Re: Napięciowe bóle głowy.

From: "db501" <d...@t...net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Napięciowe bóle głowy.
Date: Fri, 19 Sep 2003 15:45:53 -0700

"Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
news:bkfhp5$l1r$1@inews.gazeta.pl...

> Stresu nie należy unikać, ale można nauczyć się efektywnie z nim radzić :)
> Nie da się stworzyć sterylnego środowiska. Trudne sytuacje zawsze nas
> spotykały i zawsze będą spotykać. Choćbyśmy na głowie stawali by ich
uniakać.
> Stres nie jest tylko i wyłącznie negatywną sprawą, często też ma pozytywne
> oddźwięki, których nie zauważamy. Może na przykład mobilizować do
działania.
> Ważne by umieć utrzymać go w ryzych, by nie osiągał takiego poziomu, że
> dezorientuje całe działenie. Każdy ma jakieś swoje możliwości, by umieć
> [...]

To jest tylko gra slow. Ja nie pisze dokladnie jak unikac, zostawiam to do
wonlej interpretacji dla kazdego. Chodzi po prostu o unikanie nadmiernego
wydzielania sie adrenaliny do orgamizmu poniewaz adrenalina jest szkodliwa.
Jesli piszesz ze stres moze miec pozytywne oddzwieki to chyba najbardziej
wtedy gdy ktos cie goni z zamiarem zamordowania albo zgwalcenia. W takiej
sytuacji adrenalina pozwoli ci bardzo szybko uciekac i uniknac dramatu. W
cywilizowanym swiecie na pewnym poziomie stres jest najgorszym z mozliwych
bodzcow motywacji. Czasami pozwoli osiagnac cel ale na dluga mete prowadzi
do fizycznego i psychicznego upadku czlowieka. Normalny czlowiek powinien
byc motywowany przez pozytywne bodzce takie jak potrzebe: poznania, milosci,
bezpieczenstwa, wolnosci, sukcesu itd.