cena za wizyte u lekarza ginekologa

1. Data: 2004-09-29 07:15:21

Temat: cena za wizyte u lekarza ginekologa
Od: "Myszka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zauwazylam, ze na grupie kilka razy pojawialy sie watki nadzerki i jej
leczenia. Chcialam spytac osoby, ktore leczone byly solcogynem (wymaga to
2-3 wizyt u lekarza) czy po zapisaniu leku za kazda nastepna wizyte placily
normalnie?
Pani ginekolog przepisala mi solcogyn 2 ampulki. Podkreslila ze do ceny tej
kuracji nalezy doliczyc oprocz kosztow leku takze 2 wizyty (kazda po 100zl).
Czy to normalne, ze w takiej sytuacji lekarz bierze normalna oplate za kazda
wizyte? Jak sadzicie?

pozdrawiam
Ela

2. Data: 2004-09-29 07:50:50

Temat: Re: cena za wizyte u lekarza ginekologa
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 100zl).
> Czy to normalne, ze w takiej sytuacji lekarz bierze normalna oplate za

skoro zdecydowałas sie na wizyty prywatne no to sorry ,to jej praca i bierze
kase.plus leki.
nie widze problemu.
mnie tez czasami sie zdaje ze mogli by dac jakies znizki za czestw wizyty
ale z drugiej strony z jakiej racji?
p.

3. Data: 2004-09-29 08:34:42

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie widze problemu.
> mnie tez czasami sie zdaje ze mogli by dac jakies znizki za czestw wizyty

Np. z takiej, że skoro chodzisz do jednego lekarza, to mogłoby być coś w
rodzaju "karty stałego klienta". Wielu lekarzy tak robi. Np. dentyści za
leczenie całej rodziny. Teraz nawet w nirmalnym sklepie można się targować,
więc może z lekarzem też się da jakoś doagadać.

Co do samej nadrzerki to ja mam inne doświadczenia. Do lekarza też musiałam
iść prywatnie, ale powiedział mi, żebym nie kupowała leku, bo jakaś pani nie
zużyła jednej ampułki i może mi ją dać. Także u mnie skończyło się na jednej
wizycie, która kosztowała 50 zł. Uprzedzam wszystkie panie, które chcą lub
muszą się poddać chemicznemu wypalaniu nadrzerki- weźcie przedtem jakieś
środki przeciwbólowe. Sam zabieg nie boli, ale niedługo po zakończeniu boli
dość silnie, jak przy silnych bólach menstruacyjnych.

M.

4. Data: 2004-09-29 09:59:08

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:

> [...]
> środki przeciwbólowe. Sam zabieg nie boli, ale niedługo po zakończeniu boli
> dość silnie, jak przy silnych bólach menstruacyjnych.

Solcogyn to 'chemiczne wypalanie' ? Hmm.
BTW, ja tez mialam leczona nadzerke Solcogynem i nic mnie nie bolalo.
Nie strasz ludzi ;)

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

5. Data: 2004-09-29 12:24:55

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Solcogyn to 'chemiczne wypalanie' ? Hmm.
> BTW, ja tez mialam leczona nadzerke Solcogynem i nic mnie nie bolalo.
> Nie strasz ludzi ;)

Mnie też nie bolało, dziwne;)

Pozdr. Ewa

6. Data: 2004-09-29 13:00:49

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Mnie też nie bolało, dziwne;)

Ja nie pamietam, czym mi ta nadrzerke usuwal (kilka lat temu), wiem, ze byl
to jakis preparat i jakies pol godz. po zabiegu bolalo mnie jak przy
miesiaczce, a po proszkach przeszlo prawie calkiem.

M.

Czy picie piw 8-11na dzień od wielu lat to alkoholizm?
Prosze pomozcie szybko!!-bola mnie nerki(chyba)
fosforany - zakaz
Normy laboratoryjne, skad roznice?
Bilobil, a herbata z liści ginkgo biloba