wygląda na to że twój bóg to idiota, bo jeśli
jest wszechmocny to nie ma wolnej woli, bo on wszystkim steruje i nawet tym że
wybierasz zło. Jedno drugie wyklucza, bo biblie pisali krwiożerczy kapłani z
debilizmem we łbie i tu wychodzi patologia, czyli cokolwiek zrobisz to bóg ciebie
ukaże , czyli ukaże ciebie że go posłuchałaś, widzisz kto pisał biblie, bo tak masz w
domach patologicznych, że cokolwiek dziecko zrobi to zostanie ukarane, nawet jak
wykona wolę ojca, który za debilny jest aby rozumieć kosekwencje poleceń, jak one się
pojawią to dziecko dostanie w dupę. I tak jest pokazany Bóg.

55. Data: 2013-12-10 10:40:55

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Biblia jest spisana przez ludzi, nie przez Boga. Pisana na przestrzeni wiekow, i
kazde opowiadanie jest odzwierciedleniem swojej epoki. Okrucienstwo i humanizm,
dobroc i zlo sa w Biblii przemieszane, bo taka jest kudzkosc, nie Bog.
Traktujac Biblie jako zwierciadlo ludzkosci, otrzymujemy zupelnie inny obraz niz
wyimaginowany obraz Boga. Wyzwolenie Biblii od Boga wskazuje na ogromna jej role w
rozwoju ludzkosci. I Bog tu nie ma nic do rzeczy. Dziwi mnie tylko ze inteligentni i
wyksztalceni, a nawet bardzo wyksztalceni ludzie w XXI wieku jeszcze w Boga wierza.
Wydaje mi sie ze jest w tym potrzeba psychologiczna, w ktorej mozna znalezc logike,
ale nie nauke.

Ola

56. Data: 2013-12-10 10:56:06

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola
Potrzeba psychologiczna, niedojrzałymi plemionami rządzi Tyran....dyktator i na
takiej zasadzie stworzyli boga kapłani. Im bardziej krwiożerczy i szaleńczy był tym
bardziej straszył ludzi, tym bardziej przerażona prymitywna ludność składa mu
pokłony. Tam gdzie Saddam upadł szybko powstaje potrzeba zastąpienia tyrana bogiem
tyranem, głupi ludzie wszystkiego się bojący i tym samym pragną kogoś kto za nich
rządzi a im twardziej tym mają poczucie większego bezpieczeństwa. Dlatego też wielu w
ZSSR modliło się do Stalina a obecni komuniści złożyli do cerkwi wniosek aby Stalina
kanonizować. Dlatego bóg jest w bibli takim tyranem bo kapłani walczyli o władzę nad
prymitywnymi plemionami.

57. Data: 2013-12-10 11:35:23

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aniele,

sednem problemu nie jest, moim zdaniem, wykorzystanie prymitywow, ktore istnieja
zawsze i wszedzie, lecz wykorzystanie elity przez tyranow, poparcie (w dobrej wierze)
udzielane tyranom przez spora czesc elity intelektualnej. Bog jest tylko narzedziem,
nie On dziala. Takim samym narzedziem byli bogowie, przed monoteizmem. Elita daje w
kazdym spoleczenstwie poparcie dla ideologii i jesli popiera tyrana, to religia
(ideologia) jest okrutna, a w kraju nie rzadzonym przez tyranie, religia(ideologia)
jest lagodniejsza w dzialaniu. Ale zauwaz, ze i tu i tu wierni identyfikuja Boga z
miloscia bo przecietny czlowiek, prymitywny czy wyksztalcony, pragnie dobra. A
ustroje, zauwaz, sa tylko dwa rodzaje: przeciw albo dla dobra ludnosci. Cala reszta
ustrojow to formalnosc.

Ola

58. Data: 2013-12-10 12:20:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Dec 2013 01:40:55 -0800 (PST), ola napisał(a):

> Dziwi mnie tylko ze inteligentni i wyksztalceni, a nawet bardzo wyksztalceni ludzie
w XXI wieku jeszcze w Boga wierza.

Nawet BARDZO INTELIGENTNI - vide nazwisko w sygnaturce poniżej. Nie
dziwota, że ci, co od nich znacznie mniej, a nawet bardzo znacznie mniej...
mogą się tylko dziwić.

--
XL

59. Data: 2013-12-10 12:21:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Dec 2013 02:35:23 -0800 (PST), ola napisał(a):

> [...]
ustroje, zauwaz, sa tylko dwa rodzaje: przeciw albo dla dobra ludnosci. Cala reszta

Daj sobie spokój, jesteś za mało wykształcona.
--
XL

60. Data: 2013-12-10 13:00:16

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 22:24, ikka pisze:

> jaka brama? nie badz smieszny :)

Wiara oparta jest na powszechnym rozumieniu pojęć dobra i zła. A więc za
dobre uczynki nagroda (niebo) za złe prowadzenie się - kara - piekło. I
jest chyba zrozumiałe że ktoś pilnuje dostępu do nieba, a więc brama z
klucznikiem.

Moja osobista koncepcja, o ile w ogóle zakłada życie wieczne jest inna
(choć jej nie wyznaję) - to nie dobro sprawia że jeden byt przechodzi do
następnego cyklu egzystencjalnego, a pokazanie stwórcy że sie jest kimś
kto potrafi bronić swego, danego sobie istnienia bez żadnych zahamowań.

Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.
Mrożonki