Naprawa baterii wannowej

1. Data: 2006-01-04 14:42:58

Temat: Naprawa baterii wannowej
Od: "remg" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos moze mi poradzic.. Zepsula mi sie ostatnio bateria wannowa, taki
stary model, z czasów PRL-u jeszcze. Przez jakis czas ciekła, a w pewnym
momencie juz po prostu cos strzeliło i woda poszła ciurkiem, nie dalo sie
zakrecic, musialem zaworem glownym. Czy to mogą byc objawy uszkodzenia
jakiejs uszczelki i naprawa bedzie prosta, czy raczej cala bateria bedzie do
wymiany?

pozdrawiam
remg

2. Data: 2006-01-04 14:50:04

Temat: Re: Naprawa baterii wannowej
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakrecic, musialem zaworem glownym. Czy to mogą byc objawy uszkodzenia
> jakiejs uszczelki i naprawa bedzie prosta, czy raczej cala bateria bedzie

wymien uszczelke, ale moze byc skorodowany caly grzybek
wiec wymien grzybek razem z uszczelka, kiedys byly
uszczelki czerwone do cieplej wody, a czarne do zimnej. jezeli grzybek
bedzie
,,zapieczony'' i nie da sie go wyjac to bateria do wymiany

pozdrawiam WM

3. Data: 2006-01-04 14:51:55

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Przeznaczenie jest jedno, ale sposobów jego realizacji wiele.

A jak myślisz?
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

4. Data: 2006-01-04 15:25:41

Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezeli grzybek bedzie
> ,,zapieczony'' i nie da sie go wyjac to...

...odkręć baterię, weź coś okrągłego i wybij młotkiem grzybek od dołu jeśli
bateria sztorcowa (lub tyłu, jeśli bateria ścienna).

Pozdrawiam

Czapla

5. Data: 2006-01-04 23:06:55

Od: "Mustafa" <m...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> A jak myślisz?
> Ania

zasada nr 1: nie chcesz pomóc - nie odpisuj

6. Data: 2006-01-05 12:42:55

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mustafa" <m...@b...xx> napisał w wiadomości

> zasada nr 1: nie chcesz pomóc - nie odpisuj

Dlaczego sądzisz, ze nie chcę?
Tak na marginesie: który numer ma u Ciebie zasada, ze wystarczy wysłać
jeden post?
Wydawać by sie mogło, ze jeśli ma ktoś odpowiedzieć to odpowie i po
jednym, a jeśli nie to po wysłaniu 3 tez sie niczego nie dowiesz.
A poza tym wszystkim jak mawia/pisze pewien K(a)C: czy przechodziło
tedy poczucie humoru?

Ania

7. Data: 2006-01-05 15:19:10

Od: "remg" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
> [...]
> ******************** www.madej.master.pl ********************
> Przeznaczenie jest jedno, ale sposobów jego realizacji wiele.

A nie przyszlo ci do glowy ze jak ktos wysyla post 3 razy to nie dlatego ze
sie jeszcze nie doczekal odpowiedzi tylko dlatego ze mial problemy
techniczne?

8. Data: 2006-01-05 15:35:17

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> A nie przyszlo ci do glowy ze jak ktos wysyla post 3 razy to nie
> dlatego ze
> sie jeszcze nie doczekal odpowiedzi tylko dlatego ze mial problemy
> techniczne?

Przyszło, ale wtedy nie odpowiada sam na swoje posty, bo ich nie widzi
:p
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************
"W piątki pobożni kanibale zjadają rybaków..."

9. Data: 2006-01-06 10:25:32

Od: "remg" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "remg" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> Przyszło, ale wtedy nie odpowiada sam na swoje posty, bo ich nie widzi
> :p
> Ania

Po prostu wyslal sie 3 razy a drugi i trzeci podczepil sie do pierwszego. I
tyle.

Pozdr

10. Data: 2006-01-06 20:58:46

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu wyslal sie 3 razy a drugi i trzeci podczepil sie do
> pierwszego. I
> tyle.

Jassssne.
A świstak siedzi, bo.... sreberka były kradzione :P
EOT
Ania
--

Czyszczenie sztućców