Re: Napadowe migotanie przedsionkow

Data: 2004-09-29 15:02:41
Temat: Re: Napadowe migotanie przedsionkow
Od: "robkor" <r...@k...net.pl>

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cje6r7$dgc$1@news.onet.pl...
> Napady arytmii mialem czasami od kilku lat.
> Ostatnio przy pomocy Holtera stwierdzono ze jest to napadowe migotanie
> przedsionków.
> Przez kiklka miesiecy przyjmowalem Biosotal, bez zadnego skutku.
> Przez 2 miesiace przyjmowalem "Polfenon" z niewielkim skutkiem gdyz
> codziennie miewalem po 2 do 4 godzin napadow arytmii.
> Od wczoraj dostalem "Cordarone" jeszcze nie wiem z jakim skutkiem.
Witam !
Przyczyn migotania przedsionków jest cała masa. Nie piszesz ile masz
lat, czy chorowałeś na jakieś choroby w przeszłości, jakie miałeś wykonane
badania do tej pory. Powinien się Tobą zająć kardiolog - on ewentualnie
zdecyduje czy i jaka farmakoterapia jest konieczna , czy wskazane jest
wykonanie ablacji itd.
Mam nadzieję , że łykasz jakieś leki obniżające krzepliwość krwi - są
bezwzględnie konieczne.

Pozdrawiam
robkor