Napadowe migotanie przedsionkow

1. Data: 2004-09-29 11:39:02

Temat: Napadowe migotanie przedsionkow
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napady arytmii mialem czasami od kilku lat.
Ostatnio przy pomocy Holtera stwierdzono ze jest to napadowe migotanie
przedsionków.
Przez kiklka miesiecy przyjmowalem Biosotal, bez zadnego skutku.
Przez 2 miesiace przyjmowalem "Polfenon" z niewielkim skutkiem gdyz
codziennie miewalem po 2 do 4 godzin napadow arytmii.
Od wczoraj dostalem "Cordarone" jeszcze nie wiem z jakim skutkiem.
Lekarz u ktorego sie lecze wspomnial że istnieja tez inne sposoby
zmniejszenia ryzyka napadow arytmii jak na przyklad dieta bogata w kwasy
tluszczowe OMEGA 3.

Szczegolów nie potrafil mi jednak podac a jestem tym zywo zainteresowany.
Czy ktos z grupowiczow moglby mi wskazac jakies materialy na ten temat
lub podac jakies sugestie z wlasnego doswiadczenia.

--
Tomasz

2. Data: 2004-09-29 15:02:41

Temat: Re: Napadowe migotanie przedsionkow
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> codziennie miewalem po 2 do 4 godzin napadow arytmii.
> Od wczoraj dostalem "Cordarone" jeszcze nie wiem z jakim skutkiem.
Witam !
Przyczyn migotania przedsionków jest cała masa. Nie piszesz ile masz
lat, czy chorowałeś na jakieś choroby w przeszłości, jakie miałeś wykonane
badania do tej pory. Powinien się Tobą zająć kardiolog - on ewentualnie
zdecyduje czy i jaka farmakoterapia jest konieczna , czy wskazane jest
wykonanie ablacji itd.
Mam nadzieję , że łykasz jakieś leki obniżające krzepliwość krwi - są
bezwzględnie konieczne.

Pozdrawiam
robkor

3. Data: 2004-09-30 12:17:57

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robkor" <r...@k...net.pl> napisał

> [...]
> wykonanie ablacji itd.
> Mam nadzieję , że łykasz jakieś leki obniżające krzepliwość krwi - są

Mam lat 60.
Od 5 lat bralem Concor 2,5 raz dziennie na lekkie nadcisnienie,
obecnie biore Betaloc ZOK 25, raz dziennie oraz drugi dzien Cordarone.
Wszystkie badania laboratoryjne krwi -bardzo dobre.
Cholesterol bardzo dobry, wrecz jak stwierdzil moj lekarz w moim wieku
nienotowany.
Jestem szczuply z natury , przy wzroscie 182 mam wage 67kg.
USG serca w normie, lewa komora na granicy normy ale jej nie przekracza.
Czynnosc tarczycy w normie.
EKG robione w okresie kiedy nie ma arytmii sa bardzo dobre.
Codziennie lykam 1 tabletke Acard.
Lekarz wspominal że chyba trzeba bedzie zrobic ablacje.

Mam jednak pytanie jakie czynniki codziennego zycia lub diety moga wplywac
na zmiejszenie prawdopodobienstwa migotania przedsionkow.

--
Tomasz

4. Data: 2004-09-30 17:17:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora