Nano woda-przyrząd?!

1. Data: 2012-07-12 16:08:38

Temat: Nano woda-przyrząd?!
Od: Dziadek <d...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usłyszałem od zaprzyjaźnionego kioskarza,że znajomy wciska mu zakup wody
nano. Kupił [niby] w Niemczech bardzo [niby] drogi przyrząd, produkuje
tę wodę i rozprowadza wśród [chyba] znajomych. Twierdzi, że to mu się
szybko zwróci.

Woda strukturalna zawsze mnie interesowała [np.zamrożona?] , lecz
wiadomość o jakimś drogim przyrządzie mnie zdziwiła.
Chyba nie chodzi o jakieś dyski [magnesy?] lub coś w tym stylu? Znacie
jakieś fizyczne urządzenia do wytwarzania wody strukturalnej?
Bo może gościu "leje wodę" ;} i sprzedaje kranówę jako cudowny lek na
wszystko?

Dziadek

2. Data: 2012-07-12 16:20:37

Temat: Re: Nano woda-przyrząd?!
Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-12 18:08, Dziadek pisze:
> Woda strukturalna

Co to qrwa jest przyglupie zajebany ?

3. Data: 2012-07-12 22:31:25

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha.... napisał:

> Co to qrwa jest przyglupie zajebany ?

Pewnie woda do nano - akwariów ;)
http://akwaria.sklep.pl

Pozdr.,

Koziołek

4. Data: 2012-07-14 07:31:36

Od: Dziadek <d...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek napisał:
> [...]
> jakieś fizyczne urządzenia do wytwarzania wody strukturalnej?
> Bo może gościu "leje wodę" ;} i sprzedaje kranówę jako cudowny lek na

Z marszu w necie znalazłem tylko to
http://www.escape.com.pl/old/adr-4.htm

Proszę o informacje: Czy ten przyrząd jest oficjalnie uznany przez
medycynę w Polsce? -Czy legalne jest "leczenie" innych tym przyrządem
[to znaczy serwując im tę wodę]? Czy można sprzedawać wodę "z tego"
przyrządu?

Dziadek

5. Data: 2012-07-14 09:45:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-14 09:31, niebożę Dziadek wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> medycynę w Polsce? -Czy legalne jest "leczenie" innych tym przyrządem
> [to znaczy serwując im tę wodę]? Czy można sprzedawać wodę "z tego"

Ale tylko w okolicach Lichenia.

qr.a

6. Data: 2012-07-14 11:50:10

Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-14 09:31, Dziadek pisze:

> [...]
> medycynę w Polsce? -Czy legalne jest "leczenie" innych tym przyrządem
> [to znaczy serwując im tę wodę]? Czy można sprzedawać wodę "z tego"

Oficjalnie jest uznawany przez takich prtzyglupow jak ty !

7. Data: 2012-07-14 12:59:36

Od: Dziadek <d...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aha.... napisał:

> Oficjalnie jest uznawany przez takich prtzyglupow jak ty !

Ty obowiązkowo musiałbyś spróbować , skoro współczesna medycyna jest
bezsilna

Dziadek

8. Data: 2012-07-14 23:22:45

Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ty obowiązkowo musiałbyś spróbować , skoro współczesna medycyna jest
> bezsilna
>
> Dziadek

Ale wypierdalaj z tym gownem stary przyglupie.

Idz szukac glupszych od siebie gdzie indziej!

9. Data: 2012-07-18 21:05:56

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> medycynę w Polsce? -Czy legalne jest "leczenie" innych tym przyrządem
> [to znaczy serwując im tę wodę]? Czy można sprzedawać wodę "z tego"

Wątpię, żeby był oficjalnie, chyba, żeby jakiś instytut dostał jakieś
ekstra zlecenie na opinię.
Osobiście nie uważam też, aby wodę pitną można było strukturalizować
magnetycznie, zwłaszcza po przejściu przez SUWy w różnym stopniu
eksploatacji i regeneracji ich filtrów.
Poza tym aby można było próbować jakimś urządzeniem wpływać na strukturę
lub charakterystykę energetyczną wody należałoby ją najpierw zresetować
jej stan lub przynajmniej ustabilizować do w miarę jednakowego poziomu.
Jednak IMO warto strukturalizować wodę poprzez zamrażanie, nawet jak
skutki spożywania takiej wody nie bardzo można jeszcze przyporządkować
konkretnym korzyściom.

10. Data: 2012-07-19 08:33:12

Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak IMO warto strukturalizować wodę poprzez zamrażanie, nawet jak
> skutki spożywania takiej wody nie bardzo można jeszcze przyporządkować

Nastepny qrwa przyglup z pseudonaukowym belkotem .

Woda moze co najwyzej zmieniac stan skupienia podczas zamrozenia,
zmienia sie w ten sposob jej "struktura".

Zresetowac to mozna qrwa mlotkiem twoj debilny mozg !

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciężka_woda

Re: Wprowadzono przymusowe szczepienia w Polsce -w trakcie Euro
Czy to rak
wysokie cisnienie
jaki lekarz odczyta wyniki kolonoskopii i poprowadzi leczenie?
Podwyzszony kwas moczowy