cola czy piwo

1. Data: 2004-09-29 09:34:14

Temat: cola czy piwo
Od: "Kuba Ginalski" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

siedzac upalnymi popoludniami na lawce w parku lepiej dla organizmu meskiego
wypic 0,5 litra chlodnego piwka czy 0,5 litra coca-coli ?
co jest szkodliwsze dla zdrowia (nie biorac pod uwage oczywiscie problemu
alkoholowego) - piwko czy cola?

pozdrawiam
KUBA

aha, bardzo prosze o odpowiedz na posta o antyalergenach wyslanego 27 IX ok
godz 22.30

2. Data: 2004-09-29 12:24:40

Temat: Re: cola czy piwo
Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba Ginalski" <k...@m...pl> wrote in message
> [...]
> wypic 0,5 litra chlodnego piwka czy 0,5 litra coca-coli ?
> co jest szkodliwsze dla zdrowia (nie biorac pod uwage oczywiscie problemu

Moim zdaniem to najlepiej pić raz cole a raz piwo.

3. Data: 2004-09-29 13:15:21

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba Ginalski" <k...@m...pl> napisał(a)
wnews:qkv6d.318670$vG5.249739@news.chello.at:

> [...]
> co jest szkodliwsze dla zdrowia (nie biorac pod uwage oczywiscie
> problemu alkoholowego) - piwko czy cola?

Oczywiscie ze piwo! Cola to "odrdzewiacz" i kupa w niej "syfu", a
piwko...to samo zdrowie :D

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-09-29 14:51:43

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy, jak na kogo działa cola, a jak piwo. Mnie np. cola podnosi poziom
cukru we krwi, co dodaje energii, a jednocześnie poprawia samopoczucie.
Jeśli chodzi o piwo, to np. 200 ml działa na mnie jak afrodyzjak, natomiast 500
ml - jak środek nasenny.

W podanej przez Ciebie ilości (500 ml) szkodliwość piwa i coli dla żołądka i
ogólnie dla organizmu jest porównywalna, czyli znikoma.

5. Data: 2004-09-30 22:04:45

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W podanej przez Ciebie ilości (500 ml) szkodliwość piwa i coli dla żołądka
> ogólnie dla organizmu jest porównywalna, czyli znikoma.
jak wypijasz raz na rok to owszem jest znikoma....

6. Data: 2004-09-30 22:06:27

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie piwko zdrowsze...
Cola to zabojstwo dla naszej kochanej flory:)
Wrzuc do coli cos zardzewialego, zobaczysz jak dziala.. (mowie serio!!)

Medycyna Chińska
cena za wizyte u lekarza ginekologa
Czy picie piw 8-11na dzień od wielu lat to alkoholizm?
Prosze pomozcie szybko!!-bola mnie nerki(chyba)
fosforany - zakaz