żółtaczka szczepionka

1. Data: 2004-09-29 09:44:10

Temat: żółtaczka szczepionka
Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

osoba chora na żółtaczke w 1972 roku nie wie czy była to żółtaczka pokarmowa
czy wszczepienna , nikt chyba wtedy nie robił badań , czy teraz powinna się
zastrzepić przeciwko żółtaczce tybu B , czy należy wykonać wcześniej badania
HBS.
Czy ktoś może powiedzieć ile kosztuje takie szczepienie i jaką najlepszą
szczepionkę wybrać

janek

2. Data: 2004-09-29 14:16:07

Temat: Re: żółtaczka szczepionka
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób badanie na HBs i anty-HCV a następnie się zaszczep.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-29 16:26:15

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> zastrzepić przeciwko żółtaczce tybu B , czy należy wykonać wcześniej
Witam !
Trzeba by oznaczyć poziom przeciwciał anty -HBV - jeżeli jest przyzwoity to
nie ma powodu aby szczepić. Można by też sprawdzić obecność antygenu HBV i
HCV co świadczyłoby o ewentualnym nosicielstwie..

Pozdrawiam
robkor

4. Data: 2004-09-29 17:23:47

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Sep 2004 16:16:07 +0200, Piotr wrote:

> Zrób badanie na HBs i anty-HCV a następnie się zaszczep.

Taaa. Niezależnie od wyników? To po co ma robić badania, skoro i tak ma
się zaszczepić?:)

Szczepienie to nie tabletka do ssania i nie powinno się go przeprowadzać
bez konsultacji z lekarzem. A lekarz zależnie od konkretnego pacjenta
powinien ocenić przeciwwskazania do szczepienia i (teoretycznie) zlecić
odpowiednie badania.

BTW - witam się po urlopie:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
*Life is too complex for oral communication*

5. Data: 2004-09-29 19:37:48

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> Zrób badanie na HBs i anty-HCV a następnie się zaszczep.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Tak, najpierw badanie HBs....i z wynikiem do lekarza, który będzie wiedział
co dalej.
Jeśli stwierdzi ,że można się zaszczepić przeciw wirusowi typu B, to wynik
anty-HCV nie ma na to wpływu, czy będzie on ujemny (oby) czy też dodatni,
jak najbardziej należy zaszczepić się przeciw wir.B.
Przeciw wzw C, szczepień _nie ma_

Koszt obydwu badań to ok 60- 80 zł

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

6. Data: 2004-09-29 19:47:23

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW - witam się po urlopie:)

Witamy serdecznie.
Pozdrawiam.
Basiek.

7. Data: 2004-09-30 21:59:51

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa. Niezależnie od wyników? To po co ma robić badania, skoro i tak ma
> się zaszczepić?:)
> BTW - witam się po urlopie:)

Witam :)

Liczyłem , że ktoś nie wytrzyma - ja ćwiczyłem silną wolę :)

Pozdrawiam
robkor

PS. Widać , że jesteś znowu w formie ;)

8. Data: 2004-10-01 09:49:15

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Sep 2004 23:59:51 +0200, robkor wrote:

> Witam :)

:)

> Liczyłem , że ktoś nie wytrzyma - ja ćwiczyłem silną wolę :)

A tak sobie poleciałem, lotem swobodnie koszącym ;P

> PS. Widać , że jesteś znowu w formie ;)

Ja się dopiero rozpędzam:)

Też pozdrawiam

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
*Life is too complex for oral communication*

tężec
cola czy piwo
Medycyna Chińska
cena za wizyte u lekarza ginekologa
Czy picie piw 8-11na dzień od wielu lat to alkoholizm?